Speelde het ook altijd tegen m'n broer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat vroeger ook superveel gespeeldEerst tegen m'n broertje, eentje op de computer boven eentje op de computer beneden. En later ook tegen een vriendje van hem uit de straat gelinkt.
![]()
![]()
Dat moet gewoon niet kunnen, alle FOK! usernames moeten bij voorbaat geblokkeerd worden, en alleen bruikbaar voor de eckte FOK!kers achter de naam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
Maar kun je nagaan. Iemand ging dus dat bazenspel spelen, en voelde zich daarbij genoodzaakt MIJN usernaam te gebruiken.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
OMG ik denk dat ik weet wie het isOoit in een ver verleden was mijn emailadres ook met essnhills en ik had een fransman in mijn MSN-lijst.. ik zit net verder te zoeken op die gast die met essnhills ging AOE'en, en die komt dus uit Frankrijk volgens dat profiel
Blijkbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Die vond 't wel een mooie naam om zelf te gebruiken dus.
Deze zin ziet er ingewikkeld uit. Leg eens in babytaal uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat moet gewoon niet kunnen, alle FOK! usernames moeten bij voorbaat geblokkeerd worden, en alleen bruikbaar voor de eckte FOK!kers achter de naam.
Dat scheelt wel ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
BlijkbaarNaja.. hij is dan ook wel altijd nog vrij overal als ik me ergens bij een random site moet aanmelden
Dat bijvoorbeeld alleen ik de naam 'essnhills' mag gebruiken. Overal op het internet. En dat Flippiee alleen door jouw gebruikt mag worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze zin ziet er ingewikkeld uit. Leg eens in babytaal uit.
FOK! usernames mogen alleen gebruikt worden op andere sites door de mensen van wie die username dus ook op FOK! is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze zin ziet er ingewikkeld uit. Leg eens in babytaal uit.
Oh zo. Dat vind ik een uitstekend ideequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld alleen ik de naam 'essnhills' mag gebruiken. Overal op het internet. En dat Flippiee alleen door jouw gebruikt mag worden.
Dat dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld alleen ik de naam 'essnhills' mag gebruiken. Overal op het internet. En dat Flippiee alleen door jouw gebruikt mag worden.
Met hulp van essnhills snap ik het inmiddels wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! usernames mogen alleen gebruikt worden op andere sites door de mensen van wie die username dus ook op FOK! is.
Ik maak het er niet duidelijker op hè?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hulp van essnhills snap ik het inmiddels wel.Dankje
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met hulp van essnhills snap ik het inmiddels wel.Dankje
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zou BBQSausage nooit op andere sites gebruiken eigenlijk.
Ik Flippiee ook niet, zometeen legt iemand de relatie met FOK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zou BBQSausage nooit op andere sites gebruiken eigenlijk.
ik ben singlequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik Flippiee ook niet, zometeen legt iemand de relatie met FOK!
toevalligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |