quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Chanty het volgende:
Nou over rare dromen gesproken. Ik droomde dat ik was bevallen maar dat merkte ik pas de volgende ochtend omdat mijn buik ineens weer dun was. En toen lieten ze me de baby zien. Bleek het een kleine dinosaurus te zijn en die moest nog een tijdje in een emmer met water blijven om verder te groeien
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je. Ik vermoed dat het weer een middagje ziekenhuis gaat worden, want ik voel me niet helemaal lekker en heb zo'n gejaagd gevoel.
Jup: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70253126/quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:49 schreef DJMomo het volgende:
ja, snorrie, las verkeerde kant op terug.
maarre, had ikea tegenwoordig niet een webshop?
Je hebt de Skydda högt nodig, niet dit opdekmatrasjequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Dot. het volgende:
[..]
Jup: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70253126/
Ook alleen 90x220 of kleiner
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt de Skydda högt nodig, niet dit opdekmatrasje.
Wij hebben ook een extra lange matras en ik heb de hoekjes aan één kant open geknipt. Het is toch maar voor een paar weken.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ben er weer!!! heb er even over gedacht om onder een steen te gaan maar waarom. ben wel een beetje bang maar ook zo heel erg blij!!!!
Wij zijn ook heel blijquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
ben er weer!!! heb er even over gedacht om onder een steen te gaan maar waarom. ben wel een beetje bang maar ook zo heel erg blij!!!!
ik heb ook de skydda hogt hoor (maar een matras van 90x200, normaal dus), maar zou dat losse opdek ding anders ook niet werken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt de Skydda högt nodig, niet dit opdekmatrasje.
Wij hebben ook een extra lange matras en ik heb de hoekjes aan één kant open geknipt. Het is toch maar voor een paar weken.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |