Nou, dat bedoel ik dus. Dat er dus door crew kennelijk onderling over gesproken wordt, over PM's.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Mij niet. Maar ik weet wel dat het gebeurd is.

Ik wist dat ik iemand vergeten wasquote:[b]Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Queller het volgende:[/
Ik ben door niemand van FB geflikkerd. Ook wel bijzonder

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iemand vergeten was

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dan is 'dat' van greys niet duidelijk genoeg geweest waar het naar verwees.

Geef hem een stuk van je krantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel heb dat we als een soort kleuters behandeld worden en als je wéét dat elk woord wordt meegelezen door een kudde blauw, dan post dat toch een stuk minder prettig.
Daar hoef je helemaal NIETS voor te verbergen te hebben, daar krijg ik juist een beetje een nare smaak van dat je dat zegt.
Als jij in de trein een krant leest en iemand loert constant over je schouder mee, leest het toch een stuk minder ontspannen. Vergelijk het daar maar mee.

Ik heb dus nooit meer dan de helft van dat nummer kunnen verstaan.quote:

Oh nou dan hoef ik dat dus niet meer te vertellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee, wie wie ter verantwoording heeft geroepen.

Ja, vastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Bart het volgende:
Maar nee, de crew die meeleest voelt zich betrokken met deze sc.

erna achter de schermen piepen dat ernaar gevraagd wordt (wat imho héél anders is dan ter verantwoording roepen) vind ik nog iets sneuerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus. Dat er dus door crew kennelijk onderling over gesproken wordt, over PM's.
Ik gok dat het er hooguit ééntje is die iemand een PM heeft gestuurd over hoe en waarom
Dus waarom verwijt je 'ons' dan dat dat janken is, per PM mensen ter verantwoording roepen?
Wat hebben wij precies te maken met die ene PM waar we niet eens iets vanaf wisten?

Ja, ik ken jullie en irl vind ik jullie ook tof, maar ik zag jullie hiervoor NOOIT in deze SCquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef hem een stuk van je krant
Maar nee, de crew die meeleest voelt zich betrokken met deze sc. Je kent Peter en mletje en mij toch?

ik verwijt 'jullie' niets. Ik zeg alleen dat ik iets gejank vind. Wie dat iets heeft gedaan weet dat ie zich aangesproken moet voelen. Als je dat niet hebt gedaan, dan voel je je toch automatisch niet aangesproken? Ik voel me ook niet aangesproken voor een ban van bepaalde personen hier, ik heb er immers niets mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus. Dat er dus door crew kennelijk onderling over gesproken wordt, over PM's.
Ik gok dat het er hooguit ééntje is die iemand een PM heeft gestuurd over hoe en waarom
Dus waarom verwijt je 'ons' dan dat dat janken is, per PM mensen ter verantwoording roepen?
Wat hebben wij precies te maken met die ene PM waar we niet eens iets vanaf wisten?

Netjes ook van dat crewlid (ik heb geen idee aan wie dat gestuurd is en door wiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erna achter de schermen piepen dat ernaar gevraagd wordt (wat imho héél anders is dan ter verantwoording roepen) vind ik nog iets sneuer

Ik dacht dat het op fok altijd minimaal 30cm was. Wel een beetje de standaard aanhouden hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
En nou zonder een lange neus te krijgen
Ik zei neus
En lang is minimaal vanáf zo'n 15 tot 17 cm

P van public.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes ook van dat crewlid (ik heb geen idee aan wie dat gestuurd is en door wieIk heb dat kennelijk gemist, 7 delen geleden) dat dat allemaal weer gedeeld wordt
![]()
De P in PM is ook niet meer wat ie geweest is.

Het gaat nu niet lekker hier, en dat vind ik jammer. Dus lees ik een beetje mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ken jullie en irl vind ik jullie ook tof, maar ik zag jullie hiervoor NOOIT in deze SC
Waarom voelde je je er toen niet bij betrokken dan?
Jullie zijn heel welkom, dat weet je, dat was je daarvoor en nu ook.
Maar het is gewoon een beetje opvallend en dat weet je heus dat ik dat bedoel dat er ineens een hele kudde blauw is, die er normaal nooit was. Maar goed, nu val ik in herhaling, het is wel duidelijk

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, vast![]()
En nou zonder een lange neus te krijgen
Ik zei neus
En lang is minimaal vanáf zo'n 15 tot 17 cm

Mijn reactie was een reactie op post van Pharkus, had ik misschien moeten quoten. Verder vind ik de manier waarop jij mij nu neerzet totaal niet prettig want ik loop niet te blaten en stemming te maken. Dit is hoe het voor mij en voor velen voelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te blaten en stemming maken, ik ga er nu inhoudelijk op in of niet? En er is de afgelopen dagen wel meer crew inhoudelijk geweest.

Dat heeft de schrijver van de PM zelf in een van de delen gezet hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes ook van dat crewlid (ik heb geen idee aan wie dat gestuurd is en door wieIk heb dat kennelijk gemist, 7 delen geleden) dat dat allemaal weer gedeeld wordt
![]()
De P in PM is ook niet meer wat ie geweest is.

Regel 1 de crew heeft gelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Ehm er werd toch juist zo op gehamerd dat we niks op het forum mochten vragen maar dat het allemaal via mail/pm/dm moest?
En dan doen mensen dat en nu krijgen we dat met zijn allen om onze oren.

Even een intieme vraag: kan jij 30cm kwijt, of zou je 30cm kwijt willen kunnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik dacht dat het op fok altijd minimaal 30cm was. Wel een beetje de standaard aanhouden hoor

Och ja, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef indaha het volgende:
Regel 1 de crew heeft gelijk
Regel 2 als de crew geen gelijk heeft geldt regel 1
Het is zo simpel snap dat toch

Regels 3: tetten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Regel 1 de crew heeft gelijk
Regel 2 als de crew geen gelijk heeft geldt regel 1
Het is zo simpel snap dat toch

Piepen? Kom op zeg. Ik neem aan dat jij op je werk ook werkgerelateerde dingen deelt met je collega's. Dat is niet sneu, dat is niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
erna achter de schermen piepen dat ernaar gevraagd wordt (wat imho héél anders is dan ter verantwoording roepen) vind ik nog iets sneuer

Ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Even een intieme vraag: kan jij 30cm kwijt, of zou je 30cm kwijt willen kunnen?

*Zwaar geschut* dan maar.quote:

dat vind jij ja. IK vind t sneuquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Piepen? Kom op zeg. Ik neem aan dat jij op je werk ook werkgerelateerde dingen deelt met je collega's. Dat is niet sneu, dat is niet meer dan normaal.

Maar dat had Bart niet gelezen en hij wist het tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat heeft de schrijver van de PM zelf in een van de delen gezet hoor

Jij stelt dat er NERGENS inhoudelijk op wordt ingegaan. Dat is bullshit en stemmingmakerij. Je zet jezelf zo neer door zo te posten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn reactie was een reactie op post van Pharkus, had ik misschien moeten quoten. Verder vind ik de manier waarop jij mij nu neerzet totaal niet prettig want ik loop niet te blaten en stemming te maken. Dit is hoe het voor mij en voor velen voelt.
Maar goed, blijf het topic vooral met zijn allen verneuken.

Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat vind jij ja. IK vind t sneu

Ik heb 'm!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenOok even denken wat je daar nog meer kwijt kunt als je 30cm weg kunt moffelen daar! Ja? Heb je 'm?

Don't feed the troll, dan gaat het vanzelf weer overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
Christus Bart, ben jij vanavond degene die namens de crew moet komen spreken omdat de rest er geen zin meer in had?![]()
Ik ga niet net doen of alles koek en ei is hoor, absoluut geen trek in.

Dat was mijn taak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
Christus Bart, ben jij vanavond degene die namens de crew moet komen spreken omdat de rest er geen zin meer in had?![]()

Nou denk dat hij zo ook weg gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Greys het volgende:

Wat? Iemand roept om blauw, en iemand anders roept om een mening. Die krijg je, en dan is het weer niet goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Greys het volgende:

Ik riep niet, ik zwaaide.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Bart het volgende:
Wat? Iemand roept om blauw, en iemand anders roept om een mening. Die krijg je, en dan is het weer niet goed.

Nee JIJ zet mij zo neer. En er is TOEN op het moment dat alles escaleerde nergens inhoudelijk op ingegaan. En TOEN zijn er dus mensen van ons over de schreef gegaan maar dat werd deels veroorzaakt door het enorm onterechte gevoel wat we hadden omdat we GEEN UITLEG kregen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij stelt dat er NERGENS inhoudelijk op wordt ingegaan. Dat is bullshit en stemmingmakerij. Je zet jezelf zo neer door zo te posten.

uitgeappelboordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb 'm!
Nou dus. Ik zou zeggen: alles boven het gemiddelde is eerder een handicap dat een special feature. Alsof een vrouw uitgeappelboord wil worden of zo. Pleurt op zeg

Oh ja, dan is het logisch dat je bedoelt dat niemand mag reageren.quote:

Ja het is goed Bart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Iemand roept om blauw, en iemand anders roept om een mening. Die krijg je, en dan is het weer niet goed.

Kijk, nu zeg je wat anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee JIJ zet mij zo neer. En er is TOEN op het moment dat alles escaleerde nergens inhoudelijk op ingegaan. En TOEN zijn er dus mensen van ons over de schreef gegaan maar dat werd deels veroorzaakt door het enorm onterechte gevoel wat we hadden omdat we GEEN UITLEG kregen.
Daarna is na een week ofzo Yvonne even langs geweest en die heeft "het een en ander" toegelicht. Maar excuses of dat de mods misschien wel een beetje overdreven reageren wordt niet gezegd.
Als dan nu een FA het nog steeds op ons gooit ga ik over de zeik ja. Zelfreflectie is kennelijk erg moeilijk.![]()
Maar goed, ik ben iig weg tot al het blauw opgerot is dus

Geen dank hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is goed Bart.
Je hebt gelijk Bart.
Bedankt voor je gezellige en vooral betrókken bijdrage hedenavond

Kijk nu ben je de ideale user Greys, zo zien ze het graagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het is goed Bart.
Je hebt gelijk Bart.

Zo ben ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk nu ben je de ideale user Greys, zo zien ze het graag

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Queller het volgende:
Ik vind blauw leuk. En ik vind rood leuk. Of misschien ook wel niet. Kan me eigenlijk niet schelen. Maar ik krijg een beetje zin om heel hard TOETEN te roepen van blauw dat erop afkomt als vliegen op de stront met als (schijnbare) enige doel om er ook nog ff lekker overheen te pissen.
Flikker toch op zeg! Pissen kunnen we zelf ook wel
En verder: traalallatarraalla la lllaaa

Even beelddenken... Kan jij iets beters verzinnen? Volgeolieboord?quote:
Ja, en ook van mij. Nou, doei maar weer hè! Kusje aan je vrouwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Greys het volgende:
Ja het is goed Bart.
Je hebt gelijk Bart.

Je zei hallo. Dat bevestigde voor mij dat je gezellig zat mee te lezen. Meer niet. Ik had geen hulp nodig of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Bart het volgende:
Oh ja, dan is het logisch dat je bedoelt dat niemand mag reageren.

Och komop zeg, generalistischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk nu ben je de ideale user Greys, zo zien ze het graag

Ik dacht nog wel dat je heel hulpbehoevend wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je zei hallo. Dat bevestigde voor mij dat je gezellig zat mee te lezen. Meer niet. Ik had geen hulp nodig of zo.

Uitgeappelboord doet het helemaal voor mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Even beelddenken... Kan jij iets beters verzinnen? Volgeolieboord?
[..]
Ja, en ook van mij. Nou, doei maar weer hè! Kusje aan je vrouw

Wellesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Je zei hallo. Dat bevestigde voor mij dat je gezellig zat mee te lezen. Meer niet. Ik had geen hulp nodig of zo.
Generalistisch... Ik kan van alles denken, maar dat moeilijke woord kwam nou niet direct in me op.quote:

Ikke niet, ik heb mijn Alinker. En mijn nierstenen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht nog wel dat je heel hulpbehoevend was

Ik vind zwart ook heel leuk. Ik krijg alleen jeuk van zwart dat wil dat blauw ja en amen zegt, en als dat niet gebeurt dat ze gaan pissen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef Queller het volgende:
Ik vind blauw leuk. En ik vind rood leuk. Of misschien ook wel niet. Kan me eigenlijk niet schelen. Maar ik krijg een beetje zin om heel hard TOETEN te roepen van blauw dat erop afkomt als vliegen op de stront met als (schijnbare) enige doel om er ook nog ff lekker overheen te pissen.
Flikker toch op zeg! Pissen kunnen we zelf ook wel
En verder: traalallatarraalla la lllaaa

Ja, daar is van 'de andere kant' gelukkig geen enkele sprake vanquote:

Pak de dikke van Dale maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef Queller het volgende:
[..]
Welles
[..]
Generalistisch... Ik kan van alles denken, maar dat moeilijke woord kwam nou niet direct in me op.
Kun je dit uitleggen?

Hier, heb je een spiegelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind zwart ook heel leuk. Ik krijg alleen jeuk van zwart dat wil dat blauw ja en amen zegt, en als dat niet gebeurt dat ze gaan pissen.

Sorry, maar ik zie het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar is van 'de andere kant' gelukkig geen enkele sprake van
(Niet tegen jou persoonlijk, dit.)
Het hele hullie tegen zullie dat door de crew is veroorzaakt (vind ik) in deze wordt net zolang gevoed tot het weer ontploft, zodat er weer gewezen kan worden naar die licht ontvlambare SC-ertjes.
Laat ons gewoon.
Toe. Kom op zeg.

Als je niet zo koppig heteroow was, dan kwam ik je zoenenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
*doos Kleenex aanreikt*
Want zo ben ik dan ook wel weer!
Ja, met af en toe een draaitje er tussendoor, voor de dinges. Voortgang of zo. En dat je dan drie dagen later alsnog je nieren weer op z'n plek voelt zakken...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Uitgeappelboord doet het helemaal voor mij

Het was al een spiegel, maar met deze post blijkt helaas dat je dat niet zag.quote:

komt weer dat gleufdier erbijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind zwart ook heel leuk. Ik krijg alleen jeuk van zwart dat wil dat blauw ja en amen zegt, en als dat niet gebeurt dat ze gaan pissen.
En ik kan verder pissen dan een gleufdier.

Ow, je riep zomaar wat. Beetje ingewikkeld, dan zou het wel ergens landen? Het slaat als een lul op Dirk en voegt verder niets toe. Streep eronder dan maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pak de dikke van Dale maarWikipedia als je het digitaal wil houden.

Eh jawel hoor, al dagenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie het niet.
Wanneer er gegild wordt om blauw wordt er gereageerd, verder niet toch?

Er werd niet om blauw gegild:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Sorry, maar ik zie het niet.
Wanneer er gegild wordt om blauw wordt er gereageerd, verder niet toch?
Ik zwaaide alleen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Rewimo het volgende:
En waar het in de vorige SC's wemelde van het blauw zie je ze nu ineens helemaal niet meer.blauwe lurkers!

Mijn trollenkoekjes zijn op, sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was al een spiegel, maar met deze post blijkt helaas dat je dat niet zag.

Nee, dat heb je niet verteld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je niet zo koppig heteroow was, dan kwam ik je zoenen
[..]
Ja, met af en toe een draaitje er tussendoor, voor de dinges. Voortgang of zo. En dat je dan drie dagen later alsnog je nieren weer op z'n plek voelt zakken...
Heb ik je al eens verteld van mijn ontmaagding?
Nou, dat bedoel ik!

Wat mij betreft prima, maar laat de mods van F&F dan gewoon hun werk doen, ook hier in de SC. Dan zul je mij hier niet meer zien hoor. Jullie kunnen een gezellige kliek zijn (ohnoes).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, daar is van 'de andere kant' gelukkig geen enkele sprake van
(Niet tegen jou persoonlijk, dit.)
Het hele hullie tegen zullie dat door de crew is veroorzaakt (vind ik) in deze wordt net zolang gevoed tot het weer ontploft, zodat er weer gewezen kan worden naar die licht ontvlambare SC-ertjes.
Laat ons gewoon.
Toe. Kom op zeg.

Waar zijn die mods dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Pharkus het volgende:
Wat mij betreft prima, maar laat de mods van F&F dan gewoon hun werk doen, ook hier in de SC. Dan zul je mij hier niet meer zien hoor. Jullie kunnen een gezellige kliek zijn (ohnoes).

Jij mag dat gewoon, omdat jij!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je niet zo koppig heteroow was, dan kwam ik je zoenen

oh? Wat verwacht kamp blauw dan eigenlijk precies van kamp zwart?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
komt weer dat gleufdier erbij
Maar blauw wil ook graag dat wij ja en amen zeggen. En ik heb geen zin om een wedstrijd te houden wie het verste kan pissen hoor

We zien de mods van F&F SC hier zo goed als nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar laat de mods van F&F dan gewoon hun werk doen, ook hier in de SC. Dan zul je mij hier niet meer zien hoor. Jullie kunnen een gezellige kliek zijn (ohnoes).

Wat voor kleur ben jij eiks? Blauw is het niet en rood ook niet....quote:

Ik postte ook amper in KLB-SC toen ik daar mod was, toch greep ik daar ook bijna dagelijks in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
We zien de mods van F&F SC hier zo goed als nooit
Dus hoezo kunnen zij hun werk hier niet doen dan? (Oprechte niet trollerige vraag).
Ze konden hier de laatste keer toch ook prima hun werk doen?
Alles is toch gegaan zoals ZIJ het wilden? Bans, sluiting etc?

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat voor kleur ben jij eiks? Blauw is het niet en rood ook niet....
Anyway: ik werd ontmaagd door iemand die alleen maar door een onverklaarde speling van de zwaartekracht niet voorover viel. Sindsdien geloof ik Hans Klok. Het heeft een paar dagen geduurd voor alles weer een klein beetje in model trok. En ik kreeg er oprecht jeuk van in mijn zij...

De 'ook' in het tweede deel van je zin is hier serieus niet aan de ordequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik postte ook amper in KLB-SC toen ik daar mod was, toch greep ik daar ook bijna dagelijks in.

*tanden alvast poetst*quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Jongens, veel plezier hier; ben ff weg

Generaliseren, iedereen over één kam scheren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, je riep zomaar wat. Beetje ingewikkeld, dan zou het wel ergens landen? Het slaat als een lul op Dirk en voegt verder niets toe. Streep eronder dan maar.
Verder nog iemand iets toe te voegen, of kunnen wij hier weer gewoon verder waar we gebleven waren?

Ik door precies het tegenovergestelde. Geloof me, dat was ook niet de beste ervaringquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Anyway: ik werd ontmaagd door iemand die alleen maar door een onverklaarde speling van de zwaartekracht niet voorover viel. Sindsdien geloof ik Hans Klok. Het heeft een paar dagen geduurd voor alles weer een klein beetje in model trok. En ik kreeg er oprecht jeuk van in mijn zij...

Dat wij hier vrolijk verder sc-en alsof er niks gebeurt is. True, we hebben al veel mods gezien, maar wij vragen al dagen om onze eigen mods om het uit te praten. Zonder dat uitpraten verwacht ik niet dat er hier nog vrolijk gepost kan worden in de sc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Bart het volgende:
[..]
oh? Wat verwacht kamp blauw dan eigenlijk precies van kamp zwart?

Zo een van....: "Pssstt... je mag beginnen hoor. Als je nog lang wacht, ben ik weer opgedroogd!... Huh? Nee, grapje zeker??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik door precies het tegenovergestelde. Geloof me, dat was ook niet de beste ervaring

En als jullie eigen mods niet mee komen posten wat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat wij hier vrolijk verder sc-en alsof er niks gebeurt is. True, we hebben al veel mods gezien, maar wij vragen al dagen om onze eigen mods om het uit te praten. Zonder dat uitpraten verwacht ik niet dat er hier nog vrolijk gepost kan worden in de sc.

Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo een van....: "Pssstt... je mag beginnen hoor. Als je nog lang wacht, ben ik weer opgedroogd!... Huh? Nee, grapje zeker??Ow...
Je was al begonnen??.... Oeps...
"

Ik weet dat de twee sc's niet met elkaar te vergelijken zijn qua moderatie-inspanningen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De 'ook' in het tweede deel van je zin is hier serieus niet aan de orde
Er valt hier zo goed als nooit in te grijpen...
Dus ik zou niet weten waarom de F&F mods hier hun werk niet normaal kunnen doen.
Meen ik serieus.

Ik weet het niet precies, kies maar:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]

Dat je dacht: "Is dáár nou alle opwinding over????"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
JaHet begon al dat hij z'n broek uitdeed.
Tjemig!

Je hebt gelijk, mocht je nog wat op me aan te merken hebben of er verder over willen gaan dan gebruiken we de postduif/dm/pmquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
Nou, als blauw hier alleen nog maar komt om te emmeren helpt dat écht niet hoor.
Toe, post gezellig mee of vertrek gewoon. Niet zelf blijven door-etteren.

Dan zie ik het serieus niet goed komen hoor. Er zijn teveel mensen boos wat er hier de afgelopen week is gebeurd. En ik neem aam dat we dat als volwassen kunnen bespreken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En als jullie eigen mods niet mee komen posten wat dan?

Dat moet je toch gewoon normaal kunnen uitpraten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En als jullie eigen mods niet mee komen posten wat dan?

Sowee, moeilijk zeg!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet het niet precies, kies maar:
[ afbeelding ]
Ja! Rekt het niet, dan scheurt het wel....quote:En *auw*![]()

Die mods posten in het verleden ook niet extreem veel mee meende ik hier boven te lezen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zie ik het serieus niet goed komen hoor. Er zijn teveel mensen boos wat er hier de afgelopen week is gebeurd. En ik neem aam dat we dat als volwassen kunnen bespreken.

ja ik vind t nergensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow, je riep zomaar wat. Beetje ingewikkeld, dan zou het wel ergens landen? Het slaat als een lul op Dirk en voegt verder niets toe. Streep eronder dan maar.
Verder nog iemand iets toe te voegen, of kunnen wij hier weer gewoon verder waar we gebleven waren?

Dat is in elke SC wel eens voorgekomen ooit, vast... dat er iets ontplofte. Erger dan dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet dat de twee sc's niet met elkaar te vergelijken zijn qua moderatie-inspanningen.
Nouja om weer de ouwe koe uit de sloot te halen, er gebeurde een mod actie en er kwam een hoop bagger van allerlei kanten... Dat bedoel ik met hun werk kunnen doen zonder dat er meteen een aantal op de achterste benen staat.

Aardigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je toch gewoon normaal kunnen uitpraten?
Dat lijkt me wel zo bevorderlijk voor de sfeer. Maar ELKE poging die daartoe gedaan wordt, wordt de kop ingedrukt, gesloten of genegeerd.
Over kinderachtig gesproken.
Even heel plat gezegd, op jullie zitten we niet echt te wachten, jullie komen alleen maar heel wijsneuzerig olie op het vuur gooien, in de hoop dat er weer iets ontploft en er weer lekker gereld kan worden. Doorlopen mensen, niets meer te zien hier.

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat je dacht: "Is dáár nou alle opwinding over????"
Ik heb me er kranig doorheen geslagen, maar ik moest wel even slikken![]()
![]()

Tof. Dankjewel. Meen ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mocht je nog wat op me aan te merken hebben of er verder over willen gaan dan gebruiken we de postduif/dm/pm

Omdat we dat werk zwaar overtrokken vonden ja. Maar dat mag dus blijkbaar niet uitgepraat worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik weet dat de twee sc's niet met elkaar te vergelijken zijn qua moderatie-inspanningen.
Nouja om weer de ouwe koe uit de sloot te halen, er gebeurde een mod actie en er kwam een hoop bagger van allerlei kanten... Dat bedoel ik met hun werk kunnen doen zonder dat er meteen een aantal op de achterste benen staat.

ML, láát het nouquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die mods posten in het verleden ook niet extreem veel mee meende ik hier boven te lezen?
Die hebben zoals Pharkus zegt hun werk gedaan en moeten ze dan hier uitleg komen geven?

Geef maar door. Snipverkouden en een zere rug. Lijk net een oud wief.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*doos Kleenex aanreikt*
Want zo ben ik dan ook wel weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Zegt ik!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik vind t nergens
http://www.encyclo.nl/begrip/generalist
Generalistisch kent niemand echt
Of zou ze echt generaliserend bedoelen

quote:

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mocht je nog wat op me aan te merken hebben of er verder over willen gaan dan gebruiken we de postduif/dm/pm

Zelfs Pharkus vond dat ik gelijk had.quote:

Boewhahahahahahaquote:

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef maar door. Snipverkouden en een zere rug. Lijk net een oud wief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh huh. Ja hoor. LIJK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, alleen Senesta wel eens. Maar denk je echt dat wij vrolijk op haar gaan reageren in de toekomst als dit niet uitgesproken wordt? Ik denk het eerlijk gezegd niet. En dat komt niet omdat wij haar als mod zien als ze in de sc meepost, maar (op dst moment) als user.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die mods posten in het verleden ook niet extreem veel mee meende ik hier boven te lezen?
Die hebben zoals Pharkus zegt hun werk gedaan en moeten ze dan hier uitleg komen geven?

Moet datquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef Greys het volgende:
Post gewoon normaal mee ipv dat gepeuter aan korstjes.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY

En 1 minuut later ben je het wel met mijn post eens?quote:

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef Greys het volgende:
Ja dat was een ietwat ongelukkige bewoording
Stiekem windt het je op hè? Geef maar toe! Ransaap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat kan jij onbewust toch gruwelijk to the point zijn hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over points gesproken: wil je mij een plezier doen en even een cm of 30 naar beneden kijken of het er nog steeds twee zijn? Ik maak me een beetje zorgen![]()

Gofter, vuillakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Stiekem windt het je op hè? Geef maar toe! Ransaap!

UnderstatementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat kan jij onbewust toch gruwelijk to the point zijn hè
Over points gesproken: wil je mij een plezier doen en even een c, of 30 naar beneden kijken of het er nog steeds twee zijn? Ik maak me een beetje zorgen

Geen kont en vier tieten. Het wordt een hit, ik zweer het jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
Nou ja, verrassend.
Ik snap er geen kont meer van. Maar

Had heel die post niet gezien, hoog tempo qua posts dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En 1 minuut later ben je het wel met mijn post eens?
Nou ja, verrassend.

Ik denk het welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik vind t nergens
http://www.encyclo.nl/begrip/generalist
Generalistisch kent niemand echt
Of zou ze echt generaliserend bedoelen

Vast niet. Stel je voor hé! Mensen met humor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Gofter, vuillak
Heb je last van humor vandaag of zo![]()
![]()

net als vroegerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En 1 minuut later ben je het wel met mijn post eens?
Nou ja, verrassend.

Nou, dan zal het wel nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vast niet. Stel je voor hé! Mensen met humor!

Het moest verboden wordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vast niet. Stel je voor hé! Mensen met humor!

Het zijn er nog twee!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat kan jij onbewust toch gruwelijk to the point zijn hè
Over points gesproken: wil je mij een plezier doen en even een cm of 30 naar beneden kijken of het er nog steeds twee zijn? Ik maak me een beetje zorgen

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga even hometraineren. En bij deze het dreigement dat ik op blauwen ga zitten als ze niet snel opzouten. U zijt gewaarschuwd!

Wanneer gaan wij die van elkaar weer checken Greys?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn er nog twee!
Kom anders even checken binnenkort.

Ik ga even hometraineren. En bij deze het dreigement dat ik op blauwen ga zitten als ze niet snel opzouten. U zijt gewaarschuwd!

Ik zie slecht, dat weet je. Dus tsja....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn er nog twee!
Kom anders even checken binnenkort.

In elkaars blousje loeren! Ik hou er vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij die van elkaar weer checken Greys?
Jij mag de brailleversie doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zie slecht, dat weet je. Dus tsja....

Dat worden wel aparte bh's, een soort houder-voor-struisvogel-eierenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef Queller het volgende:
[..]
c of - en als er twee bijgroeien wordt het x

Kun je nagaan hoe het voor mij is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zie slecht, dat weet je. Dus tsja....

Ik help je welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef Greys het volgende:
Dat worden wel aparte bh's, een soort houder-voor-struisvogel-eieren
Da's wel zieligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Kun je nagaan hoe het voor mij is.Vandaar sauna.

De avond is nog jong.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik help je wel
[..]
Da's wel zielig
En zo eindigde de avond toch nog leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |