Na apert! Dat zei ik al.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee, dan is het makkelijker om een leuke dame erop te zetten
Na, zo zitten mannen niet in elkaarquote:
Uit eigen ervaring weet je dit?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of voor een leuke meid, zet je haar er nog makkelijk op.![]()
![]()
Daarom houden we 't altijd goed vast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, zo zitten mannen niet in elkaar
quote:
Gelukkig heb ik nog een leven buiten fok...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring weet je dit?
Hier vanavond kabeljauwquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen.. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Hier vanavond overigens macaroni..
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen.. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Hier vanavond overigens macaroni..
Niet te lang a.u.b. Moet nog wel ergens op kunnen leunenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Timmos het volgende:
Lange vrouwen .. Maar die zijn hier schaars lijkt het wel..
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kiloquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, zo zitten mannen niet in elkaar
Hoe lang ben je dan wel niet? 1.98quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.
Zou dat Kabeljauw heten vanwege de structuur, die heeft wel wat van die strengen van een kabelquote:
Tientje de kilo vond ik ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kilo
Doet me denken aan de tijden bij mijn opa, die had zijn zaak in de IJmuider havens. Vaak visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van aan de Westerschelde wonen.. Ik kan kabeljauw en tong zo vanaf de vissersboot krijgen voor een paar eurootjes de kilo
Hier de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tientje de kilo vond ik ook niet verkeerd
Heb ik toch gezegdddd... in vorig deelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan wel niet? 1.98?
Als ik dat probleem hier andersom krijg dan is er iets niet goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar de mannen zijn vaak korter dan dat ik ben. Dat vind ik niet leuk.
Dan ben ik een klein mannetje... 1.80 mquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegdddd... in vorig deel
1.86 m
Wauw, dan ben je net ietss kleiner dan ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb ik toch gezegdddd... in vorig deel
1.86 m
Dan komt de creatieve jij in je naar bovenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is nou altijd, net je nagels gelakt moet je plassen..
Wat een gezeik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
niet moeilijk over doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben 1.88mquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef xuryah het volgende:
Ja dat bedoel ik..Een vriend uitzoeken die langer is, is vrij lastig.
Denk dat mijn vriend 10 cm korter ismaar is indo, dus ja.. heb eigenlijk nog nooit een lange indo gezien.
Heb een riem aan en het is echt nog nat. Dus beentjes bij elkaar en wachten maar ^^quote:
Ja, of gaat het opeens ergens kriebelen ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is niet handig hoor, het over je net gelakte nagels doen, lijkt mij.quote:
Ja maar jou heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben 1.88m
Neef van me is 1.93 ofzo.. Beide indo's
Schoongemaakt en wel, kan gelijk in de pan..quote:
Maar in het algemeen zijn indo's wel klein ja, m'n ouders zijn beiden 1.70mquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar jou heb ik nog nooit gezien
Maar wauw, dat is wel lang ja!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Schoongemaakt en wel, kan gelijk in de pan..
Als het seizoen er voor is garnalen 4 euro de kilo, die moet je alleen wel zelf pellen
Opa en oma enzo van je vaderskant?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef J03llV het volgende:
[..]
Maar in het algemeen zijn indo's wel klein ja, m'n ouders zijn beiden 1.70mWaarvan m'n vader volbloed indo is dan.. m'n ma 100% kaas. Opa en oma en tantes en ooms zijn echt mini
Knap, want hele kabeljauw doet bijna 3 euro op de veiling.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Schoongemaakt en wel, kan gelijk in de pan..
Jaa indd van vaderskant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Opa en oma enzo van je vaderskant?
Moeder van mn vriend is ook echt mini! Die komt tot aan mijn navelVerdere familie nog nooit gezien, want die wonen in Indonesië. Vader van mn vriend is ook korter dan ik.
Wel grappig dat jij dan zo lang bent, terwijl beide ouders niet heel lang zijn!
Komt direct van het schip af hè, zoiets.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knap, want hele kabeljauw doet bijna 3 euro op de veiling.
Gewoon vervelend geweest en veel schoppen onder je hol gehad vroeger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jaa indd van vaderskant.
Opa van m'n moederskant is wel ong. mijn lengte dus zou best kunnen dat ik het daar van hebOf vroeger gewoon goed m'n groenten gegeten
Dat kan ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gewoon vervelend geweest en veel schoppen onder je hol gehad vroeger.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik krijg het zo, 5/6 euro de kilo, wat er verder mee gebeurd weet ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben ook ruim 20cm langer dan vader en moeder, eigenlijk wel ruim 20cm langer dan wie dan ook in de familiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Opa en oma enzo van je vaderskant?
Moeder van mn vriend is ook echt mini! Die komt tot aan mijn navelVerdere familie nog nooit gezien, want die wonen in Indonesië. Vader van mn vriend is ook korter dan ik.
Wel grappig dat jij dan zo lang bent, terwijl beide ouders niet heel lang zijn!
..en je hebt een kleurtje, terwijl de rest blond en blank is?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ben ook ruim 20cm langer dan vader en moeder, eigenlijk wel ruim 20cm langer dan wie dan ook in de familie
Ben spierwit! En dat is niet omdat ik van de melkboer benquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en je hebt een kleurtje, terwijl de rest blond en blank is?![]()
Ah OK. Als je naar mijn ouders kijkt zou je ook denken dat ik (en m'n dubbelganger/tweelingbroer) geadopteerd ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ben spierwit! En dat is niet omdat ik van de melkboer ben
Zwart witvisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Komt direct van het schip af hè, zoiets.
Nice, zat ook net te kijken op zijn site. Maar vond het wel een beetje duur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef J03llV het volgende:
Zeau, de courses van Karl taylor gedownloadStiekem houd ik toch wel van piracy
Je mag weer hèquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef J03llV het volgende:
Zeau, de courses van Karl taylor gedownloadStiekem houd ik toch wel van piracy
Weet niet of het mag maar..: Mag dus nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice, zat ook net te kijken op zijn site. Maar vond het wel een beetje duur.
Waar heb jij t gedownload?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb de eerste 3 gedaan, De photoretouching is nu nog bezig met downloaden..
[ Bericht 13% gewijzigd door J03llV op 28-01-2014 16:43:43 ]
lieve schat, haal die link weg. tis niet slim om dit soort dingen via t forum te delenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef J03llV het volgende:
[..]
Weet niet of het mag maar..:
Heb de eerste 3 gedaan, De photoretouching is nu nog bezig met downloaden..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, haal die link weg. tis niet slim om dit soort dingen via t forum te delen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je mag weer hè
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meer-te-blokkeren/
quote:Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
Dat mag vast wel!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
Not sure if sarcasme of wil je em echt hebben.. anders dm ik em of mag dat ook niet..?
NEEEEEEEJJJJJ!quote:
nope ben werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaan er nog mensen met de nationale IQ test meedoen Woensdag?
gewoon niet over pratenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
Not sure if sarcasme of wil je em echt hebben.. anders dm ik em of mag dat ook niet..?
Misschien maar beter van nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
mierenneukerquote:
Zowat alle Lexus commercials?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:19 schreef J03llV het volgende:
Weet iemand een reclame waarbij tekst of betekenis van de muziek de reclame versterkt?
Je kunt toch zelf even kijken? Persuit of Perfection - Pitch commercial van Lexus is gaaf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven en uitleggen waarom?
Jaa ik heb gekeken maar kreeg niet echt het gevoel.. Keek de step it up commercial met een of andere ballerinaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf even kijken? Persuit of Perfection - Pitch commercial van Lexus is gaaf.
lijkt me btw ook best lastigquote:
Zit trouwens geen muziek bij die reclame.. ook al is het geluid van die motorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf even kijken? Persuit of Perfection - Pitch commercial van Lexus is gaaf.
Zou je überhaupt t gat kunnen vinden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vooral erg onprettige ervaring voor de mier.
Heel hard duwen ofzo.. Arme mierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zou je überhaupt t gat kunnen vinden?zonder loupe!
Wel zorgen voor reserve mierenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel hard duwen ofzo.. Arme mier
ik ben aan t werkquote:
Ranja erop smeren.. Komen ze er vanzelf op af ^^quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wel zorgen voor reserve mieren
Mierenlokdoosjes...
Dat moest toch met pindakaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ranja erop smeren.. Komen ze er vanzelf op af ^^
aaaaah zo, k snappumquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen bedoelde nu voor de man ^^
Ja had het er ook anders neer kunnen zetten maar dat vond ik weer zo grof ^^quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja had het er ook anders neer kunnen zetten maar dat vond ik weer zo grof ^^
Nah. Kijken ook niet. Mijn beeld van het gemiddelde IQ voor nederland is al deprimerend genoeg als ik zie welke shows kijkcijferkanonnen zijn. Ben al een paar keer formeel getest, dus denk niet dat een tv show veel toevoegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Same. En ik heb geen tv aansluitingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:57 schreef freud het volgende:
[..]
Nah. Kijken ook niet. Mijn beeld van het gemiddelde IQ voor nederland is al deprimerend genoeg als ik zie welke shows kijkcijferkanonnen zijn. Ben al een paar keer formeel getest, dus denk niet dat een tv show veel toevoegd.
Zal ik een krukje pakken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Ynske het volgende:
zo'n zin om iemand voor z'n kop in te knallen
Deze kan ik zelfs op de kop kotsenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Ynske het volgende:
zo'n zin om iemand voor z'n kop in te knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |