Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof mequote:
quote:
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderenquote:
correctquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Gaat het hier nu serieus over brony's?![]()
mooguh![]()
151, mew bestaat ook nogquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen zijn erger dan de gemiddelde FOK!ker, geloof me
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
Ik geloof jequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste generatie, uiteraard. Er zijn maar 150 pokemon en ik ontken het bestaan van meerderen
[..]
correct
JUIST!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
correct
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
152.
Niet haten op MissingNo.
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fanquote:
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
En inderdaad, alleen de eerste 150
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In jouw wereld is zwart zeker ook een kleur?
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Jaloersquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik heb mijn oude Gameboy nog met Blue, Yellow en Silver.
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Mew via zo'n glitch.
Gaat het nu alweer over auto's?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:58 schreef rival het volgende:
En dan klagen mensen als het over auto's gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Aldo, notoire leugensquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst een pokemon met surf ruilen, de SS laten staan, en dan als je strength hebt daarheen gaan, naar rechts surfen, vrachtwagen wegstrengthen, Mew battlen
serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Aldo, notoire leugens
Had was iets bij Cerulean City (daar met Misty) waar je een abra moest vangen. Dan daar wat battelen totdat je bij iemand kwam die naar je toe kwam lopen.
Vlak voordat hij je zag, maar wel op dat vakje stond, moest je Teleport doen.
Daarna vanaf het Pokecentre weer die brug oplopen en dan viel een level 7 Mew je aan.
Maar omdat je het al zo vroeg had, was het niet meer leuk. Mew was teringsterk
Ik heb de mijne nog, met pokemon bluequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die zat toch bij de originele 150? Ik ben geen echte fan
[..]
Ik moet nog een keer een gameboy halen met de originele pokemon spellen
Geen grap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
serieus?
Ik had alleen een mew van iemand op de camping gewonnen als klein kind
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
Toch wel met geluid aan he?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog, met pokemon blueElke keer als ik met de trein moet gaat 'ie mee
quote:
Ik ben niet zo'n asoquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toch wel met geluid aan he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |