quote:
Bloodhound Gangquote:
Heb nog één tentamen en dan is het gedaan. Sowieso beheers ik de stof al redelijk dus dat moet hem wel lukken...quote:
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?quote:
Johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?
Sterf.quote:
Hoezo joh, ik dacht vroeger dat dat meisje dat gewoon zongquote:
Die is aan het genieten van zijn flymiles dus ik zoek een toyboy voor erbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef MAHL het volgende:
Heb nog één tentamen en dan is het gedaan. Sowieso beheers ik de stof al redelijk dus dat moet hem wel lukken...
En hoe is het bij jou? Nog steeds tevreden bij je huisarts-hubby?
Beetje vreemd, aangezien je overduidelijk hoort dat het die gast is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo joh, ik dacht vroeger dat dat meisje dat gewoon zong
Dat vind ik best knap! Als je vooral kijkt en niet goed luistert valt het mij niet ontzettend op!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje vreemd, aangezien je overduidelijk hoort dat het die gast is.
Altijd een kutplaat geweest. Het nummer in de OP is echter wel een nostalgisch pareltje.quote:
OMG NEEEE ECHT WAAR? WAT NUquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?
heb je een iq van 73 dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap! Als je vooral kijkt en niet goed luistert valt het mij niet ontzettend op!
Plus dit nummer was hip toen ik 14 was ofzo dus ja dan valt dat sowieso minder op.
quote:
Godverdomme zoveel mooie zomerherinneringen aan dat nummer!quote:
Jij valt inmiddels in de categorie oude, rijpere vrouw?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die is aan het genieten van zijn flymiles dus ik zoek een toyboy voor erbij.
Zeg maar cougar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij valt inmiddels in de categorie oude, rijpere vrouw?
Oooooh die jaquote:
Wederom kippenvel!quote:
Nee, hier ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wederom kippenvel!
Ben ik de enige die ineens heel veel mooie dingen herinnert dankzij dit soort muziek?
Ook vetquote:
Draai ik gewoon tussen alles door, continu herinneringen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wederom kippenvel!
Ben ik de enige die ineens heel veel mooie dingen herinnert dankzij dit soort muziek?
Weet iemand trouwens toevallig van welk nummer ze deze afgeript hebben? Kan er even niet meer opkomen.quote:
Nee. Tevens voel ik me een oude trut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wederom kippenvel!
Hier ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wederom kippenvel!
Revolving door is vetterquote:
http://www.whosampled.com(...)arkie-Just-a-Friend/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens toevallig van welk nummer ze deze afgeript hebben? Kan er even niet meer opkomen.
oh ja, thnx.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef MissLuna het volgende:
[..]
http://www.whosampled.com(...)arkie-Just-a-Friend/
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef delano.888 het volgende:
Misschien te oud, zeker niet fout, maar wel goud
quote:
Weet niet waarom, maar die doet me weer aan deze denken:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Deze is echt goud, dachten dat we super stoer waren als kleine jochies.
Dat is toch geen foute muziek man mafkeesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dat zijn er wel meer niet, het gaat ook om herinneringen van vroeger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is toch geen foute muziek man mafkees
quote:
Was al gepost.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Sauslepel het volgende:
Of deze, wederom een pareltje van jewelste
Dankjewelquote:
Verpest t nou nietquote:
Mooie tijden waren dat jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dankjeweldankjewel dankjewel dankjewel!
Ik wil weer jong zijn
Godsgruwelijke heerlijke tijden, ik kan me niet veel meer herinneren, maar wat ik me herinner was geweldigquote:
Liever een mixquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Pandaplint het volgende:
Wie maakt er even een playlist van dit topic
Beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Splutje het volgende:
En alles op bijna exact dezelfde melodie, wat een baas die Basshunter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Splutje het volgende:
Even een beetje tederheid in al dit muzikale geweld
Ik dacht altijd dat die neger in die clip Will Smith was... Die had toen ook zo'n hitje toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef delano.888 het volgende:
Was ik als kind de enige die altijd dacht dat ze "pijl en boog!!!" zongen?
Deze?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die neger in die clip Will Smith was... Die had toen ook zo'n hitje toch?
quote:
Is dit de fatsoenlijke versie zonder 80% weggeknipt? Anders klik ik m niet aan!quote:
quote:
Beiden onvoldoende.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
deze is ook n bazenplaat!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Allemaal paupernummers.quote:
Kinderen, inderdaad.quote:
Die van mij willen maar niet opgroeien.quote:
heb je de cock erin gehadquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Die van mij willen maar niet opgroeien.
Somewhere deep inside, somewhere deep inside mequote:
Helpt dat?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit mobiel en ben lui, maar ik mis nog enkele nummers, waaronder "King Of My Castle" en nog een nummer van een kale vrouw die in de camera zingt (naam kwijt, titel kwijt). Beiden jaren 90. TMF opkomst.
Degene die ze plaatst is een opperbaas.
Goeien topic!!
Hoi divquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb niks met kale vrouwen verder dus weet ff niet welke je bedoelt
Picoquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi div![]()
![]()
Ik moest toch maar ff mijn nest uit om die kale chick te zoeken:
Uberfout.
Zie editquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Pico
Die had ik ook al ja, maar zij is nie echt kaal he
Ook altijd gedacht hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zie edit
Laatste keer dat ik die clip zag was ik 11 ofzo, dacht dat ze kaal was. Maar goed, bijna kaal.
Slaapzequote:Op woensdag 29 januari 2014 01:14 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga pitten nadat ik deze even uit mijn speakers heb geblazen
Ik was zoooo verliefd op haar...quote:
Wie nietquote:
Kon niet op die naam komenquote:
DEAR JESSIE SINGS ON ROSES LAUGHING THROUGH THE LOVE PARADEquote:Op woensdag 29 januari 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Deze video bevatte eerder een auteursrechtelijk beschermd audionummer. Vanwege een claim van een auteursrechthouder is het audionummer permanent gedemptFijn
quote:
Heerlijk he. Ik denk dat ik dit topic de komende jaren in mijn bookmarks laat staanquote:
Relive your youth!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heerlijk he. Ik denk dat ik dit topic de komende jaren in mijn bookmarks laat staan
En natuurlijk paar cdtjes branden, in verschillende categorieën: fout, heel fout & gigantisch fout
(die laatste is dan captain jack enz)
Oh god jaquote:
Prima plaat is dat nog steeds, ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef MAHL het volgende:
Omg waarom ben ik deze vergeten
Als kind vond ik die gast eng, maar wát een geniale muziek als ik dit terugluister (en dat doe ik nog regelmatig).
FaithlessTijdloze klassiekers.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:52 schreef MAHL het volgende:
Staan ook andere nummers tussen. Aha-erlebnis-overload
Een of andere manier doet die neger van Spartacus mij aan hem denkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef MAHL het volgende:
Omg waarom ben ik deze vergeten
Als kind vond ik die gast eng, maar wát een geniale muziek als ik dit terugluister (en dat doe ik nog regelmatig).
FaithlessTijdloze klassiekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |