SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wijnvoordeel.nl
20 euro korting, geen minimale orderwaarde:Goeie deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wijnvoordeel.nl
20 euro korting, geen minimale orderwaarde:Nice, bestelling geplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier de 6 flessen al binnen voor 9.95 inc verzenden, je kan ook voor 3.95 inc. verzenden 6 flessen bestellen (dan moet je een wijn toevoegen (uit topaanbiedingen dacht ik) zodat je gratis verzenden hebt, dan de wijn toevoegen die je wilt, dan die wijn die zorgt voor gratis verzenden er weer uit).quote:
Oh zo slim was ik niet, dat laatste. Ik heb ook de 6 flessen voor 9,95 incl. verzenden genomen, droge witte, precies wat ik normaal ook altijd drink dus dat kwam mooi uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier de 6 flessen al binnen voor 9.95 inc verzenden, je kan ook voor 3.95 inc. verzenden 6 flessen bestellen (dan moet je een wijn toevoegen (uit topaanbiedingen dacht ik) zodat je gratis verzenden hebt, dan de wijn toevoegen die je wilt, dan die wijn die zorgt voor gratis verzenden er weer uit).
De wijnen zonder verzendkosten zie ik niet....quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier de 6 flessen al binnen voor 9.95 inc verzenden, je kan ook voor 3.95 inc. verzenden 6 flessen bestellen (dan moet je een wijn toevoegen (uit topaanbiedingen dacht ik) zodat je gratis verzenden hebt, dan de wijn toevoegen die je wilt, dan die wijn die zorgt voor gratis verzenden er weer uit).
https://www.wijnvoordeel.(...)a-Alta-DO::3808.htmlquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:21 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
De wijnen zonder verzendkosten zie ik niet....
Dat lijkt me meer moedwillig de boel belazeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)a-Alta-DO::3808.html
Die bijvoorbeeld, die in je mandje, dan een andere wijn erbij, en die 1e weer verwijderen.
Jammer, als ik er weer een wijn bij doe, dan komt er alsnog verzendkosten bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)a-Alta-DO::3808.html
Die bijvoorbeeld, die in je mandje, dan een andere wijn erbij, en die 1e weer verwijderen.
Alsnog is 6 flessen wijn voor 9.94 inc. verzenden ook mooi natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Jammer, als ik er weer een wijn bij doe, dan komt er alsnog verzendkosten bij.
Zeker! Maar ben een Nederlander hequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alsnog is 6 flessen wijn voor 9.94 inc. verzenden ook mooi natuurlijk
Waar vind ik die? Wellicht kijk ik met m'n ogen dichtquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
de 6 flessen voor 9,95 incl. verzenden
Pakket van 6 flessen voor 3,99 per fles en dan bij afrekenen ALLSAFE invullen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waar vind ik die? Wellicht kijk ik met m'n ogen dicht
Ohhh, ik dacht dat er ergens een standaard pakket van 9,95 incl verzenden was!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Pakket van 6 flessen voor 3,99 per fles en dan bij afrekenen ALLSAFE invullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens nog een 20 euro code, ook geen minimum bedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wijnen zijn er niet meer. Goedkoopste is nu 9,94 incl verzenden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik crash eruit wanneer ik een coupon invoer en ga ik naar de homepage.
Edit: Ik kan maar 1 coupon invoeren, anders klap ik eruit en ga ik naar de homepage. Ik kom dus niet aan de 3,95... Iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |