Van het VSO ofzo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.
Hahaha, godverquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
Is van blogspot hoorrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom maak jij fotos van je kak???
Daarom doe ik het ookquote:
Ondertussen werd m'n dinges enigszins getriggerd door deze picquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook![]()
Zit hier bijna kokhalzend achter m'n laptop erdoor verdomme
Haha geen moeite met zoietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ondertussen werd m'n dinges enigszins getriggerd door deze pic.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha geen moeite met zoietsEn ik kan kots ook beter handelen dan schijt volgens mij...
IK HAAT M'N BEROEP KUTZOOI
Idd, zie je toch elke dag wel een keertje liggen? Is gewoon normaal hoor.quote:
quote:
Volgens mij verdien ik meer met vloeren schrobben ook nog. Ja, je hebt echt een kutbaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha geen moeite met zoietsEn ik kan kots ook beter handelen dan schijt volgens mij...
IK HAAT M'N BEROEP KUTZOOI
Jij herkent je wel in de in het beeld dat ze van haar leerlingen schetst?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
But srsly, werk je met kassiek autisten die zulke erge beperkingen hebben dat het ook echt een verstandelijke handicap is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |