Hehe, ik verwacht dat er nog een hoop gaat gebeuren ja. Wel met haar overigensquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ach het is nog maar datenEr kan nog van alles gebeuren.
Leuke TT ja![]()
Heej! Je zou het rustig aan doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik verwacht dat er nog een hoop gaat gebeuren ja. Wel met haar overigens
Nou kom maar op met die dirty minds.
Ja, i knowquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef photolex het volgende:
[..]
Heej! Je zou het rustig aan doen!
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kantquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daten en vega, inkoppertje he.. (zie hierboven dus.)quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kant
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, is het zo'n vega die niet wilt dat jij vlees eet? Ik ben niet principeel qua vlees dat het bij elke maaltijd moet, maar daar zou ik toch niet mee akkoord gaan.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kant
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]Crap. kan ik weer niet zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.
Wat wil je bereiken? Misschien draagt ze wel leren schoenen of uggs. Misschien vind ze vlees niet lekker? Dat is de reden dat een vriendin van me geen vlees eet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?
Dat is wel erg interessant ja maar daar zal nog wel een paar jaar overheen gaan voordat dat op de markt komt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Sensoren van Grafeen nemen 1000 keer meer licht op
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-kop-zetten.dhtml
Das 10 stops
Dus, nu 4 seconden belichten is dan 1/60 ste
Wanneer komen ze op de markt, wil ze nu hebben!!
Oh, niet om af te zeiken hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Misschien draagt ze wel leren schoenen of uggs. Misschien vind ze vlees niet lekker? Dat is de reden dat een vriendin van me geen vlees eet.
Het lijkt mij erg ongezond om zo te leven omdat je toch aardig wat belangrijke voedingsstoffen mist dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, niet om af te zeiken hoor!Ik heb een vriendin meer een kennis eigenlijk die nogal streng in de veganistische leer is. Koken voor zo iemand is nogal een uitdaging, want in heel veel producten zit iets dierlijks. Ook producten waarvan je het eigenlijk helemaal niet verwacht. Geen waardeoordeel verder, maar wel verrekte onhandig.
Alleen nog maar portetten schieten op f/22 omdat de sluitertijd niet naar 1/51200e kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Sensoren van Grafeen nemen 1000 keer meer licht op
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-kop-zetten.dhtml
Das 10 stops
Dus, nu 4 seconden belichten is dan 1/60 ste
Wanneer komen ze op de markt, wil ze nu hebben!!
Dus of de huidige lichtsterkte qua ISO en 1000 meer pixels, of 1000 meer licht en dezelfde pixels? Doe mij maar 1000 keer meer lichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ofwel, 1000 keer zoveel pixels op een sensor bij dezelfde ruis/signaal verhouding..
Voor dat soort mensen zou ik geeneens meer kokenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, niet om af te zeiken hoor!Ik heb een vriendin meer een kennis eigenlijk die nogal streng in de veganistische leer is. Koken voor zo iemand is nogal een uitdaging, want in heel veel producten zit iets dierlijks. Ook producten waarvan je het eigenlijk helemaal niet verwacht. Geen waardeoordeel verder, maar wel verrekte onhandig.
ISO 0.1?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alleen nog maar portetten schieten op f/22 omdat de sluitertijd niet naar 1/51200e kan
Ze is géén veganist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?
Nou, geen anaal en/of oraal geslachtsverkeer kennelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
op naar het ziekenhuis, 16 weken echo van de kleine gup!
What was on my (dirty) mind, 16 weeks ago
Veel plezierquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
op naar het ziekenhuis, 16 weken echo van de kleine gup!
What was on my (dirty) mind, 16 weeks ago
Gewoon doorgeven aan een vegetariërquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb ik weer, date ik een vega meisje.
Ik wilde net zeggen. Die mogen alle 4 volgend jaar met kerst (pasen, sinterklaas, bevrijdingsdag, koningsdag etc etc mag ook) wel even langs komen bij mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga jullie voor vanmiddag verlaten. Treurt niet, ik ben vanavond nog even terug... Als ik uitgehijgd ben...lekker, ik mag morgen vroeg voor t werk weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Date je met een vega? Baasquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga jullie voor vanmiddag verlaten. Treurt niet, ik ben vanavond nog even terug... Als ik uitgehijgd ben...Lekker zweten en hijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
HA HA HAquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[..]
Crap. kan ik weer niet zien...
Leerdammer is vegetarische kaas trouwens! Staat er niet groot op ofzo, maar een van de weinige kazen met vegetarisch stremsel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze is géén veganist.
Maar je hebt zeker gelijk wat betreft dat er in veel producten dierlijke stoffen zitten. Zoveel mogelijk rekening mee houden en er is prima vega kaas bijvoorbeeld.
Ik haal hem altijd in blok bij de kaasboer. mjumjumquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leerdammer is vegetarische kaas trouwens! Staat er niet groot op ofzo, maar een van de weinige kazen met vegetarisch stremsel.
Ik werk een pak of 5 per week erdoor, 10 gram eiwitten en 100+ kcal per plakje kaas
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ofwel, 1000 keer zoveel pixels op een sensor bij dezelfde ruis/signaal verhouding..
De ruis ontstaat door dat bij een hoog iso de spanning toeneemt, en de sensor warmer wordt. Als een grafeen-sensor 10x minder energie verbruikt, en 1000x lichtgevoeliger is, dan kan je dus een 10-stop hoger iso hebben met dezelfde ruis, en 1000x meer licht. Toch?quote:In eerste instantie werken de wetenschappers aan toepassingen voor satellieten en beveiligingscamera's, maar de verwachting is dat de technologie op termijn ingezet kan worden in consumentenelektronica zoals smartphones en camera's. Grafeen gebruikt namelijk ook tien keer minder energie en is goedkoper dan gewone sensoren.
Het kan welquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk, een topic over eten waar Piet over camera's post.![]()
Zelfs als er vegetariers gebashed kunnen worden
Ik ben een jaar of 25 al vegetariër.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Date je met een vega? Baas
M'n vriendin is ook vegetarisch net als ik (geheel toevallig trouwens, wist ik eerst nieteens).
Een grafsteen-sensorquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
De ruis ontstaat door dat bij een hoog iso de spanning toeneemt, en de sensor warmer wordt. Als een grafeen-sensor 10x minder energie verbruikt, en 1000x lichtgevoeliger is, dan kan je dus een 10-stop hoger iso hebben met dezelfde ruis, en 1000x meer licht. Toch?
Klopt, maar een sensor met 1000 keer zoveel pixels betekend dat iedere pixel 1000 keer zo weinig licht krijgt (klopt niet volledig, het is nog minder, maar goed) dus als hij 1000 keer zo gevoelig is, kan hij met dezelfde hoeveelheid licht net zo een signaal ruisverhouding hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
De ruis ontstaat door dat bij een hoog iso de spanning toeneemt, en de sensor warmer wordt. Als een grafeen-sensor 10x minder energie verbruikt, en 1000x lichtgevoeliger is, dan kan je dus een 10-stop hoger iso hebben met dezelfde ruis, en 1000x meer licht. Toch?
Ik ook al vanaf mn jeugdquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 25 al vegetariër.
grappigquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een tube secondelijm gevonden, aan klasgenoot gegeven had ie er echt alles mee vastgelijmd aan de tafel, van potloden tot scharen
Bullshit, zit allemaal tussen je orenquote:
sowiesoquote:
totaal nietquote:
Ik vind het gewoon te lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bullshit, zit allemaal tussen je oren
Zulk soort dingen moeten af en toe kunnen op school.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een tube secondelijm bij kunst gevonden, aan klasgenoot gegeven had ie er echt alles mee vastgelijmd aan de tafel, van potloden tot scharen
Altijd achter het voorste tafeltje gezeten op school dichtbij de leraar(es)?quote:
Dat soort dingen vraten die pubers waar ik leiding aan gaf nou ook altijd uit.. pubersquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Susteren het volgende:
Vandaag een tube secondelijm bij kunst gevonden, aan klasgenoot gegeven had ie er echt alles mee vastgelijmd aan de tafel, van potloden tot scharen
Nee hoor, maar t zijn niet je eigen eigendommen die je kunt verkuttenquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zulk soort dingen moeten af en toe kunnen op school.
[..]
Altijd achter het voorste tafeltje gezeten op school dichtbij de leraar(es)?
Een beetje los bikken en je kunt het weer gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee hoor, maar t zijn niet je eigen eigendommen die je kunt verkutten
succes en smakelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Een beetje los bikken en je kunt het weer gebruiken.
Wat ik nu wel ga doen is mijn eten verkutten want ik ga koken.
Leuke plaatjes gemaakt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit even mijn foto's van vanmiddag te bekijken.
Ik heb nog geen idee wat ik op tafel ga zetten. Het zou zomaar een pizza kunnen worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:33 schreef J03llV het volgende:
Tijd gaat snel, alweer half 6.. Tijd om te eten
Ik wel en morgen ook meteen aangezien ik weer eens een enorm blok spinazie a la creme heb gekocht ipv blokjes. Dan de rest maar in de koelkast en morgen weer spinazie. Dat is niet voor het eerst dat ik de verkeerde heb gepakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik op tafel ga zetten. Het zou zomaar een pizza kunnen worden.
Klinkt zo bekend. Je kunt er ook pastasaus van maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wel en morgen ook meteen aangezien ik weer eens een enorm blok spinazie a la creme heb gekocht ipv blokjes. Dan de rest maar in de koelkast en morgen weer spinazie. Dat is niet voor het eerst dat ik de verkeerde heb gepakt.
Ik heb hier nog een sinaasappelquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik op tafel ga zetten. Het zou zomaar een pizza kunnen worden.
Ik heb in de vriezer gekeken en kwam nog een blok bruinebonen soep tegen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij staat een vers tomatensoepje te pruttelen.
Ook lekker, ben je morgen weer lekker luchtig ^^quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb in de vriezer gekeken en kwam nog een blok bruinebonen soep tegen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:56 schreef xuryah het volgende:
Nee ik moet er niet aan denken om vegatarier te zijn. Of te daten.
Spareribs![]()
Al zou ik t wel willen hoor. Houd veel van dieren. Maar ik kan gewoon niet zonder
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Timmos het volgende:
Jezus, ik ben ook even fitnessen hoor.. Staat er een tabje open met (70)
..
[..]![]()
Ik kan me eigenlijk weinig gerechten bedenken zonder vlees die ik wel zou willen eten.. Vleesch
.. En spareribs
![]()
![]()
wij hebben hier de beste spareribbery van het land al zeg ik het zelf, echt de beste die ik ooit heb gehad.. Maar daar moet ik voorlopig maar even vanaf zien te blijven
.. Maar wie zich uitgenodigd voelt...
![]()
Ik had net volkorenwraps met kalkoenfilet sla en avocado, met een beetje sweet chili saus..
Oehhhh, waar is "hier" dan precies?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Timmos het volgende:
..
[..]![]()
Ik kan me eigenlijk weinig gerechten bedenken zonder vlees die ik wel zou willen eten.. Vleesch
.. En spareribs
![]()
![]()
wij hebben hier de beste spareribbery van het land al zeg ik het zelf, echt de beste die ik ooit heb gehad.. Maar daar moet ik voorlopig maar even vanaf zien te blijven
![]()
Ik had net volkorenwraps met kalkoenfilet sla en avocado, met een beetje sweet chili saus..
Verloren? Je bedoeld buiten? Dat zou kut zijn...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
-------------------------
Ik denk dat ik net mijn ipod ben verloren en kan hem ook nergens meer vinden
Ja buiten idd. ik baal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Verloren? Je bedoeld buiten? Dat zou kut zijn...
Terneuzen! http://www.detollebol.nl/quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:18 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oehhhh, waar is "hier" dan precies?Naam? Dan maar een keertje die kant op.
Wij eten bijna vegetarisch, stuk gezonder om vleesch tot een keer of 2 te beperken. Mis het ook niet echt om eerlijk te zijn. Af en toe weer terug naar je roots met een grote bak ribben blijft wel hemels overigens. Ik heb het gelukkig getroffen met een mega goeie kokkin in huis, dusdat is wel een belangrijk deel van de discipline denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Timmos het volgende:
..
[..]![]()
.. En spareribs
![]()
![]()
![]()
Balen. Dan rest je niets anders om het rondje nog een keer te lopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Ja hij was niet bepaald nieuw meer, maarja deze beviel me goed want hij was plat, paste makkelijk in mijn motorpak enzo..quote:
Achja, als het buikje maar gevuld wordt hequote:Op woensdag 29 januari 2014 17:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb het rondje al op de fiets gedaan, vriend is net nog met de hond er langs gelopen. Niks te vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Balen. Dan rest je niets anders om het rondje nog een keer te lopen.
Ik vind het knap, net als al die mensen die alles groen drinken en eten.. Ik kan het nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef freud het volgende:
[..]
Wij eten bijna vegetarisch, stuk gezonder om vleesch tot een keer of 2 te beperken. Mis het ook niet echt om eerlijk te zijn. Af en toe weer terug naar je roots met een grote bak ribben blijft wel hemels overigens. Ik heb het gelukkig getroffen met een mega goeie kokkin in huis, dusdat is wel een belangrijk deel van de discipline denk ik.
NEEEEJ!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Eieren komen hier ook rechtstreeks van de boer. allemaal scharrelkippies. (En echt als je rechtstreeks bij de boer haalt ben je vaak nog goedkoper uit dan in de supermarkt)quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik vind het knap, net als al die mensen die alles groen drinken en eten.. Ik kan het niet..
Niet dat je mij als bourgondiër moet zien en dat ik elke avond een steak van 600 gram naar binnen werk ofzo.. Voornamelijk kip en kalkoen, soms magere hamlappen (uren laten sudderen
) en heel af en toe een biefstukje ofzo.. Of zalm
![]()
Vallen eieren er bij jullie ook onder? Daar zou ik echt niet zonder kunnen..
Ik heb nog een eerste generatie iPod Nano.. Even opgezocht, is uit 2005quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij was niet bepaald nieuw meer, maarja deze beviel me goed want hij was plat, paste makkelijk in mijn motorpak enzo..
Bestaat dat.. dat is duidelijk een nee he ^^. hij is ook al van 2009 hoor dus weet niet of dat er toen al in zat.quote:
Yup, hier ook geen dozen uit de winkel maar van die grote plateau's per 30, of meer, weet niet hoeveel erin zitten..quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eieren komen hier ook rechtstreeks van de boer. allemaal scharrelkippies. (En echt als je rechtstreeks bij de boer haalt ben je vaak nog goedkoper uit dan in de supermarkt)
Heb je geen smartphone waar je muziek op kan zetten dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat wordt op weg naar Engeland, Belse en Franse radio luisteren.. Ja of moet nog even wat cd'tjes branden.
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog, duhquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb je geen smartphone waar je muziek op kan zetten dan?
Ik ook van jou, die heb ik ook moeten doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:29 schreef J03llV het volgende:
Vrijdag literaire presentatie over Giph en Ik ook van jou van Ronald Giphart.. Jeej
Haha!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog, duhgoeiemorgen.
Hij zat in mijn zak, want had hem uit de auto gepakt toen ik met de hond ging wandelen (wilde er wat nieuwe nr's op gaan zetten) En toen ik terug kwam zat hij niet meer in mijn zak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha!Of even op marktplaats kijken of je dezelfde vind voor weinig. Maar weet je écht zeker dat je hem verloren bent?
had je iOS7 er al opstaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bestaat dat.. dat is duidelijk een nee he ^^. hij is ook al van 2009 hoor dus weet niet of dat er toen al in zat.
Uh nee, denk ik. Heb hem gekocht in 2009 en toen volgens mij niks meer aan gedaan.quote:
Heb het boek niet gelezen, giph ook niet.. Ben niet zo'n literatuur fan, laat staan boekenfanquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ook van jou, die heb ik ook moeten doen
Was ook heel lang geleden. Ik heb ook wel eens een jaar zonder radio gereden, was te beroerd om het ding er even in te zetten en de opening met uithangende draden gaf richting het dievengilde het signaal 'deze hebben we al gehad'quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Autoradio enzo kunnen ze proberen te jatten vrees dat ze dan de rest van het dashboard ook mee moeten nemen.
haha, nee haalde het frontje er altijd wel uit. Gewoon automatisme op een gegeven moment.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Was ook heel lang geleden. Ik heb ook wel eens een jaar zonder radio gereden, was te beroerd om het ding er even in te zetten en de opening met uithangende draden gaf richting het dievengilde het signaal 'deze hebben we al gehad'
Die tijd had je inderdaad ook, dat je overal met dat frontje rondliep.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
haha, nee haalde het frontje er altijd wel uit. Gewoon automatisme op een gegeven moment.
Oeh, de meest linker, die heb ik nog steedsquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uh nee, denk ik. Heb hem gekocht in 2009 en toen volgens mij niks meer aan gedaan.
het is er zo een [ afbeelding ]
Haha bij ons is het gewoon een schermpje wat de radio, navigatie, achteruitkijkcamera is zit allemaal geïntegreerd. Dat scheelt een hoop losse zooi in de auto.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die tijd had je inderdaad ook, dat je overal met dat frontje rondliep.
Daarvoor zelfs met een hele radio
Hele verbetering dat die dingen tegenwoordig over je hele dashboard verdeeld zitten, nu hoef je alleen je maar je telefoon, je navigatie alsmede een tas vol andere gadgets mee te zeulen
Ik heb.. Hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die tijd had je inderdaad ook, dat je overal met dat frontje rondliep.
Daarvoor zelfs met een hele radio
Hele verbetering dat die dingen tegenwoordig over je hele dashboard verdeeld zitten, nu hoef je alleen je maar je telefoon, je navigatie alsmede een tas vol andere gadgets mee te zeulen
Zo'n kennis heb ik ook. Als ik bij haar ga eten verwacht ze dat ik me aanpas, dus als zij bij mij komt eten verwacht ik dat zij zich aanpast...quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, we zijn geen vegetariërs hoor! Gaat hier een doos eieren doorheen elke week. Het is meer dat het qua voeding niet nodig is vaker vlees te eten. Vis is ook wel eens per week op het menu, maar dat is meer omdat het niet mijn favo is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik vind het knap, net als al die mensen die alles groen drinken en eten.. Ik kan het niet..
Niet dat je mij als bourgondiër moet zien en dat ik elke avond een steak van 600 gram naar binnen werk ofzo.. Voornamelijk kip en kalkoen, soms magere hamlappen (uren laten sudderen
) en heel af en toe een biefstukje ofzo.. Of zalm
![]()
Vallen eieren er bij jullie ook onder? Daar zou ik echt niet zonder kunnen..
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou weer eens afgaan tegenover mijn vriend bij de IQ test ^^
Vis blijft bij mij op zo'n groot mogelijke afstand. Ik ben een soort maritiem-vegetariër, eet niets dat zich in zee bevonden heeft, bevindt of mogelijk nog gaat bevindenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, we zijn geen vegetariërs hoor! Gaat hier een doos eieren doorheen elke week. Het is meer dat het qua voeding niet nodig is vaker vlees te eten. Vis is ook wel eens per week op het menu, maar dat is meer omdat het niet mijn favo is.
Hoeveel nu?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef xuryah het volgende:
Ja en de Nikon AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED is ook erg leuk geprijsd nu... Helaas ook geen geld
Sorry was een andere excuusquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
370 euro. Andere winkels issie 444 euro
Wordt het herhaald dan? Vind het ook wel jammer dat ik het heb gemist namelijk..quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef J03llV het volgende:
Was al te laat voor die IQ test, morgen maar de herhaling ofzo kijken, als ik tijd heb
Je kunt het vanaf hun site terugkijken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wordt het herhaald dan? Vind het ook wel jammer dat ik het heb gemist namelijk..
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt het vanaf hun site terugkijken.
Ik heb mijn score van de vorige keer weer verbeterd. Vond hem wel moeilijker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef Timmos het volgende:
Ik heb de antwoorden gezien dusja..
Rekenen gaat gelukkig nog altijd goed
Ik vul ook aan met levertraan, zodat ik wel aan de juiste vetzuren kom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Vis blijft bij mij op zo'n groot mogelijke afstand. Ik ben een soort maritiem-vegetariër, eet niets dat zich in zee bevonden heeft, bevindt of mogelijk nog gaat bevinden
en ook zoetwaterleven mag van mij gewoon blijven zwemmen
Leuk hoor!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
Goedemorgen! ook weer present!
Gisteren was alles goed met de echo van de gup
Over 4 weken de spannende 20 weken echo
Gisteravond na 18:00 een galaxy SIII besteld voor mijn vriendin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:04 schreef DonJames het volgende:
De MediaMarkt heeft zoals verwacht zo ongeveer alles uitgezonderd van de BTW-actie wat je nodig hebt..
Dat hoor ik meer. Je zegt dus eigenlijk dat de BTW actie een wassen neus is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:04 schreef DonJames het volgende:
De MediaMarkt heeft zoals verwacht zo ongeveer alles uitgezonderd van de BTW-actie wat je nodig hebt..
Kom je 1 post in FOT maken of 10?quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat hoor ik meer. Je zegt dus eigenlijk dat de BTW actie een wassen neus is?
Niet mee eens,er zijn genoeg artikelen waar je een leuke voordeel bij kan halen.
Wel 6 euro verzendkosten. Dus komt neer op 15 euro voor een 60x40quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:43 schreef over_hedge het volgende:
Foto op canvas in de aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Hier nog wat slootwater in de aanbieding. Ze moeten er vanaf op het werk hier volgens mijquote:
Nope, wel al ingezeten wat een bakquote:
Hard levenquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, wel al ingezeten wat een bak
[ afbeelding ]
Prachtig gestikte stoelen ook.
Kan niet wachten tot ik opga voor praktijk, kan ik eigenlijk al lang doen volgens m'n rijinstructeur maar moet eerst dat verdomde theorie examen halen maar heb amper tijd om die stof te leren
Moet nog 5 boeken lezen deze maand voor school.
Achja hoe langer ik wacht met opgaan, hoe groter de kans is dat ik een prachtige 159 kan kopen tegen een mooie prijs (hoop ik)quote:
Als je geen belangrijke foto's erop hebt gewoon even opnieuw formatteren op een pc (1 grote partitie maken), en dan in je camera formatteren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje tussendoor.
Kan het zijn dat mijn geheugenkaart stuk is? Gisteren schoot ik wat foto's, vervolgens wil ik mijn geheugenkaart via de computer uitlezen zie ik geen enkele foto erop staan. Geheugenkaart terug gestopt in het fototoestel en ook daar geen foto's terwijl ik voor 100% foto's heb gemaakt.
In de buffer van het fototoestel ook niets te zien. Rara hoe kan dat.
Je pohi doet anders denken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:43 schreef Iwanius het volgende:
Waarom zou ik er 10 of 1 maar moeten maken. Als het interessante topics zijn dan post ik. Anders niet.
Je zou het niet zeggenquote:
Ik zeg wat er staat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:41 schreef Iwanius het volgende:
Dat hoor ik meer. Je zegt dus eigenlijk dat de BTW actie een wassen neus is?
Als je ziet wat ze uitzonderen is het "groter algemeen plaatje" gewoon dat veel uitgezonderd is.quote:Niet mee eens,er zijn genoeg artikelen waar je een leuke voordeel bij kan halen.
Dat het juist die artikelen zijn die jij interessant vindt die buiten de boot vallen is natuurlijk een ander verhaal. Gaat om het groter algemeen plaatje.
Wauw nice! Ik had ook al iets dergelijks gezien op de site van nikonrumors!quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zat laatst een beetje op marktplaats te struinen, je weet wel: zoeken naar leuke lensjes. Ik kwam een verkoper tegen die voor ¤65 Macro lenzen verkocht. De voorbeeldfoto's zagen er erg goed uit en hij woonde in de buurt. Een mailtje met de vraag naar informatie was snel verstuurd.
Even later kreeg ik een mail terug. Hier stond in dat hij bepaalde Canon-lenzen, oa de 35-80 en de 28-80, ombouwde tot Macro lens. Een duidelijke PDF met informatie hoe het dan ging werken. Mijn interesse was gewekt.
Nu zat ik gisteren eens te kijken hoe dat dan precies werkt. Even wat filmpjes op YT bekeken en vanmorgen maar besloten om eens een rondje langs de kringloopzaken hier in Almelo te houden. De door de verkoper genoemde lenzen kon ik niet vinden. Wel kwam ik een oude Canon 300 nogwat spiegelreflex tegen, met daarop een Canon 38-76. Het hele pakket voor ¤29,95. Na wat lullen met de uiterst op de hoogte zijnde, ahum, vrijwilliger heb ik de lens voor ¤10 mee kunnen nemen. Het was met de gok wel waard.
Bij thuiskomst even wat gesleuteld aan de lens. Het resultaat, na een snel testje. Ik vind het best behoorlijk...
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan, zo'n lens ombouwen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zat laatst een beetje op marktplaats te struinen, je weet wel: zoeken naar leuke lensjes. Ik kwam een verkoper tegen die voor ¤65 Macro lenzen verkocht. De voorbeeldfoto's zagen er erg goed uit en hij woonde in de buurt. Een mailtje met de vraag naar informatie was snel verstuurd.
Even later kreeg ik een mail terug. Hier stond in dat hij bepaalde Canon-lenzen, oa de 35-80 en de 28-80, ombouwde tot Macro lens. Een duidelijke PDF met informatie hoe het dan ging werken. Mijn interesse was gewekt.
Nu zat ik gisteren eens te kijken hoe dat dan precies werkt. Even wat filmpjes op YT bekeken en vanmorgen maar besloten om eens een rondje langs de kringloopzaken hier in Almelo te houden. De door de verkoper genoemde lenzen kon ik niet vinden. Wel kwam ik een oude Canon 300 nogwat spiegelreflex tegen, met daarop een Canon 38-76. Het hele pakket voor ¤29,95. Na wat lullen met de uiterst op de hoogte zijnde, ahum, vrijwilliger heb ik de lens voor ¤10 mee kunnen nemen. Het was met de gok wel waard.
Bij thuiskomst even wat gesleuteld aan de lens. Het resultaat, na een snel testje. Ik vind het best behoorlijk...
[ link | afbeelding ]
DIY Macro by Peter vd Ham, on Flickr
Ik ben al iets aan het maken om het te laten zienquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan, zo'n lens ombouwen?
Ik zag die ninja edit welquote:
Nee, begin pas om 11.30 maar ben met een vriendin en honden gaan rennen, les 4 van Evyquote:
Oh op die manier, ik dacht dat je moest rennen om op tijd op je werk te zijn ^^quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee, begin pas om 11.30 maar ben met een vriendin en honden gaan rennen, les 4 van Evy
Laptop meenemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, wil wel mijn gopro mee nemen op vakantie naar Australië, maar eigenlijk geen laptop. Nadeel is dat je geheugenkaartjes zo volzitten als je een beetje filmt... Andere oplossingen zouden meer kaartjes zijn of zo'n imagetank.
Suggesties?
Niet filmenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, wil wel mijn gopro mee nemen op vakantie naar Australië, maar eigenlijk geen laptop. Nadeel is dat je geheugenkaartjes zo volzitten als je een beetje filmt... Andere oplossingen zouden meer kaartjes zijn of zo'n imagetank.
Suggesties?
Ik heb nu een 17" dus dat is geen optie. Dan moet ik dus een 15" oid kopen. Wat kost zoiets?quote:
Goeie tip.quote:
Tussen de 200 en 3000e.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu een 17" dus dat is geen optie. Dan moet ik dus een 15" oid kopen. Wat kost zoiets?
ah je wilt ook bewerkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef Ynske het volgende:
Medionnetje van de Aldi van nu 299, met aardig wat opslag
i7 128gb intern hondermiljoenmiljard opslag ruimte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat heb je nodig om een beetje gopro filmpjes en wat lightroom werk te doen met 50D raw's?
Core i3 met 4GB geheugen. Evt. een wat grotere SSD (256GB), danwel een 7200 toeren harddisk. Is ruim voldoendequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat heb je nodig om een beetje gopro filmpjes en wat lightroom werk te doen met 50D raw's?
Nou, niet al te veel, want ik wil vooral vakantie vieren. Maar misschien af en toe een foto op FB zetten ofzo. Aan de andere kant, ik heb het nu ook nooit gemist. Dus als ik vooral een back up laptop heb/iets waarmee ik een beetje kan internetten vind ik het al prima zat.quote:
dan zou je dat Medionnetje kunnen bekijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, niet al te veel, want ik wil vooral vakantie vieren. Maar misschien af en toe een foto op FB zetten ofzo. Aan de andere kant, ik heb het nu ook nooit gemist. Dus als ik vooral een back up laptop heb/iets waarmee ik een beetje kan internetten vind ik het al prima zat.
is 10" niet heeeel klein?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou je dat Medionnetje kunnen bekijken
10"
Jawel.quote:
Voor wat internetten en mailen en opslaan van foto's vind ik t geen probleemquote:
Geen 30 cm hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik denk dat menig vrouw er druk mee is!
Dat is ook wel weer zo. Dan kan ik 'm daarna weer gewoon verpatsen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor wat internetten en mailen en opslaan van foto's vind ik t geen probleem
Die kerel is al aan het ontbinden johquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Film met George Clooney kijken.. Nooit erg
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Die kerel is al aan het ontbinden joh
Zeker niet!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Film met George Clooney kijken.. Nooit erg
Hond op je lensquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En als je een koekje bij je lens houdt?
Dan sprong ze op mn lens...quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En als je een koekje bij je lens houdt?
Snelle shutterspeed, zo laag mogelijk aperture, of een lagere shutterspeed 1/30e ofzo en dan met de hond mee-"pannen" Dus de beweging volgen zodat je de hond bevriest en de achtergrond onscherp isquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:39 schreef xuryah het volgende:
Hoe kan ik mn camera het beste instellen als ik weer foto's ga maken van bewegende "objecten" (in dit geval een hyperactief hondje)?
Ja dat had ik. Ik had een shutterspeed van 1/100 en diafragma van 6.3, bij die eerste foto.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:43 schreef J03llV het volgende:
[..]
Snelle shutterspeed, zo laag mogelijk aperture, of een lagere shutterspeed 1/30e ofzo en dan met de hond mee-"pannen" Dus de beweging volgen zodat je de hond bevriest en de achtergrond onscherp is
Jaa inderdaad, het is een hyperactief hondje.. dus gaat moeilijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
mee pannen met een hond lijkt me niet te doen, het is geen auto of motor die rechtlijnig doorgaat
zou zelf sluitertijd voorkeuze 1/250ste, om de hond meer te bevriezen.
als er veel licht is kan je je iso wat lager houden (iso 200 / 400) en zal je camera het diafragma aanpassen om op de 1/250ste uit te komen
zou als je nog niet zo geoefend bent ook niet de camera op manueel zetten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat had ik. Ik had een shutterspeed van 1/100 en diafragma van 6.3, bij die eerste foto.
Maar hij is niet heel erg scherp.
Thanks!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zou als je nog niet zo geoefend bent ook niet de camera op manueel zetten.
Zelf maak ik de meeste foto's met diafragma voorkeuze, door het diafragma aan te passen maak je de sluitertijd langer of korter (als de lichtsituatie niet verandert)
Met de lens die je erop had zitten zou je hem op 1,8 kunnen zetten. zo vang je al flink wat licht waardoor je sluitertijd weer sneller word.
Enigste nadeel is dat het gebied wat scherp is ook weer klein is, dus wel op de ogen proberen scherp te stellen
maar dit past denk ik beter in dit topic:
FOT / [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #6
Dat is toch zo'n neurotische trillende rat? Gewoon de IS uitschakelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat had ik. Ik had een shutterspeed van 1/100 en diafragma van 6.3, bij die eerste foto.
Maar hij is niet heel erg scherp.
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n neurotische trillende rat? Gewoon de IS uitschakelen
The Drone-zone doet dat ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:58 schreef Ynske het volgende:
meditatiemuziek werkt om onrust buiten te sluiten op t werk, wie had dat ooit gedacht
ff checkenquote:
pastasalade net opquote:
Verrassing. Moet bij mn schoonouders eten, omdat ze een vakantie willen bespreken.quote:
Smaakte die eerste zo goedquote:
Indonesisch etenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Verrassing. Moet bij mn schoonouders eten, omdat ze een vakantie willen bespreken.
Maar het is iig indonesisch, want ze kookt niks anders.
Dat heb ik als ik indonesisch eet terwijl ik verkouden benquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
T komt mijn neus eerlijk gezegd een beetje uit
Hehe, ja herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik indonesisch eet terwijl ik verkouden ben
't komt me dan nog net mijn oren niet uit
Was de friet opquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef J03llV het volgende:
Als je te vaak Indonesisch eet, ben je blij als je een keer wat anders krijgt. Vandaar dat we vandaag patat eten
GoPro or GoBackquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Ouwesok het volgende:
Ik moest er qua arrebeid ook maar eens een GOBACK achter zetten voor vandaag.
Uurtje naar huis dieselen
En dan verder aan de arrebeid
Ik ben echt Anti-literatuur, maar ben "verplicht" literatuur te lezen voor school.. Natuurlijk altijd samenvattingen op internet zoeken.. Maar dit boek is zó droog en geniaal, geweldig! Inderdaad lekker plat, alhoewel ik het soms niet helemaal begrijp door het overschot aan begrippen waar ik niks van af weetquote:
Leeslijst op school = sponsoren bejaarden. Er zijn zoveel toffe boeken, zeker in het engels.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben echt Anti-literatuur, maar ben "verplicht" literatuur te lezen voor school.. Natuurlijk altijd samenvattingen op internet zoeken.. Maar dit boek is zó droog en geniaal, geweldig! Inderdaad lekker plat, alhoewel ik het soms niet helemaal begrijp door het overschot aan begrippen waar ik niks van af weetPolemieken..
Epistolografie..:? Dat soort dingen
Achja, voor engels moet ik shakespeare lezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef freud het volgende:
[..]
Leeslijst op school = sponsoren bejaarden. Er zijn zoveel toffe boeken, zeker in het engels.
overwerkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef J03llV het volgende:
Het is eng rustig in FOT! watskeburt?
Zo van die vrijdagmiddag in de zaterdagochtendquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik was op visite. Maar zo maar eens slapen. Morgen nachtje overslaan.
Morgen nacht de boot op in frankrijk naar Engelandquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo van die vrijdagmiddag in de zaterdagochtend
HP studiosquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen nacht de boot op in frankrijk naar Engeland
Ik was bij mn schoonouders en was mn mobiel vergeten mee te nemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef J03llV het volgende:
Het is eng rustig in FOT! watskeburt?
En Londen zelf. En die komen zeker wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
HP studiosIk verwacht weer leuke foto's/filmpjes!
Nice!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef xuryah het volgende:
Net een vakantie geboekt trouwenslekker naar Toscane ♥
Good night!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef J03llV het volgende:
Ik ga mn bed maar eens opzoeken! Eerst naar de wc en dan hop.. Slapen met literatuur in m'n koppie.. Vaarwel
Wel deze volgorde aanhouden, dan zie ik het wel goed aflopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef J03llV het volgende:
Ik ga mn bed maar eens opzoeken! Eerst naar de wc
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi, ik denk dat ik een probleem heb vannacht.
Heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Maar moet vannacht wel naar Engeland rijden. Ik hoop dat ik na het eten nog even 1 uurtje mijn ogen dicht kan doen.quote:
Moet je in je 1tje rijden? Met een hoop redbull, winegums en andere snoepdingen kom je er wel. Rij voorzichtig en stop vaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Maar moet vannacht wel naar Engeland rijden. Ik hoop dat ik na het eten nog even 1 uurtje mijn ogen dicht kan doen.
Heel moe rijden is net zo gevaarlijk als bezopen rijden. Neem geen risicos, het is het niet waardquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Maar moet vannacht wel naar Engeland rijden. Ik hoop dat ik na het eten nog even 1 uurtje mijn ogen dicht kan doen.
Nee, maar diegene die meerijdt heeft al vaker het voor elkaar gekregen om in slaap te vallen achter het stuur. Dan vertrouw ik mezelf nog meer zeg maar omdat ik hem wel aan de kant zet op het moment dat ik voel het gaat niet meer. Mijn vriend zit al in Engeland, die vond dat wel makkelijk kon hij meteen even bij zijn zus op visite. Dus tja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je in je 1tje rijden? Met een hoop redbull, winegums en andere snoepdingen kom je er wel. Rij voorzichtig en stop vaak.
ik zou eens naar een arts gaan met jouw slaapproblemenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi, ik denk dat ik een probleem heb vannacht.
Ik heb dit al zolang als ik me kan heugen. Het kan soms ook tijden wel goed gaan. Slaaptabletten zijn voor mij de uitkomst niet omdat ik daar echt zo enorm suf van ben de rest van de dag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou eens naar een arts gaan met jouw slaapproblemen
Inslaapmiddelen zijn er ook al jaren, die zorgen dat je in slaap valt, meer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga straks mijn moeder bellen om te vragen of zij Loebes niet op kan halen. Scheelt me al snel weer bijna 3 uur.
[..]
Ik heb dit al zolang als ik me kan heugen. Het kan soms ook tijden wel goed gaan. Slaaptabletten zijn voor mij de uitkomst niet omdat ik daar echt zo enorm suf van ben de rest van de dag.
ik zal er eens over na denken. Al ben ik er geen fan van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Inslaapmiddelen zijn er ook al jaren, die zorgen dat je in slaap valt, meer niet
inslaapmiddelen, kruiden, ontspanningsoefeningen, meditatie, patronen doorbreken. Er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga straks mijn moeder bellen om te vragen of zij Loebes niet op kan halen. Scheelt me al snel weer bijna 3 uur.
[..]
Ik heb dit al zolang als ik me kan heugen. Het kan soms ook tijden wel goed gaan. Slaaptabletten zijn voor mij de uitkomst niet omdat ik daar echt zo enorm suf van ben de rest van de dag.
Heb iig al geregeld dat mijn hond opgehaald wordt ipv dat ik hem wegbreng. Scheelt me alweer heel veel tijd waarin ik hopelijk even een tukje kan doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
inslaapmiddelen, kruiden, ontspanningsoefeningen, meditatie, patronen doorbreken. Er zijn zoveel mogelijkheden.
Iig niet gaan rijden vannacht
Gewoon nog ff kijken of je kan tukken. Ruim optijd weg zodat je genoeg tijd hebt om te stoppen/rusten. Genoeg eten en drinken en 't komt wel goed. En wisselen van bestuurderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee, maar diegene die meerijdt heeft al vaker het voor elkaar gekregen om in slaap te vallen achter het stuur. Dan vertrouw ik mezelf nog meer zeg maar omdat ik hem wel aan de kant zet op het moment dat ik voel het gaat niet meer. Mijn vriend zit al in Engeland, die vond dat wel makkelijk kon hij meteen even bij zijn zus op visite. Dus tja.
Ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt. Niet aan de kant gaan staan als hij merkt dat hij te moe begint te worden ofzo. Terwijl je dat toch prima merkt. Al is het maar een uurtje powenappen en dan op die boot mijn ogen nog even dicht en dan komt het wel goed. Nu moet ik er wel bij zeggen dat hij sowieso niet zo'n briljant chauffeur is. Dingen die ik met die gast al meegemaakt heb.. echt. En het maar gek vinden dat iedereen altijd heel hard roept neeuu neeuu ik rijd wel vanavond ^^quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon nog ff kijken of je kan tukken. Ruim optijd weg zodat je genoeg tijd hebt om te stoppen/rusten. Genoeg eten en drinken en 't komt wel goed. En wisselen van bestuurder
Welke lamlul krijgt het voor elkaar om meerdere keren in slaap te vallen achter het stuur
Waarschijnlijk, maar vraag me ook weleens af hoe hij het heeft gehaald. Heb hem ooit eens in one nieuwe auto laten rijden. maar daar zitten heel veel knopjes op het stuur. je raad het al meneer was helemaal bezig met die knopjes en de rest ontging hem. heb hem toen maar verzocht even te wisselen. Nu heeft hij zelf een auto met knopjes dus ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, zo'n figuur. Rijbewijs bij een pakje boter gehaald zeker.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar vraag me ook weleens af hoe hij het heeft gehaald. Heb hem ooit eens in one nieuwe auto laten rijden. maar daar zitten heel veel knopjes op het stuur. je raad het al meneer was helemaal bezig met die knopjes en de rest ontging hem. heb hem toen maar verzocht even te wisselen. Nu heeft hij zelf een auto met knopjes dus ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Ja dat heeft hij me ook weleens geflikt. Ik werd wakker van een hoop herrie. Was in slaap gesukkeld en hij beweerde nog goed wakker te zijn (Wist toen nog niet van zijn matige inschattingskwaliteiten wat dat betreft) anyhow hoop herrie dus. Rijd hij over van die hectometer paaltjes en reflectopaaltjes heen. Dus ik gillen als een viswijf schiet hij wakker trekt hij het stuur haaks weg waardoor we uiteindelijk dus met een rondje dwars over de weg stonden. Sindsdien slaap ik absoluut niet meer bij hem in de auto. Heb er weleens aan gedacht hem op te geven voor de slechtste chauffeur van Nederland ^^ Verder een hele goede jongen hoor. maar oh oh wat een drama achter het stuur.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik heb 1 keer iemand in slaap zien vallen in de auto, die reed de berm in en werd wakker dus kon weer op de weg sturen.
Vervolgens gingen de overige inzittende aan het bier en moesten we daarna nog 150 km terug rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |