Slowdive en Slint op één dag. Dan zal ik toch echt wat extra ondergoed mee het terrein op moeten smokkelen.quote:
Geen hond die die witte vlekken ziet joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef Darkestrah het volgende:
I Am Oak, gaap.
[..]
Slowdive en Slint op één dag. Dan zal ik toch echt wat extra ondergoed mee het terrein op moeten smokkelen.
Zou wel een prima naam zijn, maar gaat inderdaad niet gebeurenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef yomthorke het volgende:
Mensen op facebook die denken dat The Cure wel even geboekt gaat worden
Voor stage 5?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef yomthorke het volgende:
Mensen op facebook die denken dat The Cure wel even geboekt gaat worden
In dat geval hoop ik dat Container = Burial.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:05 schreef On het volgende:
Nachtprogrammering bij BKS is dan rond een uur of 11-12, vond ik Fuck Buttons ook uitstekend te pruimen vorig jaar. Zo'n Haxan Cloak (of Container) is dan ook meer dan welkom. Zou Tim Hecker ook graag zien, maar zo'n tent is geen goede akoestiek voor hem. Misschien Burial eens naar Nederland halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Festival Informatie
Tickets
Spotify
Youtube
Festival Trailers:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |