Mijn scrollwheel kan draaien zonder weerstand, zodat je makkelijk door grote bestanden kan scrollen. Een wiel dat draait zonder weerstand heet een vliegwiel.quote:
ah oke, ik wist niet dat die ook al bestondenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn scrollwheel kan draaien zonder weerstand, zodat je makkelijk door grote bestanden kan scrollen. Een wiel dat draait zonder weerstand heet een vliegwiel.
Zonder significante weerstand dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ik wist niet dat die ook al bestonden
tevens: geheel zonder weerstand is onmogelijk behalve in een vacuüm
Ik heb gewoon een vleermuisquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
mijn muis heeft extra gewichten om te zorgen dat die niet wegvliegt
Allemaal in een?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef Rezania het volgende:
Hmmm, roompaté, oude kaas, filet american sweet onion.
Ik schrok alquote:
*Zeurende stalker alert.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat zijn code zuigt
Hij is een betaalde programmeur, maar ja, jij weet het vast beter ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat zijn code zuigt
ongesteld?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is een betaalde programmeur, maar ja, jij weet het vast beter ja.
godverquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gezellig, hele dag bij een graf staan.
Skrillex.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef Roburtt het volgende:
Damon Albarn of Rock werchter, jammer dat metallica en daarna skrillex om main staan en ik er niet heen ga
Als je dit al ongesteld noemt kan je beter geen vriendin nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ongesteld?
Nee maar het is lelijk, is niet zo zeer slecht.
QFT.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Rezania het volgende:
Als je dit al ongesteld noemt kan je beter geen vriendin nemen.
Tof om gezien te hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skrillex.
[..]
Als je dit al ongesteld noemt kan je beter geen vriendin nemen.
verander nou even je UIquote:
Omdat het konko nasty isquote:
Sinds wanneer ben jij trouwens mod van V&A?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Alleen die halve mosh'es en wall of death pussy editie kan ik niet echt plaatsen.
Hij reageert nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens mod van V&A?Jij was toch mod van een tijdelijk forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |