Oke, dan zit ik wat dat betreft fout. Sorry Peterquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is van Peter écht toeval, want hij was slechts een paar uur blauw en ik had hem dagen daarvoor al gevraagd mee te komen posten...
Maar dat is toch niet zo erg? Ken je mede-users. Ik vind het idee 'we behandelen haar als ieder ander, want tegen ieder ander doen we ook zo' eigenlijk een hele rare gedachtegang. Of ben ik de enige die er rekening mee houdt tegen wie ik iets zeg?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:57 schreef Bamba het volgende:
DAt is zeker waar, vaak wordt daar dan nog even veel harder op gereageerd, met veel sarcasme. Maar goed, ik denk niet dat men dat durft bij Sara.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke, dan zit ik wat dat betreft fout. Sorry Peter
Nee, je weet dat ik zelf ook zo ben. Maar ik kan niet voor een ander bepalen dat zij ook zo moeten/willen denken. Dat is waar het bij mij ook een beetje wringt, ik vind niet dat je kunt beslissen voor mensen dat ze in hun ontspanning (deze sc) continue met een ander rekening moet houden. Waar ik dat zelf wel doe, maar dat is gewoon zoals ik ben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo erg? Ken je mede-users. Ik vind het idee 'we behandelen haar als ieder ander, want tegen ieder ander doen we ook zo' eigenlijk een hele rare gedachtegang. Of ben ik de enige die er rekening mee houdt tegen wie ik iets zeg?
Disclaimer: oprechte vraag!
Het is gewoon een gevalletje "op het verkeerde moment de sc binnengestapt" Geeft niet, komt helemaal goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik hou er helemaal niet van om negatief ergens aan bij te dragen..
Dat kan jij uberhaupt niet meer, met je oranje bretelsquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik hou er helemaal niet van om negatief ergens aan bij te dragen..
Oke, maar dan wringt eigenlijk bij mij dat ik 'rekening houden met wie je tegenover je hebt' vind horen tot de gewenste onderdelen van de omgang.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef Bamba het volgende:
Nee, je weet dat ik zelf ook zo ben. Maar ik kan niet voor een ander bepalen dat zij ook zo moeten/willen denken. Dat is waar het bij mij ook een beetje wringt, ik vind niet dat je kunt beslissen voor mensen dat ze in hun ontspanning (deze sc) continue met een ander rekening moet houden. Waar ik dat zelf wel doe, maar dat is gewoon zoals ik ben.
Voetbalquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh, kak, er is maandag a.s. geen sjoelen!
Zelfs de echte Sjoeligans verhuizen één dagje naar voren, naar zondag.
Henk heeft gister nog gezegd waarom, maar ik weet niet meer waaromHet is éénmalig.
Het wordt de komende dagen zo koud dat het gevaarlijk is om buiten te slapenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh, kak, er is maandag a.s. geen sjoelen!
Zelfs de echte Sjoeligans verhuizen één dagje naar voren, naar zondag.
Henk heeft gister nog gezegd waarom, maar ik weet niet meer waaromHet is éénmalig.
Gleufdieren... werkelijk... de MAVO belde...quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Peter, we noemen ze hier trouwens stekkerdozen ipv gleufdieren.
Gewoon even een memo'tje.
Ja! Dat was het!quote:
*slaapzak weer opruimt*quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Het wordt de komende dagen zo koud dat het gevaarlijk is om buiten te slapen
Schuiven we dat ook maar ff op
Wat had het anders kunnen zijnquote:
Of eentje extra erbij zoeken. Kan ookquote:*slaapzak weer opruimt*
*flurry geeft*quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Peter, we noemen ze hier trouwens stekkerdozen ipv gleufdieren.
Gewoon even een memo'tje.
Dat snap ik, dat vind ik voor mijzelf ook en ik zie ook het liefste dat iedereen dat doet, maar ik weet dat dat niet reëel is om dat te willen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Oke, maar dan wringt eigenlijk bij mij dat ik 'rekening houden met wie je tegenover je hebt' vind horen tot de gewenste onderdelen van de omgang.
Hij heeft ook nog genoemd hoe en wat.quote:
Hoe oplossingsgerichtquote:Of eentje extra erbij zoeken. Kan ook
Dat was Peter z'n punchline, heus!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Gleufdieren... werkelijk... de MAVO belde...
Ik ontken alles! Quoots wil ik zien!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was Peter z'n punchline, heus!
Henk is een kliekjesslet!quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:16 schreef Peter het volgende:
Die Henk probeert ook alle kliekjes te pleasen he?
Ik reed laatst langs een Mac en ik kan dat nog stééds niet zonder aan jou moment te denken dat je die Sprite tegen het raam flikkerdequote:
Nee, ik had hem gevraagd op de meet te komenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:19 schreef Bamba het volgende:
Hoe had Greys je gerosseld trouwens Peter om hier te komen posten? In f&f is het altijd gezellig?
Valt tegen he?![]()
Neuh, iets over een meetquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:19 schreef Bamba het volgende:
Hoe had Greys je gerosseld trouwens Peter om hier te komen posten? In f&f is het altijd gezellig?
Valt tegen he?![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gevraagd op de meet te komen
Leek jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, iets over een meet
En aangezien ik Greys meet met ESF-dingen en sjoel- en bingodingen.. leek dit ook leuk.
WAT heb JIJ tegen MANNEN?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Maar wel heel leuk dat je blijft plakken hoor Peter!
Meen ik! Ondanks de blote mannen met honden!
Normaal is het hier ook gezellig...maar als de 1 chinees blijkt te typen en de ander dat als Arabisch vertaalt gaat er geheid iets foutquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Neuh, iets over een meet
En aangezien ik Greys meet met ESF-dingen en sjoel- en bingodingen.. leek dit ook leuk.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik trok zomaar iemand de kliek in!
Dat durf ik dus ook nooit meer
Ga je nummer 49 zingen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Normaal is het hier ook gezellig...maar als de 1 chinees blijkt te typen en de ander dat als Arabisch vertaalt gaat er geheid iets fout
Quequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Normaal is het hier ook gezellig...maar als de 1 chinees blijkt te typen en de ander dat als Arabisch vertaalt gaat er geheid iets fout
Ik heb niets tegen naakte mannenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef Peter het volgende:
[..]
WAT heb JIJ tegen MANNEN?
En Honden?
Weet BIET dat?
De fysieke staat van het raam was incompatible met de staat van het raam in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk is een kliekjesslet!
[..]
Ik reed laatst langs een Mac en ik kan dat nog stééds niet zonder aan jou moment te denken dat je die Sprite tegen het raam flikkerde![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De fysieke staat van het raam was incompatible met de staat van het raam in mijn hoofd
Kan heel schattig zijn hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen naakte mannen
Of honden
Het is meer de combinaaaaaaaaaaaaasie...
Bamba, is that you?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die is alleen maar GEIL als hij naakt is, niet schattig
quote:
Wie? Er zitten er 5 in verborgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die is alleen maar GEIL als hij naakt is, niet schattig
Ik heb besloten wat meer als mezelf te posten, zal wel even wennen zijn voor julliequote:
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Wie? Er zitten er 5 in verborgen
Als wie postte je eerder?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb besloten wat meer als mezelf te posten, zal wel even wennen zijn voor jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:03 schreef Bamba het volgende:
Peter, voor als je morgenvroeg wakker bent:I approve this messageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja, slapen..dag
het was wel even moeilijk om goed te gaan liggen ivm pijn.quote:
Ik denk het wel hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_rood spiekt om het hoekje. Is de rust wedergekeerd?
Heb je iets tegen de pijn gekregen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was wel even moeilijk om goed te gaan liggen ivm pijn.
Het is echt koud ja. Hoop dat het daarbij blijft en dat we geen rare dingen zoals sneeuw of zo gaan krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:11 schreef Peter het volgende:
Wat is het koud buiten! Brrr.
Zo was over de markt lopen geen pretje..
Toen Clinton jaaaaaren geleden in de stad was waar ik woonde werden de openbare prullenbakken afgeplakt. In mijn wijk. 50 meter naast de snelweg waarover hij heen en terug werd gereden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Peter het volgende:
Eind maart krijgen we in Den Haag de NSS-top. En het gebied waar men vergadert, daar rijd ik dagelijks langs opweg naar m'n werk. Wordt nog leuk straks
Ja ze waarschuwen al dat je maar beter 2 dagen vrij kunt nemen of thuiswerken als je in de randstad woont want ze sluiten complete snelwegen afquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Peter het volgende:
Eind maart krijgen we in Den Haag de NSS-top. En het gebied waar men vergadert, daar rijd ik dagelijks langs opweg naar m'n werk. Wordt nog leuk straks
Weet je waar het aan lag dat je dat verbruikt hebt ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou ik heb een nieuwe (lees andere) telefoon kreeg ik toch de melding dat ik 10mb data had verbruikt. Ik heb helemaal geen databundel dus dat wordt een pittige rekening vrees ik.
Daar heb je niet alleen plaatselijk last van hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Peter het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ze waarschuwen al dat je maar beter 2 dagen vrij kunt nemen of thuiswerken als je in de randstad woont want ze sluiten complete snelwegen af
[..]
Weet je waar het aan lag dat je dat verbruikt hebt ?
Eet smakelijk Sara
Ik rijd op mijn snorfiets door de bebouwde kom van Den Haag. Gelukkig niet in de autoquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb je niet alleen plaatselijk last van hoor.
Door half Zuid-Holland worden de wegen afgesloten om al die mensen naar DH te rijden.![]()
"'Niettemin moeten weggebruikers tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam rekening houden met zeer ernstige verkeershinder. Dat geldt ook voor weggebruikers in Wassenaar, Leiden, Katwijk, Noordwijk, de Bollenstreek en Haarlemmermeer.'"
http://www.omroepwest.nl/(...)ns-nucleaire-top-nss
Die luxe heb ik niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:08 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Ik rijd op mijn snorfiets door de bebouwde kom van Den Haag. Gelukkig niet in de auto.
En eventueel werk ik gewoon vanaf een andere Haagse vestiging..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef senesta het volgende:
http://www.robtv.be/nieuws/diest/43-puppys-omgekomen-bij-brand
Wat erg
Alsof het nog niet erg genoeg is om broodfokpup te zijn he...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef senesta het volgende:
http://www.robtv.be/nieuws/diest/43-puppys-omgekomen-bij-brand
Wat erg
Ja precies, echt vreselijk. Mijn maag draaide om toen ik het las.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof het nog niet erg genoeg is om broodfokpup te zijn he...
Ergens denk ik dan dat ik dan HOOP dat dit een reden is om iets te doen aan zo een kutwinkel, dan zijn die dieren een goede dood gestorven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, echt vreselijk. Mijn maag draaide om toen ik het las.
Ik snap niet dat dat tegenwoordig nog toegestaan is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef senesta het volgende:
Die man had 400 honden in 11 stallenIk vind het echt idioot. Ik hoop inderdaad dan maar dat dit aanleiding is om de boel even stevig aan te pakken.
In Nederland weet ik het eigenlijk niet, dit is Belgie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat tegenwoordig nog toegestaan is.
Oh jee. Dat is vast niet het nieuws waar je op hoopte. Ik hoop dat de chirurg je kan helpen. Operatie is niet fijn maar als je dan helemaal van de klachten afkomt en ook geen medicijnen meer hoeft te slikken. Kun je al snel terecht?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de uitslagen van mijn onderzoeken tehad. De mdl-arts schrok van de hoeveelheid maagzuur dat ik heb ondanks medicijnen. Nu een afspraak bij de chirurg.
Oh jee. Ik duim voor je!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de uitslagen van mijn onderzoeken tehad. De mdl-arts schrok van de hoeveelheid maagzuur dat ik heb ondanks medicijnen. Nu een afspraak bij de chirurg.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hè bah, die puppy's![]()
Dan maar wat vrolijkere foto's
http://www.boredpanda.com(...)puppy-theo-and-beau/
Succes en sterkte ermee!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Frasier springt naar alles wat beweegtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een koptelefoon met een microfoontje tegenwoordig achter de pc, alleen Dodge zit steeds achter het microfoontje aan
Je ziet het verkeerd, je hebt een interactief kattenspeeltje om. Dat jij het kan gebruiken achter de PC is alleen een handige toevoeging om het interessant te houden voor het personeelquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een koptelefoon met een microfoontje tegenwoordig achter de pc, alleen Dodge zit steeds achter het microfoontje aan
Hoe kan dat nou? Heb je enig idee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow... lekker danquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een breuk in middenrif overgehouden aan de zwangerschap van ean. En waarschijnlijk is hij bij de zwangerschap van sac groter geworden. Hierdoor staat de deur voor maagzuur om omhoog te komen altijd open.
gatver zeg. ik duim voor je (want je hebt ook voor mij geduimd, dinsdag)quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een breuk in middenrif overgehouden aan de zwangerschap van ean. En waarschijnlijk is hij bij de zwangerschap van sac groter geworden. Hierdoor staat de deur voor maagzuur om omhoog te komen altijd open.
Ja echt he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, je hebt een interactief kattenspeeltje om. Dat jij het kan gebruiken achter de PC is alleen een handige toevoeging om het interessant te houden voor het personeel
Fijn!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
de wonde op m'n hoofd geneest goed. ik heb heel weinig pijn.
maar goed, boodschappen doen!
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Katten zien in alles speelgoed. Ean heeft vaak strijd met de katten omdat die er met haar speelgoed vandoor gaan en Rossi ging er gisteren met mijn oplader vandaan.
Oh lekker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Sara fijn dat de pijn over is. Ik vond een bultje weghalen op mijn hoofd echt meevallen. En ook aankomend operatie zou wel meevallen.
Net met mijn vader 9 stuks 3meter lange plafondplaten en nog wat reststukken opgehaald. Kan het plafond in de hal en de bijkeuken ook gedaan worden. En de prijs viel mee
Is wel even schrikken maar hopelijk krijg je nu een definitieve oplossing wat dit is ook nietsquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
He bah, hoop dat de operatie vlot kan en jij verlost bent van zuurbranden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef DjinN het volgende:
Aaahhh...zo treurig...Colonel Meow is overleden...
https://www.facebook.com/colonelmeowinthecity
[ afbeelding ]
Dus ik doe ook gezellig met je mee..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, vandaag maar het huis in orde maken, vanavond en morgen komt er visite.
Heb geen badzoutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef Peter het volgende:
Beetje badzout opzuigen met je stofzuiger ruikt ook heerlijk
Ik krijg er de slappe lach vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.upcoming.nl/ri(...)rieus-springprobleem
Parfum op een watje en dan opzuigenquote:
Maar daar krijg ik de vloer niet mooi mee geboendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:49 schreef Peter het volgende:
Beetje badzout opzuigen met je stofzuiger ruikt ook heerlijk
Das ook een goedequote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Parfum op een watje en dan opzuigen
Vandaag bedoel je?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:12 schreef sararaats het volgende:
Hebben jullie dat ook? Zo'n dag waar je het liefst in bed blijft?
nee, ik bedoel over het algemeenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Vandaag bedoel je?
Helaas moest ik werken, maar anders lag ik nu nog in bed.
Jaaa lekker is datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das ook een goede![]()
Misschien wat Jean Paul Gaultier van de meneer lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |