quote:
Bloodhound Gangquote:
Heb nog één tentamen en dan is het gedaan. Sowieso beheers ik de stof al redelijk dus dat moet hem wel lukken...quote:
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?quote:
Johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?
Sterf.quote:
Hoezo joh, ik dacht vroeger dat dat meisje dat gewoon zongquote:
Die is aan het genieten van zijn flymiles dus ik zoek een toyboy voor erbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef MAHL het volgende:
Heb nog één tentamen en dan is het gedaan. Sowieso beheers ik de stof al redelijk dus dat moet hem wel lukken...
En hoe is het bij jou? Nog steeds tevreden bij je huisarts-hubby?
Beetje vreemd, aangezien je overduidelijk hoort dat het die gast is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo joh, ik dacht vroeger dat dat meisje dat gewoon zong
Dat vind ik best knap! Als je vooral kijkt en niet goed luistert valt het mij niet ontzettend op!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje vreemd, aangezien je overduidelijk hoort dat het die gast is.
Altijd een kutplaat geweest. Het nummer in de OP is echter wel een nostalgisch pareltje.quote:
OMG NEEEE ECHT WAAR? WAT NUquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wisten jullie trouwens dat het gedeelte dat je dat meisje ziet zingen ingezongen is door de mannelijke hoofd zanger?
heb je een iq van 73 dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap! Als je vooral kijkt en niet goed luistert valt het mij niet ontzettend op!
Plus dit nummer was hip toen ik 14 was ofzo dus ja dan valt dat sowieso minder op.
quote:
Godverdomme zoveel mooie zomerherinneringen aan dat nummer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |