Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef OProg het volgende:
Als het een Duitse atleet is is het natuurlijk altijd wel extra leuk. Een biatleet ofzo.
Het Duitse team heeft het nieuws naar buiten gebracht, dus het zal wel waar zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Nordic combined mannen of een van de teamsprinters met langlaufen zou ik als meest serieuze optie verwachten, mocht het nieuws waar zijn.
Het zou al prima zijn als het een Duitser is die goud won, zelfs als we daardoor geen extra medaille pakken. Dan is er een behoorlijke kans dat we Duitsland voor blijven in de medaillespiegel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef Uccie het volgende:
Zeker nergens een duitser, die door geschrapt te worden ons een medaille oplevert.
Ik plaatste net een reactie in het biatlontopic over Sachenbacher, zou natuurlijk best eens de reden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef heywoodu het volgende:
En serieus: Ik zou voor 95% zeker zeggen dat het Sachenbacher-Stehle is
Op de individuele wedstrijd was alleen Dahlmeier beter, maar wel een stuk langzamer op de ski's.
Sprint: S-S 11e, Henkel 22e, rest ver weg.
Achtervolging: 27e, beste Duitse
Massastart: 4e (!), terwijl Henkel de volgende was op de 18e plek.
En dan doet ze vandaag NIET mee in de estafette, rara politiepet
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef heywoodu het volgende:
En serieus: Ik zou voor 95% zeker zeggen dat het Sachenbacher-Stehle is
Op de individuele wedstrijd was alleen Dahlmeier beter, maar wel een stuk langzamer op de ski's.
Sprint: S-S 11e, Henkel 22e, rest ver weg.
Achtervolging: 27e, beste Duitse
Massastart: 4e (!), terwijl Henkel de volgende was op de 18e plek.
En dan doet ze vandaag NIET mee in de estafette, rara politiepet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |