ja togquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/302534
Die gast
Hahah "we beginnen met het vuil ophalen"quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef deadprez het volgende:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/302534
Die gast
héquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
HALLO HOE IS HET? KUN JE WAT HARDER PRATEN BEN BEETJE DOOF
Je moet zelf dicht, ouwe geakquote:
Nou ja, hij heeft wel een punt. Dat soort shit moet inderdaad ook gebeuren, heb het alleen niet zo op overdreven fanatieke bekeerlingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hahah "we beginnen met het vuil ophalen"
Ja daar zitten ze tijdens een burgeroorlog op te wachten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet zelf dicht, ouwe geak
Ja, kennelhoest en sars..quote:
Het risco ten opzichte van het resultaat is het gewoon niet waard (betreft vuil ophalen dan)quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt. Dat soort shit moet inderdaad ook gebeuren, heb het alleen niet zo op overdreven fanatieke bekeerlingen.
Omdat fb een groot fokkers-kliekje isquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
4ebe?
Waarom zit facebook constant te zeggen dat ik jou misschien ken?
Noemen elkaar ook 'broeder'. Waarom niet gewoon mattie of zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een punt. Dat soort shit moet inderdaad ook gebeuren, heb het alleen niet zo op overdreven fanatieke bekeerlingen.
Jong dan?quote:
Oke veer 2quote:
Piepkuikentje.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Oké bolliwolli.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat fb een groot fokkers-kliekje is![]()
Ik krijg geen suggesties meer en dat vind ik niet echt erg
Dat klinkt als een of andere indiase soapquote:
Ja, maar alleen als je minderjarig bent.quote:
Ik stel me jou ook Indiaas voor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt als een of andere indiase soap
Oh, jammer danquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je minderjarig bent.
kkrquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel me jou ook Indiaas voor.
ok kom je kont wel verkrachtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
scheelt niet veel hoor dus als je je bedenkt
moet the gift verspreiden jatochquote:
ik vind het primaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet the gift verspreiden jatoch
bietje matigquote:
Moest bijna kotsen toen ik dat refrein hoorde.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Chille vibe.
En is toxh mijn smaak mattie.
Niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:49 schreef deadprez het volgende:
jij eet ook pik, niks verbaast mij meer.
dikzakquote:
Beter blijft hij daar.quote:
Niemand.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Weleens moeten lachen om een topic van hem maar ja wie ben ik
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow jeej een stoere klb dude hier
moest bietje overgeven in mijn mondquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10.gif[/img]
[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Lukt niet zo goed hè.quote:
Zes pagina's vol utopia troepquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een mooie pohi niet zeiken jij
Als ik blauw was had ik het voor je gefixtquote:
Dat is klote man, sterkte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:52 schreef Thezappa het volgende:
had vandaag begrafenis van de moedr van me beste homie
Ach, ik heb meer dan 25.000 posts in klb, ik heb geen recht van spreken.quote:
Welgemeend sterkte ermeequote:Op woensdag 29 januari 2014 02:52 schreef Thezappa het volgende:
had vandaag begrafenis van de moedr van me beste homie
Ik lurk al jaren mee ik weet allesquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, ik heb meer dan 25.000 posts in klb, ik heb geen recht van spreken.
Die ken ik nice deadprezquote:
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:57 schreef Thezappa het volgende:
wat ik me al sinds mijn fok tijd afvraag deadp ben jij blank of licht getint
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:59 schreef Thezappa het volgende:
voor mij nix maar gaat me om je naam dan
Zo leef ik al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stel me jou voor als jesse van breaking bad
Zoiets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik gok een bleke zolder kamer nerd
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
haha
geef je daarmee een antwoord
Maar het klopte wel? En dan die oversized kledingquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo leef ik al een tijdje niet meer.
[..]
Zoiets.
Oversized kleding draag ik nog steeds, mijn kop is alleen wat minder ingevallen en junkie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar het klopte wel? En dan die oversized kleding
[ afbeelding ]
Waarom utopiaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
modje mortax is er dan word ik altijd bang
Wees blij dat wd weg is. Door wilde me verzuipen in de maas toen ik hier ging posten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
Ik voel me altijd veiliger hier als er een mod bij is ben bang voor chloro
meningquote:
Linken naar chaturbate lijkt me niet de bedoeling.quote:
slijmbalquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Linken naar chaturbate lijkt me niet de bedoeling.
niks mis met kontjelikken bij de crewquote:
Niks stiekems aan.quote:
plaatje kiezen, 60x60 maken, http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:18 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou wel willen weten hoe ik een ui maak
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:20 schreef Thezappa het volgende:
ik eet geen knoflook...wacht op een vampier..
die zoegen m er af
zin an
quote:
Zou in Haags beter zijnquote:
Dat nummer is van shane macgowenquote:
johquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat nummer is van shane macgowen
schopje bnwquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Obama is geneens een amirikaanse staatsburger
quote:
whahahahaquote:
okquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Muziek gaat voor mij als een snelweg door mijn kop daarom houd ik zo van youtube
WE KRAKEN JE DEUR EN NAKKEN JE PRINTERquote:
net niet. zat wel ijs op maar was zo weinig dat beetje ruitensproeier en voorruitverwarming genoeg wasquote:
quote:
whut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:49 schreef Chloroform het volgende:
Het minder lekkere raampje blijft vooralsnog dicht.
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
Ik voel me altijd veiliger hier als er een mod bij is ben bang voor chloro
haaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:49 schreef Chloroform het volgende:
Het minder lekkere raampje blijft vooralsnog dicht.
Thank you, thank you, you guys are awesome, tip the waiter, try the shrimps.quote:
ik ben allergisch voor garnalen. verkapte doodsverwensing dit. TR gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thank you, thank you, you guys are awesome, tip the waiter, try the shrimps.
ik tip the wiater altijd als de waiter vriendelijk wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thank you, thank you, you guys are awesome, tip the waiter, try the shrimps.
Ahw.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben allergisch voor garnalen. verkapte doodsverwensing dit. TR gedaan.
breng mij de schrimps dan maarquote:
Met saus?quote:
wat voor saus heb je?quote:
Cocktail.quote:
Haha, mur heeft een shrimpie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zal jou eens mijn shrimpsaus geven.
liever niet, dankjequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cocktail.
[..]
Haha, mur heeft een shrimpie.
Wow, ondankbaar. ;squote:
Lieg niet, jij hebt geen hart.quote:
ik zeg toch dankjequote:
nou, kind, vertel, wat ligt er op je hartquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Chloroform het volgende:
Die Lienekien eh, dat is me toch een godskolere irritant wijf.
Klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij zou er gelijk een garnalenloempia van rollen he.
Zeg ik toch net.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, kind, vertel, wat ligt er op je hart
ik wil praktijk voorbeelden.quote:
Quote haar dan, waarom durf je het niet recht in haar face te zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Chloroform het volgende:
Die Lienekien eh, dat is me toch een godskolere irritant wijf.
Dit ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote haar dan, waarom durf je het niet recht in haar face te zeggen![]()
Heb vaak zat confrontaties met haar gehad. Ging ze me ook een keer opeens allemaal DM's sturen met "wat heb ik jou aangedaan dat je zo naar doet?!"quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
ik zie daar niks schokkend van lienekien.quote:
ahhhw bebe toch. kom maar kroelen en uithuilenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vaak zat confrontaties met haar gehad. Ging ze me ook een keer opeens allemaal DM's sturen met "wat heb ik jou aangedaan dat je zo naar doet?!"
Vermoeiend gewoon. Het is nog vroeg. Heb pas 1 kopje koffie op.
oke veerquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhw bebe toch. kom maar kroelen en uithuilen
Je zit er wel echt mee hè.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vaak zat confrontaties met haar gehad. Ging ze me ook een keer opeens allemaal DM's sturen met "wat heb ik jou aangedaan dat je zo naar doet?!"
Vermoeiend gewoon. Het is nog vroeg. Heb pas 1 kopje koffie op.
Nee grapje, zie het nut van een confrontatie niet in als je toch alleen maar langs elkaar heen blijft lullen en het enkel gezeik oplevert.quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie daar niks schokkend van lienekien.
maar die TS
godsamme
wat een slechte
gedichten maakt die
gast
Ja, help me.quote:
Sowieso zinloos. Wat moet je zeggen tegen zo'n persoon dan. "Ik mag jou niet."quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee grapje, zie het nut van een confrontatie niet in als je toch alleen maar langs elkaar heen blijft lullen en het enkel gezeik oplevert.
ik wilde lachen maar het staat in een gedicht dus het is kunst en geen puberaal gedoe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kan.
Ja maar
poëzie
is de kunst
van spelen
met taal
en pik.
Dan ben je eerlijk en oprecht en geen lafaard die dat niet durft te zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, help me.
[..]
Sowieso zinloos. Wat moet je zeggen tegen zo'n persoon dan. "Ik mag jou niet."
Nou. Oké. En dan?
Ik vind mezelf wel een natuurtalent. Ga denk ik ook een topic openen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wilde lachen maar het staat in een gedicht dus het is kunst en geen puberaal gedoe.
Zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je eerlijk en oprecht en geen lafaard die dat niet durft te zeggen.
quote:
do it!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een natuurtalent. Ga denk ik ook een topic openen.
wat een baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Zosk het volgende:
Man eet en zuipt 300 keer gratis in first class lounge.
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.quote:
Eerst nog een beetje aan mijn oeuvre werken.quote:
Aha, dat is natuurlijk wel erg belangrijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.
haha. pik. haha vagijn. haaaaaaaquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje aan mijn oeuvre werken.
Wat vinden jullie van deze:
De gans
In stille wateren zwom zij
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
met een geweer in zijn hand
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
prachtig, ontroerendquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De gans
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
Dat komt omdat de gans dood is, dan voel je niets meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.
Ik had meer moeilijke woorden moeten gebruiken eh?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De gans
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
K.quote:
Totaal niet noemenswaardig dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
Wat had je gewonnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Flikken ze altijd bij kindjes. Ik heb ook nog een keer het dagboek van Anne-Frank met iets gewonnen op de basisschool. Dat was wel een leuke prijs.quote:
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.
Laat een zien :$quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
jouw aanwezigheid is genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.
perfect tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Oh, jij bent er zo een.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.
Kom je er nog makkelijk vanaf. Ik moest voor een heel legioen sinterklaasgedichten schrijven terug in de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
ooit zo'n ding gekocht in een kroeg. de gene die hem mee naar huis heeft genomen, beweert hem nog steeds niet te hebben gebruiktquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |