Twee toch? Die bij elkaar meer inwoners dan Nederland hebben, dat wel.quote:
Done.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
Mag het hart van Rotterdam weg? Rotterdam.
Konkovracht dat, hopen altijd zo snel op.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Konkovracht dat, hopen altijd zo snel op.
Passenger wannabe Jack Johnsonquote:
Standaard neequote:
Verhagequote:
Mij onbeperkt spareribs beloven en dan na twee keer zeggen dat je de keuken al hebt opgeruimd.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mij onbeperkt spareribs beloven en dan na twee keer zeggen dat je de keuken al hebt opgeruimd.
Konkohondenquote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb de neiging om hier retarded te typen altijd
ik doe het alquote:
En elders niet? Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Cosmo. het volgende:
ik heb de neiging om hier retarded te typen altijd
zei je laatsten niet dat ik normaal moest doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En elders niet? Geloof er niks van.
Normaal bestaat niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
zei je laatsten niet dat ik normaal moest doen
jij bent zelf normaalquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kijk naar Bob Ross.. En het is nog interessant ook.
.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Cosmo. het volgende:
FL ga je hoofd ergens anders parkeren..
Oh, ik tel niet mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Users als LB roburt david en frutsel posten nu niet dat maakt een aardig verschil.
Nope.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Waren het maar pussies dan was het miss nog lekker geweest
Wie niet?quote:
Je zit elke dag aan je eigen..quote:
Je trekt je eigen af omdat je het vies vindt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik er van hou
nee dat is niet raar. jij zou je zelf toch ook pijpen als je dat zou kunnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
beetje raar om te zeggen dat je van je eigen pik houdt.
Nee maar zonder lul zou ik roch een stuk makkelijker leven hebben lolquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je trekt je eigen af omdat je het vies vindt?
Nou neequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee dat is niet raar. jij zou je zelf toch ook pijpen als je dat zou kunnen?
Nee dat niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee dat is niet raar. jij zou je zelf toch ook pijpen als je dat zou kunnen?
Denk dat ik daar te stoned voor benquote:
Herkenbare klacht. Daarom heb ik, zoals een echte luie flikker betaamt, alles binnen handbereikquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb dorst maar geen zin om naar beneden te gaan
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die weten hoe ze moeten pijpen
Nee, hoe weet jij dat mensen goed kunnen pijpen of niet?quote:
Gewoon zuigen tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, dat zei ik nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hoe weet jij dat mensen goed kunnen pijpen of niet?
Ja, want na één keer ben je gelijk een pro, zo werkt dat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, dat zei ik niet
Ik zei 'mensen die weten hoe ze moeten pijpen', en dat zijn doorgaans de mensen simpelweg wel eens een pener in hun mond hebben gehad
Ik zou niet perse een andere willen hebben hoor... Waarom zo harteloos tegen je beste vriends?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:59 schreef FL_Freak het volgende:
beetje raar om te zeggen dat je van je eigen pik houdt.
Ik werk 3 keer per week en school gaat kutquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij nooit eens school of werk of zo?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik zou niet perse een andere willen hebben hoor... Waarom zo harteloos tegen je beste vriends?
En dan hoef je niet meer vroeg op te staan? Even onthouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik werk 3 keer per week en school gaat kut
1) weten hoe je moet pijpen = pijpen = piemel in mondquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want na één keer ben je gelijk een pro, zo werkt dat.
Vooral veel oefenen dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
1) weten hoe je moet pijpen = pijpen = piemel in mond
2) weten hoe je goed moet pijpen = lekker pijpen = pro
Ik heb het over 1, nooit over 2 gehad
maar idd
Ik kom meestal om 1 uur mn bed uit. Moet ik wel wat aan doen jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan hoef je niet meer vroeg op te staan? Even onthouden.
Jezelf pijpen, maar dat kan ik niet, dus ik heb iemand nodig om op te oefenen.quote:
Wekker zetten op zeven uur helpt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom meestal om 1 uur mn bed uit. Moet ik wel wat aan doen ja
quote:
Oh dit dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik hem zou horen kan ook helpen.. ik hoor hem dus nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wekker zetten op zeven uur helpt.
oh zo man, ik snapte er al geen kut meer vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezelf pijpen, maar dat kan ik niet, dus ik heb iemand nodig om op te oefenen.
Cruisen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Hier op de pakkeer plaats van de plas zie je ze regelmatig oeffene
Wake-up light.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik hem zou horen kan ook helpen.. ik hoor hem dus niet
Volgens mij heeft hij liever jou fist op een andere plekquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Oh dit dus
Rez, ik quotte jou gewoon omdat wij 'weten hoe wij moeten pijpen' omdat wij op piemels vallen
Waarom geef je me niet gewoon die brofist
Flauwquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef klawie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij liever jou fist op een andere plek
Ja maar, ik weet hoe ik moet pijpen omdat ik ook weet hoe het voelt, dat weet jij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Oh dit dus
Rez, ik quotte jou gewoon omdat wij 'weten hoe wij moeten pijpen' omdat wij op piemels vallen
Waarom geef je me niet gewoon die brofist
Moest wel lachen do'quote:
Ik heb een goed idee moira pijpt mij en jij fl freak daarna gaan we in overlegquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
Ik durf zelfs te stellen dat homo's beter kunnen pijpen dan vrouwen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee moira pijpt mij en jij fl freak daarna gaan we in overleg
Ik weet hoe ik moet pijpen omdat ik een heldin ben in reacties aflezen bij genietende pijppartnerquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet hoe ik moet pijpen omdat ik ook weet hoe het voelt, dat weet jij niet.
Zegt FL_Freak ook tijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
Dat zal zeker waar zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:
Maar wat als ik er met mijn rug naar toe lig? Ik ken die dingem niet, verlichten ze de hele kamer?quote:
Dan nog weet je niet hoe het voelt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik moet pijpen omdat ik een heldin ben in reacties aflezen bij genietende pijppartner
waarom krijg ik dan de homo wat wil je zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat ziet gebeurenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef klawie het volgende:
[..]
http://www.vice.com/read/gays-v12n1quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb slaap het niveau is laag lol
Jongen, die van mij lijkt wel een bouwlamp op volle kracht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wat als ik er met mijn rug naar toe lig? Ik ken die dingem niet, verlichten ze de hele kamer?
Hij krijgt vast wel toestemming van Monoquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat ziet gebeuren
Scheelt waarschijnlijk dat mijn pijppartners nooit gepijpt zijn door een man dus geen idee hebben mbt die vergelijkingquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet hoe het voelt.Dus nee.
Ook van mij, dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij krijgt vast wel toestemming van Mono
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Scheelt waarschijnlijk dat mijn pijppartners nooit gepijpt zijn door een man dus geen idee hebben mbt die vergelijking +)
Niks maar jou naam kwam als eerste in me opquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom krijg ik dan de homo wat wil je zeggen
Ik ben altijd schattigquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dat ziet gebeuren
Ik geloof dat wij slechts het lijdend voorwerp zijn in dezequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom krijg ik dan de homo wat wil je zeggen
Kotsquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.vice.com/read/gays-v12n1
Hier hebben ze het getest.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.vice.com/read/gays-v12n1
Hier hebben ze het getest.
quote:Bi-sexuality, quite simply, doubles your chances. It's the refuge of the pathetically horny.
Ik hoop 'slechts' jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij slechts het lijdend voorwerp zijn in deze
waarom reageert niemand hieropquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zie ik me [ afbeelding ] wel een beetje voor me als een soort hele blije downie.
Tevens heb ik vandaag een kale mocro downie in een rolstoel gespot die gedag tegen mij zei in de winkel en dat ging ongeveer zo:
"DAAAAAG!
DAAAAG!
EU, EU, SINTERKLAAS!
JAAA JIJ BENT SINTERKLAAS!
EN ZWARTE PIET!
DAG SINTERKLAASJE!
ZWARTE PIET!
SINTERKLAASLIEDJE!
DAG SINTERKLAASJE
DAAAG
DAAAAG
DAAAAAAAAAG!"
*wordt winkel uit gerold*
Ik vond het zo lieeeev![]()
Hij was blij
Geen ideequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke imdat je het vraagt
Hoe komt hij bij sinterklaas
Kutsitequote:So that's that—girls suck better cock than gays. It's a good thing, too, because if men had continued to waste their precious seed inside other men, the human race could have ended up extinct within, say, 2,000 years.
Downie's zijn trouwens wel heel tof met maatschapelijk stage alleen helden vrienden gemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen ideeOmdat hij een kale mocro downie in een rolstoel is en hij 'daaag' zei omdat zijn moeder en ik dat tegen elkaar zeiden in de winkel?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
Ik had nog nooit een mocro downie gezien
Deze kan afgestreept worden van mijn spot-lijst nadat ik ook negerdownies en aziatendownies heb gespot
No worries, ik kan alleen maar beter pijpen dan jij omdat dat gewoon beter is voor de mensheidquote:
Dan was de meet net een oaar maanden telaatquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
Deze kan afgestreept worden van mijn spot-lijst nadat ik ook negerdownies en aziatendownies heb gespot
Ja, want je kan oraal zwanger worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
No worries, ik kan alleen maar beter pijpen dan jij omdat dat gewoon beter is voor de mensheid
Een negerdownie heb ik ook wel eens gezienquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
Klopt, ze zijn echt baasquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Downie's zijn trouwens wel heel tof met maatschapelijk stage alleen helden vrienden gemaakt
Nee, maar mijn pijpkunsten verleiden de mannen gewoon om kinderen met mij te baren om de mensheid voort te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want je kan oraal zwanger worden.
Ze zinn altijd vrolijk en lachen altijd kwam voor me beoordeling terug en ze vonden dat ik een 10 moest krijgen is toch tofquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn echt baas
Ik vond deze ook echt leuk (en natuurlijk ook wel grappig omdat downie, maar op een leuke manier 'grappig', geen nare) omdattie zo fucking vrolijk was
![]()
Downiesquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Ze zinn altijd vrolijk en lachen altijd kwam voor me beoordeling terug en ze vonden dat ik een 10 moest krijgen is toch tof
Nee, ik doe aan plague control.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar mijn pijpkunsten verleiden de mannen gewoon om kinderen met mij te baren om de mensheid voort te zetten.
Jij laat ons gewoon uitsterven
trustenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga pitten, morgenochtend naar de sportschool
Slimme manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slimme man[ afbeelding ]
Helaas planten de josti's zich sneller voort. Kijk maar naar Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik woon in Almerequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas planten de josti's zich sneller voort. Kijk maar naar Almere.
De strijd daartegen is het me waardquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas planten de josti's zich sneller voort. Kijk maar naar Almere.
Ik zal voor je bidden...quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slimme man[ afbeelding ]
Maar positief+positief= negatief toch???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas voor jou is het gemiddelde IQ altijd 100, dus op een gegeven moment blijven er amper mensen over.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
De strijd daartegen is het me waardOPSTAND! GROEI OP, MIJN KINDERS. GROEI OP EN VERZET JE TEGEN ALLES MET EEN IQ < 90!!!1!!
Wat? Hoe high ben jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar positief+positief= negatief toch???
Nee, het is meer een 1 + 1 = 2.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef klawie het volgende:
[..]
Maar positief+positief= negatief toch???
En daarbij steunen wij de homo's met de plague controlquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou is het gemiddelde IQ altijd 100, dus op een gegeven moment blijven er amper mensen over.
Sowieso mensen die 100%quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kutjong, maar klopt wel een beetje ben niet helemaal 100%
Iedereen slim, iedereen dood!quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
En daarbij steunen wij de homo's met de plague control
Dat is waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het is meer een 1 + 1 = 2.
2 is een hoger getal dan 1, dubbele bazigheid, zegmaar.
Ik ben idd te moe om te denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij denkt aan negatief getal x negatief getal = positief getal, denk ik
De mensheid die uitsterft is het mooiste dat kan gebeuren voor deze aardbolquote:
1i x 1i = -1quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het is meer een 1 + 1 = 2.
2 is een hoger getal dan 1, dubbele bazigheid, zegmaar.
Ik pak de fakkels, jij pakt de hooivorken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
De mensheid die uitsterft is het mooiste dat kan gebeuren voor deze aardbol
Sowieso gaat de mens zichzelf nog eens uitroeien
Hoe mooi is dat voor ons om dat op deze manier te doen
5000000000000^0=1quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
I was kinda hoping you didn't go all Rez on this one.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pak de fakkels, jij pakt de hooivorken.
Met wie gaan jullie dan ooit nog sex hebben al blijven jullie 2 over?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pak de fakkels, jij pakt de hooivorken.
Moira heeft geen anus of zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Met wie gaan jullie dan ooit nog sex hebben al blijven jullie 2 over?
Schat, ik tikte gewoon wat in, had ik de nullen willen tellen had ik wel puntjes geplaatst.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die nullen tellen als ze zo'n post typen
Nouja, als het zo gaat zoals ik daarnet 'omschrijf' dan zijn we dan natuurlijk allang dood en gaat dat zo geleidelijk dat je daar per mensenleven niks van merktquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:46 schreef klawie het volgende:
[..]
Met wie gaan jullie dan ooit nog sex hebben al blijven jullie 2 over?
Mensen die puntjes gebruiken om nullen te tellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, ik tikte gewoon wat in, had ik de nullen willen tellen had ik wel puntjes geplaatst.
Gewoon 5,50327598740957328957489075248907591075348758904738957*10^50, dat is handiger ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die puntjes gebruiken om nullen te tellen
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:47 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, Moira, ga deze course maken: https://www.khanacademy.o(...)nary_complex_precalc
i
Mijn ogenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon 5,50327598740957328957489075248907591075348758904738957*10^50, dat is handiger ja.
HET IS WEER EEN LEUGEN GODVERDOMMEquote:
Is dat woord niet sprankelen?quote:
Nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Ik moet die shit ook maar weer eens gaan doen.
Mijn rechthoekje ziet er inmiddels alweer een tijdje zo uit:
[ afbeelding ]
En heb dus alles gemastered wat ik gepracticed, en nooit zo'n zin om weer te gaan practicen voordat ik weer een andere mastery challenge kan doen
ALLES IS EEN LEUGEN JA!quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
HET IS WEER EEN LEUGEN GODVERDOMMENET ALS DIE GRATIS WIET
WAT IS DEZE IK EIS VERKLARING VAN DE ONZ MODS DOE GEEN ZAKEN MET DEZE MENSEN
of je zegt dankjewel voor het compliment jezus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is dat woord niet sprankelen?
In het Engels zou het 'sparkle' zijn. Dus denk dat je brein er een mooie contaminatie van maakte
Ja, dat dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
NiceIk ben te druk bezig met mijn calculus om te kunnen oefenen, maar ik kan wel heel veel van de onderdelen.
Moet ze alleen nog even halen.
Ik ga voorstellen dat ze calculus voortaan toetsen via Khan Academy.
WELK KLEURTJE IK ZAG GEEN KLEURTJE IK DENK DAT IK NIET ONLINE WAS WANT IK HOORDE IEMAND ANDERS OOK AL OVER EEN KLEURTJE MAAR TOEN WAS IK ER NIETquote:[..]
ALLES IS EEN LEUGEN JA!NET ZOALS DAT KLEURTJE!
Ja dat dus, verdomme 16 oefeningen moeten doen tijdens een mastery challenge om te bewijzen dat ik duizendtallen op kan tellen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dat dusIk zoef sowieso zo door de eerste 2/3e heen, want die shit heb ik allemaal nog in m'n hoofd zitten van de basisschool/middelbare school
Maar op een gegeven moment ben je zo klaar met dat je elke keer weer van die kutsommetjes hebt waarvan je wel wéét hoe je die som op moet lossen (waar het om gaat) maar het elke keer zo kut is om dat soort sommetjes weer te moeten maken
Totdat je er 5 achter elkaar goed hebt, dus sowieso 5x achter elkaar zoiets, maar dan als je een keer een typfout maakt mag je weer van voor af aan beginnen aan die reeks van 5 voor je er vanaf bent
Dan klik je het weg en dan hou je op een gegeven moment niks over
quote:[..]
WELK KLEURTJE IK ZAG GEEN KLEURTJE IK DENK DAT IK NIET ONLINE WAS WANT IK HOORDE IEMAND ANDERS OOK AL OVER EEN KLEURTJE MAAR TOEN WAS IK ER NIET
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
of je zegt dankjewel voor het compliment jezus.
Ja da's toch schijt irritantquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dat dus, verdomme 16 oefeningen moeten doen tijdens een mastery challenge om te bewijzen dat ik duizendtallen op kan tellen.![]()
Da was een foutje, toch? Hoe lang was dat?quote:
Een half uurtje of zo, maar ik vind dat ze het terug moeten geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja da's toch schijt irritantEn ik maar doorzetten om gewoon even die eerste helft helemaal te doen weetje, beetje op volgorde enzo
Nja zoals je ziet faalde ik
[..]
Da was een foutje, toch? Hoe lang was dat?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een half uurtje of zo, maar ik vind dat ze het terug moeten geven.Gegeven is gegeven, verdomme.
Nee, anders ben je zwart, en wie wil dat nou zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch mooi hoe '(een) kleurtje (hebben)' zo'n begrip en betekenis op FOK! is/heeft
FOK!Gewoon een community
Huuuuuu nu deed je me er weer over nadenken en walg ik van mezelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, anders ben je zwart, en wie wil dat nou zijn?
#kleurtjepowerquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huuuuuu nu deed je me er weer over nadenken en walg ik van mezelf
Ik heb vakantie, voor de rest weinig te melden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:25 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Maar anders vertel jij toch iets leuks? Of niet leuks?
Vakantie hebben is leuk zat! Dan hoef je een keer niks te melden te hebben...quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, voor de rest weinig te melden.
Wat een heldquote:
Jaaaaaaaaa! LOENATIK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een heldMartin van Waardenberg
De Majoor uit Loenatik
Ja manquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! LOENATIK!
Ik was die serie vergeten joh... met ook die andere gast, van de Gamma reclame, John Buisman ofzo? En die lange chick...
Oh godver zit ik net die shit te typenquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:35 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ja, had wel door dat het een act is, heerlijk droog gespeeld ook!
Wheheheeeeey, ik ga zo me tweede doen. I can feel yaquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh godver zit ik net die shit te typen
Ik ben hier veel te stoned voor man
Ja, moet het ritme er een beetje inhouden hè.quote:
I keep it wrapped like a mummy!quote:
ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:40 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Wait, whuuut?
Ik bedoelde meer van dat ik een soort van cocon maak van me dekens, met alleen me hoofd eruit...
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:40 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ik bedoelde meer van dat ik een soort van cocon maak van me dekens, met alleen me hoofd eruit...
weer door je vriendje wakker gemaakt?quote:
Ja zijn wekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weer door je vriendje wakker gemaakt?
dan ben ik ook wakkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zijn wekkerMaar ik blijf er maar uit. Ik word elke doordeweekse dag om 06:30 wakker door de wekker
klopt, en hoewel ik het al bijna 4 jaar doe, je went er nooit aanquote:
Ah dit is wel goed voor me, als ik na de zomervakantie weer naar school ga dan is een ritme hebben ook wel handigquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, en hoewel ik het al bijna 4 jaar doe, je went er nooit aan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog steeds niet mijn kast enz schoongemaakt![]()
geloof dr niks vanquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dat vanochtend wel even doen
om zn klacht wat kleur te geven, want anders is het natuurlijk gewoon een kutklachtquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:06 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Aangifte doen bij de politie over geloofsfanaten? Deze user plaatst serieus altijd voor elke zin een smiley. Waarom.. echt waarom?
Echt oogaids om te zienquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om zn klacht wat kleur te geven, want anders is het natuurlijk gewoon een kutklacht
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]nou nou nou
je kunt ook overdrijven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |