Heb je al een beetje winst kunnen pakken op iets?quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same here.
Mooi trouwens van 0.225 BTC naar 0.02 gegaan.
Hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same here.
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je al een beetje winst kunnen pakken op iets?
Dat was 50% van de transactie geweestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slecht idee, 0.001 is de grote aanrader
Een transactie van 1,60$? Dat is niet veel meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was 50% van de transactie geweest.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heb je het alleen over het bruidspaar toch?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef DaMart het volgende:
Hm, volgens Multibit is het bevestigen begonnen. Als ik dan toch moet wachten, kan ik wel alvast aardappelen gaan schillen.
Oh wacht je had Zeta gekocht tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee.
Te enthousiast wat coins gekocht toen ik dacht dat ze nog verder zouden gaan stijgen. Maakt niet uit, want ik had maar een deel van mijn gekochte bitcoins ingezet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb vrijdag uit nieuwsgierigheid naar bitcoins wel 0,08 BTC gekochtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een transactie van 1,60$? Dat is niet veel meer
Als er een vrouw is die hier elke dag de aardappelen wil komen schillen, dan mag ze zich melden per DM of PMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]. Dat moet je door vrouwen laten doen.
.
Gisteren had ik die met winst kunnen verkopen. Ik zette alleen net te hoog in met de verkoopprijsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh wacht je had Zeta gekocht tochHeb ik ook gedaan toen ik net begon. Ik snap niet waarom die waardeloze kutcoin zo aantrekkelijk lijkt als iemand net begint.
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]. Dat moet je door vrouwen laten doen.
.
MEOW ging eerst ook bijna dood.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja langzaam inderdaad, maar boven de 110 satoshi komt hij vast niet. Leaf kan daarentegen wel makkelijk boven de 110 komen omdat er maar 21 (tegenover 100 bij MEOW) miljard coins zijn, en op dit moment is hij maar 20.
Dan heb je nog een groter budget dan ik hebquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag uit nieuwsgierigheid naar bitcoins wel 0,08 BTC gekocht.
Daarvan al wat andere munten gekocht en de rest spreid ik een beetje.
Dat filmpjequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als er een vrouw is die hier elke dag de aardappelen wil komen schillen, dan mag ze zich melden per DM of PM.
quote:
Dat is inderdaad vaak een bulltrap/pump en dump. Ben er iets van 3 keer in getraptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren had ik die met winst kunnen verkopen. Ik zette alleen net te hoog in met de verkoopprijs.
En verder koop ik niks meer dat in een sterke stijgende trend zit, want dan stopt die trend meteen.
Ik snap dat gehaat op het NL accent nooit zo. Natuurlijk is het mooier/beter als je het niet hoort maar we doen altijd alsof alleen Nederlanders zo'n zwaar accent hebben. Luister maar eens naar een Spanjaard, Belg, Rus, Italiaan, Chinees, Fransman, Duitser of wat dan ook die Engels spreekt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat filmpje
Huur eens iemand in met een normaal engels accent.
Gewoon een keer Allo Allo weer kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap dat gehaat op het NL accent nooit zo. Natuurlijk is het mooier/beter als je het niet hoort maar we doen altijd alsof alleen Nederlanders zo'n zwaar accent hebben. Luister maar eens naar een Spanjaard, Belg, Rus, Italiaan, Chinees, Fransman, Duitser of wat dan ook die Engels spreekt.
Zhe germans are coming!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een keer Allo Allo weer kijken.
Ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap dat gehaat op het NL accent nooit zo. Natuurlijk is het mooier/beter als je het niet hoort maar we doen altijd alsof alleen Nederlanders zo'n zwaar accent hebben. Luister maar eens naar een Spanjaard, Belg, Rus, Italiaan, Chinees, Fransman, Duitser of wat dan ook die Engels spreekt.
Mijn mening:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef DaMart het volgende:
Maar is die MEOW nou wel of niet aan te bevelen?.
Neh, iets minder dan een verdubbeling denk ik. Maar Leaf wordt minstens 4 keer zo veel waardquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef dimmak het volgende:
MEOW gaat gewoon op korte termijn verdubbelen.
Na de verdubbeling stap ik wel in leaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neh, iets minder dan een verdubbeling denk ik. Maar Leaf wordt minstens 4 keer zo veel waard
Is ook slim, maar dan hoop ik dat je dat al kan binnen 2 dagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Na de verdubbeling stap ik wel in leaf.
Ik zal het ook eens een keertje proberen dan. Hoelang duurt het voor het van BTCe naar coinmarket.io is gestuurd ongeveer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn mening:
Alleen als je snel tevreden bent. MEOW kan je wel wat winst opleveren. Hij staat nu op (zucht, coinedup moet laten) op 70 satoshi. Maar ik verwacht dat hij tot ongeveer 100/110 satoshi kan stijgen, daarna is hij gewoon overvalued omdat er niet echt een grote community achter zit als bij DOGE, en wel gewoon even veel coins heeft. Maar dood zal deze nooit gaan, ik bedoel poesjes zijn gewoon leuk en daardoor blijft deze coin leven en dankzij DOGE hebben mensen er zeker vertrouwen in, als rivaal van DOGE ofzo.
Maar ik raad je aan om LEAFcoin te kopen op coinmarket.io. Het is nu ongeveer 20 satoshi (18 nu precies). Terwijl de total market cap van Leaf ongeveer 5 keer zo klein is als MEOW. Dus Eigenlijk zou het veel meer waard moeten zijn dan MEOW als het een even grote steun had. Natuurlijk is de steun kleiner van Leafcoin. Maar niet ZOVEEl kleiner dat het 500% in waarde scheelt. Oftewel, LEAFcoin gaat de komende tijd keihard stijgen omdat hij nu gewoon erg undervalued is. Ook is er binnen een paar dagen al een blockreward, dus de trouwe miners zullen langer holden tot ze het op een winstgevende prijs kunnen verkopen.
Dus maak je keuze. Ik zeg, LEAF. Maar ben je snel tevreden kun je ook gewoon MEOW kopen.
Ik vind het allemaal juist wel z'n eigen charme hebben, maar ik hou dan ook van talen. " Ai kam frrom Rrasja "quote:
Dank voor je reactie! Ik heb mijn kansen gespreid. Datgene wat ik nog in wilde zetten voor 3/4 op LEAF en de rest op kittensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn mening:
Alleen als je snel tevreden bent. MEOW kan je wel wat winst opleveren. Hij staat nu op (zucht, coinedup moet laten) op 70 satoshi. Maar ik verwacht dat hij tot ongeveer 100/110 satoshi kan stijgen, daarna is hij gewoon overvalued omdat er niet echt een grote community achter zit als bij DOGE, en wel gewoon even veel coins heeft. Maar dood zal deze nooit gaan, ik bedoel poesjes zijn gewoon leuk en daardoor blijft deze coin leven en dankzij DOGE hebben mensen er zeker vertrouwen in, als rivaal van DOGE ofzo.
Maar ik raad je aan om LEAFcoin te kopen op coinmarket.io. Het is nu ongeveer 20 satoshi (18 nu precies). Terwijl de total market cap van Leaf ongeveer 5 keer zo klein is als MEOW. Dus Eigenlijk zou het veel meer waard moeten zijn dan MEOW als het een even grote steun had. Natuurlijk is de steun kleiner van Leafcoin. Maar niet ZOVEEl kleiner dat het 500% in waarde scheelt. Oftewel, LEAFcoin gaat de komende tijd keihard stijgen omdat hij nu gewoon erg undervalued is. Ook is er binnen een paar dagen al een blockreward, dus de trouwe miners zullen langer holden tot ze het op een winstgevende prijs kunnen verkopen.
Dus maak je keuze. Ik zeg, LEAF. Maar ben je snel tevreden kun je ook gewoon MEOW kopen.
Ik heb net op Bitonic gelijk naar coinmarket.io gestuurd, minder dan een half uur volgens mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal het ook eens een keertje proberen dan. Hoelang duurt het voor het van BTCe naar coinmarket.io is gestuurd ongeveer?
(Zal wel weer op een fiasco uitlopen maar ach, laat ik het met een klein beetje testen)
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn mening:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Je bent helemaal een expert aan het worden spatie
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Damart het is wel belangrijk om altijd te onthouden dat het uiteindelijk voor iedereen een gok blijft
that's what makes you beautifulquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]bedankt. Ik vind het ook leuk
En geld
Ja, dus wel op tijd verkopen! Niet een week wachten dan daalt hij weer en moet je misschien weer weken wachten zoals bij TIPS en MEOW (die waren eerst ook minder dan 1 satoshi voor een lange tijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar LEAF is nog nieuw op de markten en wat ik al rondkijkend zag, is dat nieuwe munten vooral in het begin nog wel eens willen pieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |