Hehe, ik verwacht dat er nog een hoop gaat gebeuren ja. Wel met haar overigensquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ach het is nog maar datenEr kan nog van alles gebeuren.
Leuke TT ja![]()
Heej! Je zou het rustig aan doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik verwacht dat er nog een hoop gaat gebeuren ja. Wel met haar overigens
Nou kom maar op met die dirty minds.
Ja, i knowquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef photolex het volgende:
[..]
Heej! Je zou het rustig aan doen!
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kantquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daten en vega, inkoppertje he.. (zie hierboven dus.)quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehehehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kant
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, is het zo'n vega die niet wilt dat jij vlees eet? Ik ben niet principeel qua vlees dat het bij elke maaltijd moet, maar daar zou ik toch niet mee akkoord gaan.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje met een vega daten, maar als 't op bloedworst aankomt gaan haar principe's zeker aan de kant
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]Crap. kan ik weer niet zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, vind ze verder géén probleem en als kook en wil er apart vlees bij ook prima verder. Anders was het ook wel een afknapper geweest hoor.
Wat wil je bereiken? Misschien draagt ze wel leren schoenen of uggs. Misschien vind ze vlees niet lekker? Dat is de reden dat een vriendin van me geen vlees eet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?
Dat is wel erg interessant ja maar daar zal nog wel een paar jaar overheen gaan voordat dat op de markt komt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Sensoren van Grafeen nemen 1000 keer meer licht op
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-kop-zetten.dhtml
Das 10 stops
Dus, nu 4 seconden belichten is dan 1/60 ste
Wanneer komen ze op de markt, wil ze nu hebben!!
Oh, niet om af te zeiken hoor!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je bereiken? Misschien draagt ze wel leren schoenen of uggs. Misschien vind ze vlees niet lekker? Dat is de reden dat een vriendin van me geen vlees eet.
Het lijkt mij erg ongezond om zo te leven omdat je toch aardig wat belangrijke voedingsstoffen mist dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, niet om af te zeiken hoor!Ik heb een vriendin meer een kennis eigenlijk die nogal streng in de veganistische leer is. Koken voor zo iemand is nogal een uitdaging, want in heel veel producten zit iets dierlijks. Ook producten waarvan je het eigenlijk helemaal niet verwacht. Geen waardeoordeel verder, maar wel verrekte onhandig.
Alleen nog maar portetten schieten op f/22 omdat de sluitertijd niet naar 1/51200e kanquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Sensoren van Grafeen nemen 1000 keer meer licht op
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-kop-zetten.dhtml
Das 10 stops
Dus, nu 4 seconden belichten is dan 1/60 ste
Wanneer komen ze op de markt, wil ze nu hebben!!
Dus of de huidige lichtsterkte qua ISO en 1000 meer pixels, of 1000 meer licht en dezelfde pixels? Doe mij maar 1000 keer meer lichtquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ofwel, 1000 keer zoveel pixels op een sensor bij dezelfde ruis/signaal verhouding..
Voor dat soort mensen zou ik geeneens meer kokenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh, niet om af te zeiken hoor!Ik heb een vriendin meer een kennis eigenlijk die nogal streng in de veganistische leer is. Koken voor zo iemand is nogal een uitdaging, want in heel veel producten zit iets dierlijks. Ook producten waarvan je het eigenlijk helemaal niet verwacht. Geen waardeoordeel verder, maar wel verrekte onhandig.
ISO 0.1?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Alleen nog maar portetten schieten op f/22 omdat de sluitertijd niet naar 1/51200e kan
Ze is géén veganist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Eet ze wel vis? En boter, melk, eieren, gelatine, kaas e.d.?
Nou, geen anaal en/of oraal geslachtsverkeer kennelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
op naar het ziekenhuis, 16 weken echo van de kleine gup!
What was on my (dirty) mind, 16 weeks ago
Veel plezierquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
op naar het ziekenhuis, 16 weken echo van de kleine gup!
What was on my (dirty) mind, 16 weeks ago
Gewoon doorgeven aan een vegetariërquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heb ik weer, date ik een vega meisje.
Ik wilde net zeggen. Die mogen alle 4 volgend jaar met kerst (pasen, sinterklaas, bevrijdingsdag, koningsdag etc etc mag ook) wel even langs komen bij mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga jullie voor vanmiddag verlaten. Treurt niet, ik ben vanavond nog even terug... Als ik uitgehijgd ben...lekker, ik mag morgen vroeg voor t werk weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Date je met een vega? Baasquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga jullie voor vanmiddag verlaten. Treurt niet, ik ben vanavond nog even terug... Als ik uitgehijgd ben...Lekker zweten en hijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
HA HA HAquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[..]
Crap. kan ik weer niet zien...
Leerdammer is vegetarische kaas trouwens! Staat er niet groot op ofzo, maar een van de weinige kazen met vegetarisch stremsel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze is géén veganist.
Maar je hebt zeker gelijk wat betreft dat er in veel producten dierlijke stoffen zitten. Zoveel mogelijk rekening mee houden en er is prima vega kaas bijvoorbeeld.
Ik haal hem altijd in blok bij de kaasboer. mjumjumquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leerdammer is vegetarische kaas trouwens! Staat er niet groot op ofzo, maar een van de weinige kazen met vegetarisch stremsel.
Ik werk een pak of 5 per week erdoor, 10 gram eiwitten en 100+ kcal per plakje kaas
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ofwel, 1000 keer zoveel pixels op een sensor bij dezelfde ruis/signaal verhouding..
De ruis ontstaat door dat bij een hoog iso de spanning toeneemt, en de sensor warmer wordt. Als een grafeen-sensor 10x minder energie verbruikt, en 1000x lichtgevoeliger is, dan kan je dus een 10-stop hoger iso hebben met dezelfde ruis, en 1000x meer licht. Toch?quote:In eerste instantie werken de wetenschappers aan toepassingen voor satellieten en beveiligingscamera's, maar de verwachting is dat de technologie op termijn ingezet kan worden in consumentenelektronica zoals smartphones en camera's. Grafeen gebruikt namelijk ook tien keer minder energie en is goedkoper dan gewone sensoren.
Het kan welquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat leuk, een topic over eten waar Piet over camera's post.![]()
Zelfs als er vegetariers gebashed kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |