quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ben er weer!!! heb er even over gedacht om onder een steen te gaan maar waarom. ben wel een beetje bang maar ook zo heel erg blij!!!!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Burdie het volgende:
Yay, bloeddruk is weer goed, dus hoef niet naar het ziekenhuis.
Ik ga mezelf trakteren op een lekker broodje.
[/ego]
Precies dat. En door het hypnobirthingboek wat ik had gelezen dacht ik ook dat het mijn schuld was omdat ik niet genoeg ontspande. Pas toen ik in het ziekenhuis was en hoorde dat ik met een uur weeën al 8 cm ontsluiting had, begreep ik dat mijn bevalling iets anders verliep dan ik had verwacht. Ik vind het echt een gemiste kans dat in alle voorlichting alleen gepraat wordt over wat er gebeurt als e ontsluiting niet vordert en je steeds maar op het hart gedrukt wordr vooral niet te snel te bellen als de bevalling begint, maar er nergens aandacht besteed wordt aan snelle bevallingen. Het had mij ook een hoop angst en stress bespaard als IEMAND het bestaan van een spontane weeënstorm had genoemd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. En ik vond het heel angstig omdat ik overal had gelezen dat er even tijd tussen elke wee zou zitten en nu was dat niet zo, ik vond dat iemand me wel iets over de mogelijkheid van een weeenstorm had mogen vertellen![]()
Daarom vind ik jullie verhalen hier ook altijd zo waardevolquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies dat. En door het hypnobirthingboek wat ik had gelezen dacht ik ook dat het mijn schuld was omdat ik niet genoeg ontspande. Pas toen ik in het ziekenhuis was en hoorde dat ik met een uur weeën al 8 cm ontsluiting had, begreep ik dat mijn bevalling iets anders verliep dan ik had verwacht. Ik vind het echt een gemiste kans dat in alle voorlichting alleen gepraat wordt over wat er gebeurt als e ontsluiting niet vordert en je steeds maar op het hart gedrukt wordr vooral niet te snel te bellen als de bevalling begint, maar er nergens aandacht besteed wordt aan snelle bevallingen. Het had mij ook een hoop angst en stress bespaard als IEMAND het bestaan van een spontane weeënstorm had genoemd.
Ik denk dat ik zeker wat aan hypnobirthing gehad had, als ik had geweten wat er gaande was. Ik zat nu te wachten op het afnemen van de weeën, maar omdat dat niet gebeurde, dacht ik dat ik onbewust gespannen bleef ofzo. Ik voelde me in ieder geval enorm tekort schieten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kon juist door dat hypnobirthingboek die weeenstorm de baas. Het voelde voor mij alsof iemand de volumeknop open draaide en het ging niet meer op zacht.
Ik denk dat 'normale' weeen die knop met regelmaat open en dicht gaat. Maar goed, ik zat dus in mijn 'denk open!' Cocon en dat heeft me gered.denk ik echt.
De uitdrijving ging ook nog als een raket, dus dat branden van het staan van het hoofdje heb ik ook niet gevoeld. Toch denk ik dat weeenstormen zo weinig voorkomen dat je mensen onnodig blij maakt met kans op een korte bevalling.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Burdie het volgende:
Yay, bloeddruk is weer goed, dus hoef niet naar het ziekenhuis.
Ik ga mezelf trakteren op een lekker broodje.
[/ego]
Mo, bijna je UD! Met welke termijn is Sjaak geboren? En wat is je gevoel, ga je over tijd lopen of verwacht je wel wat actie op korte termijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef DJMomo het volgende:
(valt me opeens op:
waaaaah, nog maar 5 dagen tot UD!)
Woah!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef DJMomo het volgende:
(valt me opeens op:
Omg! Ik zeg t vaker maar jii was serieus toch pas net zwanger?!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef DJMomo het volgende:
(valt me opeens op:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |