Je zit er wel echt mee hè.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vaak zat confrontaties met haar gehad. Ging ze me ook een keer opeens allemaal DM's sturen met "wat heb ik jou aangedaan dat je zo naar doet?!"
Vermoeiend gewoon. Het is nog vroeg. Heb pas 1 kopje koffie op.
Nee grapje, zie het nut van een confrontatie niet in als je toch alleen maar langs elkaar heen blijft lullen en het enkel gezeik oplevert.quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie daar niks schokkend van lienekien.
maar die TS
godsamme
wat een slechte
gedichten maakt die
gast
Ja, help me.quote:
Sowieso zinloos. Wat moet je zeggen tegen zo'n persoon dan. "Ik mag jou niet."quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee grapje, zie het nut van een confrontatie niet in als je toch alleen maar langs elkaar heen blijft lullen en het enkel gezeik oplevert.
ik wilde lachen maar het staat in een gedicht dus het is kunst en geen puberaal gedoe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat kan.
Ja maar
poëzie
is de kunst
van spelen
met taal
en pik.
Dan ben je eerlijk en oprecht en geen lafaard die dat niet durft te zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, help me.
[..]
Sowieso zinloos. Wat moet je zeggen tegen zo'n persoon dan. "Ik mag jou niet."
Nou. Oké. En dan?
Ik vind mezelf wel een natuurtalent. Ga denk ik ook een topic openen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wilde lachen maar het staat in een gedicht dus het is kunst en geen puberaal gedoe.
Zal er geen minuut minder om slapen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben je eerlijk en oprecht en geen lafaard die dat niet durft te zeggen.
quote:
do it!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel een natuurtalent. Ga denk ik ook een topic openen.
wat een baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Zosk het volgende:
Man eet en zuipt 300 keer gratis in first class lounge.
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.quote:
Eerst nog een beetje aan mijn oeuvre werken.quote:
Aha, dat is natuurlijk wel erg belangrijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.
haha. pik. haha vagijn. haaaaaaaquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan je makkelijk haar slipje naar de zijkant trekken en je pik in haar vagijn schuiven.
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst nog een beetje aan mijn oeuvre werken.
Wat vinden jullie van deze:
De gans
In stille wateren zwom zij
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
met een geweer in zijn hand
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
prachtig, ontroerendquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De gans
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
Dat komt omdat de gans dood is, dan voel je niets meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.
Ik had meer moeilijke woorden moeten gebruiken eh?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je begint sterk, maar het einde is minder. Ik voel er niets bij.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De gans
met haar vleugels
licht gespreid
En aan de waterkant
daar stond hij
Hij schoot haar neer
haar hoofd viel thans
In het water, daar dreef
zij
Stomme kut gans.
K.quote:
Totaal niet noemenswaardig dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
Wat had je gewonnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Flikken ze altijd bij kindjes. Ik heb ook nog een keer het dagboek van Anne-Frank met iets gewonnen op de basisschool. Dat was wel een leuke prijs.quote:
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.
Laat een zien :$quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
jouw aanwezigheid is genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.
perfect tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Oh, jij bent er zo een.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.
Kom je er nog makkelijk vanaf. Ik moest voor een heel legioen sinterklaasgedichten schrijven terug in de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
ooit zo'n ding gekocht in een kroeg. de gene die hem mee naar huis heeft genomen, beweert hem nog steeds niet te hebben gebruiktquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |