Hoe kom je aan zoveel pillen. Lijkt me niet realistischquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben het over geschat een miljoen man. Ik vind het nogal.
Dionne uit de TT halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Niet Nederland Drugsland als titel
Het is echt nog toegankelijker dan wiet. Iedereen met ADHD kan met gemak een herhaalrecept verkrijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel pillen. Lijkt me niet realistisch
Toch niet onbeperkt? En daarnaast heeft een patiënt het toch zelf nodig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is echt nog toegankelijker dan wiet. Iedereen met ADHD kan met gemak een herhaalrecept verkrijgen.
Om een serieus onderzoek uit te lokkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom laten ze zulk onderzoek niet gewoon aan de onderzoekers over? In plaats van zo op eigen initiatief proefkonijn te spelen
Zelfs als ze het in samenwerking met een arts doen heb je niks aan de resultaten van dit 'onderzoek'.
Ik heb het vrij lang gebruikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Stickertje het volgende:
een potentieel verslavend middel 1 maand lang gebruiken. klinkt als een goed idee
Iets met vragen stellen, debat, hoe belangrijk is gevoel en nog wat, aldus Arie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom laten ze zulk onderzoek niet gewoon aan de onderzoekers over? In plaats van zo op eigen initiatief proefkonijn te spelen
Zelfs als ze het in samenwerking met een arts doen heb je niks aan de resultaten van dit 'onderzoek'.
Die zijn al lang gedaan natuurlijk, anders was het niet op de markt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Om een serieus onderzoek uit te lokken
Gebruik naar eigen goeddunken. Met Sinterklaas verdriedubbelt de aanvraagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toch niet onbeperkt? En daarnaast heeft een patiënt het toch zelf nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |