SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op een barkruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
know'm sayin?
word? word.
1-2 ahhahahahahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Kop op Sotton! Pak de 3 puntjes
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe krijg je vier homo's op een barkruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hohoho
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je bent zelf een boodschap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ben al weer terug van boodschappen doen trouwens. AH was dicht.
Hij is voor Chelsea hoor, laat je niet misleiden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogante Arsenal-fans ook altijd. Hoe durft die snol jou uit te lachen.
Die hoort gewoon in de keuken!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, arrogante Arsenal-fans ook altijd. Hoe durft die snol jou uit te lachen.
Ja, want ik was zo serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is voor Chelsea hoor, laat je niet misleiden.
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hoort gewoon in de keuken!
Gesproken als een ware Leeds supporter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, want ik was zo serieus.
Ken mij dat hele Arsenal/Chelsea/Manchester gezeik nou schelen
Thanks, ik moet me natuurlijk wel kunnen redden daar tussen de lads volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gesproken als een ware Leeds supporter.
Dat was weer een uitzending waarna hij een weekje op de bank mocht slapen.quote:
Zijn vrouw stond hem al met een deegroller op te wachten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was weer een uitzending waarna hij een weekje op de bank mocht slapen.
Hij is wel een baasje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
started from the bottom now we here
Ik ook. #letsdoittogetherquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk maar weer Arsenal, geen doen al die wedstrijden
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. #letsdoittogether
Kool komt nu pas binnen hier.quote:
Ik heb streams die telkens stil blijven staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kool komt nu pas binnen hier.
Vanball streampje wordt vanavond vanuit Zeeuws-Vlaanderen uitgezonden blijkbaar, wel prima kwaliteit.
Mooi kooltje ook van De Luis
Ik dacht ik refresh het streampje even zodat hij wat tijd kan inlopen, is opeens de Engelse stream vervangen voor een Duitse.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb streams die telkens stil blijven staan.
Was für ein unfassbares Tor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht ik refresh het streampje even zodat hij wat tijd kan inlopen, is opeens de Engelse stream vervangen voor een Duitse.
Danke, Bitte.
Wou ik ook net zeggen... Waarom neemt hij ze niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Geef die penanties eens aan Suarez man...
In Duitsland zullen ze na afloop verklaren dat ze niets wisten van deze streamkaap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht ik refresh het streampje even zodat hij wat tijd kan inlopen, is opeens de Engelse stream vervangen voor een Duitse.
Danke, Bitte.
Ze hadden het ook geprobeerd in de 40-45e minuut maar toen was het niet succesvol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
In Duitsland zullen ze na afloop verklaren dat ze niets wisten van deze streamkaap.
Ik zat al op deze te wachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden het ook geprobeerd in de 40-45e minuut maar toen was het niet succesvol.
Leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
Swansea wint ook eindelijk weer eens.
Kut, wilde nog inzettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
Swansea wint ook eindelijk weer eens.
Volgens jaar ga jij Fulham van dichtbij zien gok ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef Grifte het volgende:
Als je nog niet thuis van Fulham ken winnen kun je maar beter op het treintje naar t Championship gezet worden.
Dan doe ik het ook #letsdoitjeweetwelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
Rijdende rechter begint ook, dat ga ik maar kijken
Viessquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook #letsdoitjeweetwel
Maar de stream laat ik wel aan.
Zoveel wedstrijdjes dat ik ook wedstrijden met zulke saaie tegenstanders ga bezoeken gaat het ook niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens jaar ga jij Fulham van dichtbij zien gok ik.
Net op tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook #letsdoitjeweetwel
Maar de stream laat ik wel aan.
Jawelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Flamini rood? Die speelt toch zeker niet in de basis?
quote:
Dat is mooi kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Maat van me heeft 50,- op Arsenal gezet![]()
6 minuten extra tijd, het kan nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Maat van me heeft 50,- op Arsenal gezet![]()
Eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Syntix het volgende:
Sturridge die nog vraagt, waarom hij gewisseld wordt
? Wat een kneus
eerst een penalty verkloten en toen een 100% kans en dan nog janken ook
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Syntix het volgende:
Sturridge dikke mongool. Geef die penals aan Gerrard.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Syntix het volgende:
Sturridge dikke mongoolbeetje penalty's van Gerrard missen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Syntix het volgende:
Sturridge DIKKE MONGOOL. Penaly's van Gerrard verneuken en nu ook weer dit![]()
Uh, juistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Syntix het volgende:
Sturridge die nog vraagt, waarom hij gewisseld wordt
? Wat een kneus
eerst een penalty verkloten en toen een 100% kans en dan nog janken ook
![]()
quote:
Sterk he.quote:
Beetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Wicky15 het volgende:
Het zit hem gewoon een beetje hoog. Beetje maar.
Nope, prima BMIquote:
Je moet scoren om te winnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Het Stief McClaren-effect
Hoeveelste staat Derby? Eerste?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
The strength of the team is....the teamquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, dit Liverpool, en vooral Suarez, zou ik het wel gunnen. Spelen leuk voetbal en Suarez is de beste speler in Engeland.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Wicky15 het volgende:
Jammer. Ik zie Liverpool niet als kampioenskandidaat, en dan zie ik liever Arsenal kampioen worden dan Chelsea of City.
Natuurlijk gun ik het ze ook. Maar als je die bank van Liverpool ziet, ja dan denk ik dat je gewoon in de breedte te kort komt. Rodgers is wel een goede trainer, laat ze ook leuk spelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, dit Liverpool, en vooral Suarez, zou ik het wel gunnen. Spelen leuk voetbal en Suarez is de beste speler in Engeland.
Liverpool heeft toch echt heel veel jaren compleet RUK-voetbal gespeeld, dus leuk dat het nu onder Rodgers stukken beter is. Sterling, Coutinho en Sturridge ook leuke spelers, en die keeper is ook prima.
http://www.futbol24.com/national/England/Championship/2013-2014/quote:
Leicester Cityquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.futbol24.com/national/England/Championship/2013-2014/
4e op dit moment. Eerste twee rechtstreeks naar PL, 3-6 play-offs.
Ah, thanks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.futbol24.com/national/England/Championship/2013-2014/
4e op dit moment. Eerste twee rechtstreeks naar PL, 3-6 play-offs.
Nee, heb nog maar één wedstrijd in Engeland bezocht helaas. Met paasweekend pak ik er nog twee mee, en na de zomer ga ik er een half jaar studeren (in Leeds). Vanuit daar dus mooie uitvalsbasis om flink wat mee te pakken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah, thanks.
Woon je trouwens in Engeland dat je veel wedstrijden bezoekt?
Mooi man. Lijkt me echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, heb nog maar één wedstrijd in Engeland bezocht helaas. Met paasweekend pak ik er nog twee mee, en na de zomer ga ik er een half jaar studeren (in Leeds). Vanuit daar dus mooie uitvalsbasis om flink wat mee te pakken.
twitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:48:31Tonight's team: Lloris, Walker, Chiriches, Dawson, Rose, Lennon, Bentaleb, Dembele, Sigurdsson, Eriksen, Adebayor #COYS reageer retweet
twitter:MCFC twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:49:41TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany (c), Demichelis, Clichy, Navas, Fernandinho, Yaya Toure, Silva, Aguero, Dzeko #spursvcity #mcfc reageer retweet
Adebayorquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:48:31Tonight's team: Lloris, Walker, Chiriches, Dawson, Rose, Lennon, Bentaleb, Dembele, Sigurdsson, Eriksen, Adebayor #COYS reageer retweet
twitter:MCFC twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:49:41TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany (c), Demichelis, Clichy, Navas, Fernandinho, Yaya Toure, Silva, Aguero, Dzeko #spursvcity #mcfc reageer retweet
ze kunnen zich in ieder geval mooi meten met Barcelona komende maandquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef opreis het volgende:
Manchester City kan wat mij betreft wel langzaam in het rijtje Bayern/Barca/Real. Toch echt een goede ploeg
Ajax kan ook wel in dat rijtje na de overwinning op Barca.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:59 schreef opreis het volgende:
Manchester City kan wat mij betreft wel langzaam in het rijtje Bayern/Barca/Real. Toch echt een goede ploeg
Ik las penisquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook een pens aan het kweken.
Nu nog de snor eraf en een puistencrème.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook een pens aan het kweken.
Barca is iets uit vorm dus zal mij niet verbazen als ManC de bovenliggende partij is. Hoop dat ze net als Bayern op de aanval durven te spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze kunnen zich in ieder geval mooi meten met Barcelona komende maand
Ja, ik heb hetzelfde. Heb natuurlijk een schijthekel aan die club, maar ze spelen nu wel ongeveer het leukste voetbalquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Leuke wedstrijd die 10 minuten die ik gezien heb.
Heb absoluut niks met City (want koopclub enzulks) maar het is momenteel wel zoongeveer het mooiste/aantrekkelijkste voetbal van Europa, dus genieten is het meestalwel
Schijthekel wil ik het niet noemen, geld zit overal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde. Heb natuurlijk een schijthekel aan die club, maar ze spelen nu wel ongeveer het leukste voetbal
Ja klopt ook wel. Alle clubs zijn in feite koopclubs, zelfs Arsenal. Maar goed, ik vind City helemaal rukquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef Grifte het volgende:
Alle Engelse (top)clubs zijn koopclubs, zelden stroomt er echt eigen jeugd door bij een club. Kan enkel Southampton zo bedenken de laatste jaren.
Als je daar niets mee kan moet je geen Engels voetbal (of Europees topniveau in general) kijken
Ik heb er weinig bezwaar tegen, als ik al die topspelers zie lopen. Dat City man, wat een teamquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef Grifte het volgende:
Alle Engelse (top)clubs zijn koopclubs, zelden stroomt er echt eigen jeugd door bij een club. Kan enkel Southampton zo bedenken de laatste jaren.
Als je daar niets mee kan moet je geen Engels voetbal (of Europees topniveau in general) kijken
Nee, buitenspel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kon het slecht zien, was het offside?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen speelt matig, maar die vrije trappen en corners blijven wel echt baas
City (en Chelsea) hebben zich omhooggekocht van voormalige volksclub naar titelkandidaat, waar Liverpool/Man U/Arsenal dat al waren. Dat is wel het verschil inderdaad waarom veel mensen een hekel aan deze clubs hebben, er mist de component van 'uit eigen kracht voortgebracht'. Maargoed, om te concurren hanteren eerder genoemde clubs wel hetzelfde beleid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Alle clubs zijn in feite koopclubs, zelfs Arsenal. Maar goed, ik vind City helemaal ruk
Heeft 10 passes mogen geven deze hele eerste helft, kan niks laten zien...quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen speelt slecht, maar die vrije trappen en corners blijven wel echt baas
Een belangrijk verschil is voor mij dat City heel veel verlies maakt. Volgens mij is Arsenal de enige club die winst maakt? Maar dat weet ik niet zeker, heb geen cijfers. Dat vind ik ook wel meewegen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
City (en Chelsea) hebben zich omhooggekocht van voormalige volksclub naar titelkandidaat, waar Liverpool/Man U/Arsenal dat al waren. Dat is wel het verschil inderdaad waarom veel mensen een hekel aan deze clubs hebben, er mist de component van 'uit eigen kracht voortgebracht'. Maargoed, om te concurren hanteren eerder genoemde clubs wel hetzelfde beleid.
Klopt, het is ook lastig voor hem. Aan de andere kant speelt ie zelf slecht en forceert hij niks zelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft 10 passes mogen geven deze hele eerste helft, kan niks laten zien...
Toevallig vandaag bekend gemaakt,quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een belangrijk verschil is voor mij dat City heel veel verlies maakt. Volgens mij is Arsenal de enige club die winst maakt? Maar dat weet ik niet zeker, heb geen cijfers. Dat vind ik ook wel meewegen.
quote:Verlies Manchester City 'slechts' 60 miljoen
Manchester City heeft afgelopen seizoen financieel weer dieprode cijfers geschreven. Toch maakte de Engelse club woensdag met enige trots bekend dat het verlies over het boekjaar 2012-2013 'slechts' 62,6 miljoen euro bedraagt, bijna de helft minder dan een jaar eerder toen Manchester City liefst 118,7 miljoen euro tekortkwam.
De 'Citizens' eindigden vorig seizoen als tweede in de Premier League achter stadgenoot Manchester United; een jaar eerder waren de rollen nog omgedraaid. In de Champions League kwam de topformatie niet door de groepsfase.
De omzet van City afgelopen seizoen bedroeg bijna 330 miljoen euro, ruim 50 miljoen meer dan een jaar eerder. Om de inkomsten verder te vergroten, overweegt de Arabische clubleiding het Etihad-stadion uit te breiden naar 60.000 zitplaatsen.
Dat heb ik qua gevoel juist minder. De Engelse subtop lijkt zwakker dan ooit, zeker als je de laatste jaren kijkt naar het niveau van clubs als Aston Villa / Fulham / Sunderland etc. Normaal hadden die wel een paar sterkhouders, maar die worden nu te vaak gekocht als bankzitter voor een City. Zo'n City heeft zo'n abnormaal grote selectie dat voor mijn gevoel er weinig speciaals meer zit onder de top. Kloof is wel groot geworden, al maakt dat het wel spannender onderin nu alle teams ongeveer even matig zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Yi-Long het volgende:
Laat dat geld maar rollen, en vervolgens stroomt het ook wel door naar beneden, want spelers die eerst goed genoeg waren voor Man Utd of Chelsea, komen nu weer bij subtoppers aan de bak, die er dus ook op vooruit gaan.
Tja, en hoe maakt Arsenal winst? Door de duurste seizoenskaarten van Europa te hanteren, dus grof geld over de rug van een voormalig volkspubliek. Weet niet of je dan zo blij moet worden van wat groene cijfertjes. Natuurlijk is kaartverkoop slechts een gedeelte, qua tv-gelden en merchandising is Arsenal gigantisch. (Maar hebben toch ook Amerikaanse 'sjeiks', kapitaalkrachtige eigenaren).quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een belangrijk verschil is voor mij dat City heel veel verlies maakt. Volgens mij is Arsenal de enige club die winst maakt? Maar dat weet ik niet zeker, heb geen cijfers. Dat vind ik ook wel meewegen.
Arsenal heeft wel een belachelijk grote deal met Puma getekend. Gaat 150 miljoen opleveren de komende jaren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat heb ik qua gevoel juist minder. De Engelse subtop lijkt zwakker dan ooit, zeker als je de laatste jaren kijkt naar het niveau van clubs als Aston Villa / Fulham / Sunderland etc. Normaal hadden die wel een paar sterkhouders, maar die worden nu te vaak gekocht als bankzitter voor een City. Zo'n City heeft zo'n abnormaal grote selectie dat voor mijn gevoel er weinig speciaals meer zit onder de top. Kloof is wel groot geworden, al maakt dat het wel spannender onderin nu alle teams ongeveer even matig zijn.
[..]
Tja, en hoe maakt Arsenal winst? Door de duurste seizoenskaarten van Europa te hanteren, dus grof geld over de rug van een voormalig volkspubliek. Weet niet of je dan zo blij moet worden van wat groene cijfertjes. Natuurlijk is kaartverkoop slechts een gedeelte, qua tv-gelden en merchandising is Arsenal gigantisch. (Maar hebben toch ook Amerikaanse 'sjeiks', kapitaalkrachtige eigenaren).
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Arsenal heeft wel een belachelijk grote deal met Puma getekend. Gaat 150 miljoen opleveren de komende jaren.
Doe dit maar in het Voetbalshirtstopic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat rechtse lijkt net een ninja-turtle outfit.
Dat ze zulke bizarre prijzen hanteren vind ik ook niet bewonderenswaardig. Zaken als merchandising vind ik juist goed als een club daar veel mee verdient, dat is marketing.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, en hoe maakt Arsenal winst? Door de duurste seizoenskaarten van Europa te hanteren, dus grof geld over de rug van een voormalig volkspubliek. Weet niet of je dan zo blij moet worden van wat groene cijfertjes. Natuurlijk is kaartverkoop slechts een gedeelte, qua tv-gelden en merchandising is Arsenal gigantisch. (Maar hebben toch ook Amerikaanse 'sjeiks', kapitaalkrachtige eigenaren).
Gast, Eriksen loopt zich het leplazerus maar constant als die mongolen een linie achter hem de bal hebben denken ze meteen de spitsen aan te moeten spelen. Let maar eens op hoevaak Eriksen prima vrijloopt maar genegeerd wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:22 schreef Mansjester het volgende:
Eriksen speelt slecht, maar die vrije trappen en corners blijven wel echt baas
Zuid geloof ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef Grifte het volgende:
In welke mocrobuurt is Ooijer eigenlijk opgegroeid?
Zou een mooi koppel vormen met Arno Vermeulen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou een mooi koppel vormen met Arno Vermeulen.
De Witte Marokkaan en de Witte Chinees. Kunnen ze de bijnamen die Bossie en Aad300 elkaar geven nog overnemen ook.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou een mooi koppel vormen met Arno Vermeulen.
De Witte Marokkaan en de Witte Chinees. Kunnen ze de bijnamen die Bossie en Aad300 elkaar geven nog overnemen ook.
Oké, ik denk er iets anders over. Vind hem zelf niet sterk in de duels, veel balverlies lijden en weinig creëert. Maar nogmaals, dat ligt ook aan zijn teamgenoten. Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gast, Eriksen loopt zich het leplazerus maar constant als die mongolen een linie achter hem de bal hebben denken ze meteen de spitsen aan te moeten spelen. Let maar eens op hoevaak Eriksen prima vrijloopt maar genegeerd wordt.
Ze hebben de punten nodigquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef Mars88 het volgende:
Die handbal verdediging van West Ham United
Heb je stream?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
De derby van de Midlands maar aanzetten dan, daar was al een aardige ruststand.
Inderdaad, er verandert niks als er een man minder op het veld staat. Jij hebt er kijk op!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pizzakoppo denkt hier anders over
Inderdaad, want met een man minder op het veld staan is een vrijbrief om nog steeds slecht te spelen......quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, er verandert niks als er een man minder op het veld staat. Jij hebt er kijk op!
Deze opmerking is te dom, sorry.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, want met een man minder op het veld staan is een vrijbrief om nog steeds slecht te spelen......
Okéquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deze opmerking is te dom, sorry.
Dat zeg ik als ajacied wel vaker maar wordt altijd belachelijk gemaakt door mede Ajacieden. Enorm overschat mannetjequote:
Klopt, Negredo speelt wel verassend goed in Engeland.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Dos37 het volgende:
Negredo had er vanavond 10 gemaakt. Dzeko
Top trainer, eindelijk iemand die rendement haalt net zo'n selectie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Wicky15 het volgende:
City bewijst wel weer waarom het kampioenskandidaat nummer één is, voor mij dan.
Assist op het ene doelpunt van Tottenham volgens mijquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
al heb ik de wedstrijd tegen city niet gezien, maar de vorige wedstrijden was hij goed
Eens.. Ik volg die ploeg niet echt, vervelend reactievoetbal. En als een tegenstander dan komt om alleen te verdedigen hebben ze moeite om het spel te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi dit.Vreselijke ploeg dat Chelsea
Na deze wedstrijd misschien, maar hiervoor speelde hij gewoon goed. Het is niet voor niks dat verschillende Engelse media liever Eriksen ipv Ozil bij Arsenal hadden gezien. Al weet ik zelf ook wel Ozil op dit moment beter is.quote:
Bron?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Na deze wedstrijd misschien, maar hiervoor speelde hij gewoon goed. Het is niet voor niks dat verschillende Engelse media liever Eriksen ipv Ozil bij Arsenal hadden gezien. Al weet ik zelf ook wel Ozil op dit moment beter is.
De heerlijkste derby van de Premier Leaguequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We beginnen om 13:45 met de Tyne-Wear derby.
Goed moment om Luukinho te introduceren. Die gooit de beuk er in.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
De heerlijkste derby van de Premier League
Hopelijk weer veel snoeiharde tackles
Bazenfoto.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
De heerlijkste derby van de Premier League
Hopelijk weer veel snoeiharde tackles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |