Ergens denk ik dan dat ik dan HOOP dat dit een reden is om iets te doen aan zo een kutwinkel, dan zijn die dieren een goede dood gestorven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, echt vreselijk. Mijn maag draaide om toen ik het las.
Ik snap niet dat dat tegenwoordig nog toegestaan is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef senesta het volgende:
Die man had 400 honden in 11 stallenIk vind het echt idioot. Ik hoop inderdaad dan maar dat dit aanleiding is om de boel even stevig aan te pakken.
In Nederland weet ik het eigenlijk niet, dit is Belgie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dat tegenwoordig nog toegestaan is.
Oh jee. Dat is vast niet het nieuws waar je op hoopte. Ik hoop dat de chirurg je kan helpen. Operatie is niet fijn maar als je dan helemaal van de klachten afkomt en ook geen medicijnen meer hoeft te slikken. Kun je al snel terecht?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de uitslagen van mijn onderzoeken tehad. De mdl-arts schrok van de hoeveelheid maagzuur dat ik heb ondanks medicijnen. Nu een afspraak bij de chirurg.
Oh jee. Ik duim voor je!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de uitslagen van mijn onderzoeken tehad. De mdl-arts schrok van de hoeveelheid maagzuur dat ik heb ondanks medicijnen. Nu een afspraak bij de chirurg.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hè bah, die puppy's![]()
Dan maar wat vrolijkere foto's
http://www.boredpanda.com(...)puppy-theo-and-beau/
Succes en sterkte ermee!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Frasier springt naar alles wat beweegtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een koptelefoon met een microfoontje tegenwoordig achter de pc, alleen Dodge zit steeds achter het microfoontje aan
Je ziet het verkeerd, je hebt een interactief kattenspeeltje om. Dat jij het kan gebruiken achter de PC is alleen een handige toevoeging om het interessant te houden voor het personeelquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een koptelefoon met een microfoontje tegenwoordig achter de pc, alleen Dodge zit steeds achter het microfoontje aan
Hoe kan dat nou? Heb je enig idee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow... lekker danquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een breuk in middenrif overgehouden aan de zwangerschap van ean. En waarschijnlijk is hij bij de zwangerschap van sac groter geworden. Hierdoor staat de deur voor maagzuur om omhoog te komen altijd open.
gatver zeg. ik duim voor je (want je hebt ook voor mij geduimd, dinsdag)quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een breuk in middenrif overgehouden aan de zwangerschap van ean. En waarschijnlijk is hij bij de zwangerschap van sac groter geworden. Hierdoor staat de deur voor maagzuur om omhoog te komen altijd open.
Ja echt he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, je hebt een interactief kattenspeeltje om. Dat jij het kan gebruiken achter de PC is alleen een handige toevoeging om het interessant te houden voor het personeel
Fijn!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef sararaats het volgende:
de wonde op m'n hoofd geneest goed. ik heb heel weinig pijn.
maar goed, boodschappen doen!
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Katten zien in alles speelgoed. Ean heeft vaak strijd met de katten omdat die er met haar speelgoed vandoor gaan en Rossi ging er gisteren met mijn oplader vandaan.
Oh lekker!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Sara fijn dat de pijn over is. Ik vond een bultje weghalen op mijn hoofd echt meevallen. En ook aankomend operatie zou wel meevallen.
Net met mijn vader 9 stuks 3meter lange plafondplaten en nog wat reststukken opgehaald. Kan het plafond in de hal en de bijkeuken ook gedaan worden. En de prijs viel mee
Is wel even schrikken maar hopelijk krijg je nu een definitieve oplossing wat dit is ook nietsquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |