Dus je wil een tablet digitizer gaan gebruiken voor een netbook scherm?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:40 schreef Markos. het volgende:
Heeft iemand een idee als je een van deze 10.1" (of andere) digitizer kunt aansluiten (na wat aanpassingen) op een netbook?
http://m.aliexpress.com/item/766088344.html
http://m.aliexpress.com/item/1569823644.html
Mis je dan niet een gedeelte wat het touch signal om zet naar data die door je netbook geïnterpreteerd wordt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:30 schreef Markos. het volgende:
Ja ik zag een 7" digitizer voorbij komen waarvan ik weet dat ze vroegah gebruikt werden om die eerste netbooks touchscreen te maken. En zoekende op 10.1 kwam ik alleen tablet digitizers tegen
Ik heb een tijd geleden eens Taobaoring gebruikt, daar was ik best tevreden over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Goddelijker het volgende:
Weet iemand een goede Taobao-agent die Paypal accepteert? Anders moet ik even een creditcard lenen/3V regelen voor MisterTao.
Ik wil zelf deze:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:51 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb zelf de blackwidow, kan hem echt aanraden en blauwe switches!
Wat hierboven^ staat klopt idd wel ja, deze toetsen zijn na twee jaar al helemaal versleten..misschien moet ik eens investeren in mooie stealth toetsen ofzo.
Is niet voor in de laptop maar voor in de componentenbak.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef toimoi het volgende:
[..]
Nice! Iets dat van de zijkant van je laptop recht in je ogen kan schijnen! Als het nou ook nog een fijne pieptoon uitzend zonder volume control, I would be sooo happy.
Dit idee bestaat al een tijdje. Sterker nog, al vanaf de eerste eee pc's is dit mogelijk met conversiekitjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dus je wil een tablet digitizer gaan gebruiken voor een netbook scherm?om zodoende een touchscreen te maken ofzo?
Of ik moet je verkeerd begrijpen...
ja maar dat is een touchscreen die ook echt op een Asus EEE pc kan..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dit idee bestaat al een tijdje. Sterker nog, al vanaf de eerste eee pc's is dit mogelijk met conversiekitjes.Electronica zit er dan ook bij om het te laten werken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
How-to: Asus Eee Pc with touch screen
En ja, ook China heeft zulk spul uiteraard:
http://dx.com/p/7-usb-plu(...)s-16124#.UvYFTijyC70
Rechten issue (denk ik)quote:
Ebay, Aliexpress of elke andere willekeurige shop van Chinaprices pakkenquote:en wat nu?
Oh danmn! Zijn er meer shops dan DX dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef RobertNL het volgende:
Ebay, Aliexpress of elke andere willekeurige shop van Chinaprices pakken
Ssst!, straks ontdekt iedereen die shops en moeten wij langer wachtenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Oh danmn! Zijn er meer shops dan DX dan?
Curren W5-80231quote:
Ah ja. Ik had laatst nog de Curren W5-8111 besteld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:55 schreef N22 het volgende:
[..]
Curren W5-80231
Het horloge ziet er gelikt uit i.m.o, de coating heeft alleen een beetje een goedkope flair. Valt me wel op dat er tussen de schakels in geen of weinig zwarte coating zitMaar goed, ik had al op enige imperfecties geanticipeerd. Daarnaast is het dus niet zichtbaar als je hem om hebt, enkel als je de schakels in een hoek zet ten opzichte van elkaar.
Al met al een prima, esthetisch horloge voor weinig geld.
Overigens gister een mailtje gehad van de Ebay-seller (redplus) waar ik mijn WEIDE heb gekocht, het vervangende horloge is onderwegHier mijn huidige WEIDE te zien met beschadiging.
Goede service daar.
Was te verwachten, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef rene90 het volgende:
Order van 24-01 binnen 7-02 dus lekker snel. BIC trouwens, headsetje voor ps4, hoeren kwaliteit trouwens.
Jup.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Was te verwachten, toch?
Hoop dat aankomende week m'n Xiaomi Piston V2's er dan eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop