Hmm, zal er nog een beetje over opzoeken en anders dus gewoon 5400RPM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Er werd (weet niet of dat nog zo is) wel aangeraden om niet hoger te gaan dan 5400 RPM ivm warmte. Maar weet niet of dat nog accuraat is.
SSD is ook nog een optie al zou dat niet zo rendabel zijn als in een pc.
Hehe, zat net precies hetzelfde te bekijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Computer says no..
http://tweakers.net/price(...)star-7k1000-1tb.html
Alleen zijn die (vaak/altijd?) hoger/dikker dan 9.5mmquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hehe, zat net precies hetzelfde te bekijken
En je hebt ook 2.5" schijven van 1,5 TB
Ik heb een 7200 rpm erin, maakt geen reet uit. SSD was soms sneller, maar soms maakte dat ook niets uit. GT5 was geloof ik wel flink sneller, maar dat was de uitschieter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Er werd (weet niet of dat nog zo is) wel aangeraden om niet hoger te gaan dan 5400 RPM ivm warmte. Maar weet niet of dat nog accuraat is.
SSD is ook nog een optie al zou dat niet zo rendabel zijn als in een pc.
De hoogte had ik tijdens het zoeken al ingesteld op maximaal 9,5mmquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen zijn die (vaak/altijd?) hoger/dikker dan 9.5mm
Dude! Lang geledenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen zijn die (vaak/altijd?) hoger/dikker dan 9.5mm
Te lang...quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Lang geleden
Maaruuh, die link die ik plaatste was geselecteerd op lager dan of gelijk aan 9.5mm.
Of bedoelde je de 1.5TB?
Yi-Long postte het al![]()
quote:Free with a PlayStation Plus membership from 5th March will be Dead Nation: Apocalypse Edition on PS4, Tomb Raider and Brothers: A Tale of Two Sons on PS3, and PixelJunk Monsters and Smart As on Vita.
Dead Nation: Apocalypse Edition, made by Resogun developer Housemarque, is a top-down zombie shoot-'em-up. It has a full campaign playable in co-op or alone, and includes the Road to Devastation expansion, which has Arcade and Endless mode, the latter doing exactly what it suggests.
Zekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Te lang...
En ik had die hele link niet bekeken. Alleen maar proberen te voorkomen dat iemand in enthousiasme de 9.5mm zou vergeten. Maar ben zelf niet heel erg wakker geloof ik.
Tomb Raider ben ik wel benieuwd naar, en Dead Nation is wel weer leuk om met m'n vriendin te doen op de PS4, op de vita.. Ik vind Pixeljunk monsters juist zo leuk om met z'n 2en te doen.. Da's toch lastig op een vita. Die Brothers game heb ik toen laten lopen. Toch maar een kans gevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef Slayage het volgende:
niks voor mij deze maand, DeadNation gespeeld op PS3, TR net als Bros gekocht en heb geen Vita
[..]
Tomb Raider is erg tofquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker
En heel nobel van jeAs usual
[..]
Tomb Raider ben ik wel benieuwd naar, en Dead Nation is wel weer leuk om met m'n vriendin te doen op de PS4, op de vita.. Ik vind Pixeljunk monsters juist zo leuk om met z'n 2en te doen.. Da's toch lastig op een vita. Die Brothers game heb ik toen laten lopen. Toch maar een kans geven
Iemand?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:55 schreef Yi-Long het volgende:
Maakt dat hele SATA-gebeuren nog iets uit?
Nee, als de schijf een andere sata heeft, betekent dat alleen een hogere mogelijke datasnelheid over de bus. Daar maakt de PS3 gewoonweg geen gebruik van. De aansluiting zelf is nog steeds niet veranderd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iemand?
Wil hem denk ik vanmiddag ofzo gaan bestellen. Hitachi of WD waarschijnlijk.
Ook humor dat je bijna niks aan een ssd hebt in een ps3 dus dat het ook nog eens sneu geld is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:09 schreef NikeyAjax het volgende:
500GB SSD binnen voor mijn PS3, wel humor dat mijn PS3 de helf kost dan die schijf.
Ik heb daar andere verhalen over gelezen, maar goed ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook humor dat je bijna niks aan een ssd hebt in een ps3 dus dat het ook nog eens sneu geld is.
Er zijn verschillende testen. SOms scheelt het marginaal iets, volgens mij was alleen GT5 erg blij met een SSD, qua laadttijden. maar he, als je het hebt gekregen: who cares.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik heb daar andere verhalen over gelezen, maar goed ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
Thanksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als de schijf een andere sata heeft, betekent dat alleen een hogere mogelijke datasnelheid over de bus. Daar maakt de PS3 gewoonweg geen gebruik van. De aansluiting zelf is nog steeds niet veranderd.
Deze week op woensdag.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:04 schreef DutchOven het volgende:
Wanneer komen er nieuwe ps+ aanbiedingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |