Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.quote:
Bomen knuffelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.
Wat moet je doen eigenlijk? Wat is de specifieke opdracht.
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog nader bepaald moet worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.
Wat moet je doen eigenlijk? Wat is de specifieke opdracht.
Wat naarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog naarder bepaald moet worden.
Kwaliteitje hè!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hee panda
Ik heb trouwens alle plinten gelegd hoor
Bedankt voor je folder
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Oke, morgen kennismakingsgesprek op stage
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Bij Avifauna?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Nee Villa Achterwerk. Krijgt hij mij zendtijd dan bij Sesamstraat.quote:
Phd, je weet dat dat staat voor Pretty Huge Dickquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog nader bepaald moet worden.
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Phd, je weet dat dat staat voor Pretty Huge Dick
Er ook nog serieus op ingaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.
Soms hè...denk ik dat je ons continu in de zeik neemtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.
Heb je ook een typo degree?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms hè...denk ik dat je ons continu in de zeik neemt
Die heb ik.quote:
ze liggen buiten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
He bah mijn boeken zijn nog niet binnen.
snel ren naar polare, nu kan het nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
He bah mijn boeken zijn nog niet binnen.
wie weet. Mss zijn ze wel aan het zwemmen in het Kanaal. Of uit het vliegtuig gevallen.quote:
Zonder grap even: Ik vind het tof voor je dat je dat in Portugal gaat doen. Als ik ooit zo'n kans had gehad...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wie weet. Mss zijn ze wel aan het zwemmen in het Kanaal. Of uit het vliegtuig gevallen.
Dankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder grap even: Ik vind het tof voor je dat je dat in Portugal gaat doen. Als ik ooit zo'n kans had gehad...
Dat wordt wennen na die 8 maanden weer terug naar het altijd tropische nederland
Ja wat een heerlijk wijf is het toch ookquote:
Wat een top topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Vriendin die vaker haar vagina gevoerd wil hebbe
De OPquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Vagina wil meer voer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Knappe vent tochquote:
Mwoah.quote:
Dat ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Pandaplint het volgende:
Vind het ook best een sympathieke vent
Zitten prima films tussenquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef rubbereend het volgende:
stop even met al die foto's daar worden wij mannen onzeker van
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:34 schreef rubbereend het volgende:
stop even met al die foto's daar worden wij mannen onzeker van
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zie het als inspiratie voor m'n looks
Verhoudingsgewijs niet veel slechter dan Amerikaanse filmsquote:
Nou, ik kan maar 10 goede Nederlandse films opsommen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs niet veel slechter dan Amerikaanse films
Eerlijke vergelijking ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar 10 goede Nederlandse films opsommen.
Zou wel slecht zijn t.o.v. Amerikaanse films.
Lang leve de Nederlandse mentaliteit om alles wat we zelf doen omlaag te halenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, ik kan maar 10 goede Nederlandse films opsommen.
Zou wel slecht zijn t.o.v. Amerikaanse films.
Ging om de verhouding.quote:
Ach kom op. Het is gewoon allemaal dezelfde bagger, met de dezelfde acteurs, met dezelfde verhaalijntjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lang leve de Nederlandse mentaliteit om alles wat we zelf doen omlaag te halen
Uh..ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ging om de verhouding.
[..]
Ach kom op. Het is gewoon allemaal dezelfde bagger, met de dezelfde acteurs, met dezelfde verhaalijntjes.
quote:
Wat voor maat trui maak je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Ik moet een beetje poepen van dit nummer.
Dat doen vrouwen niet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Ik moet een beetje poepen van dit nummer.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef Pandaplint het volgende:
"Waarom ben ik daar godverdomme mee getrouwd"
twitter:Tim_Timharbers twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 17:15:11Die dominee heeft de stem van bert van bert en ernie @3FM #3FM lol reageer retweet
Alleen de stem van Bert. Ernie is Wim T Schippersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Holenmens het volgende:
twitter:Tim_Timharbers twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 17:15:11Die dominee heeft de stem van bert van bert en ernie @3FM #3FM lol reageer retweet
Beter lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Alleen de stem van Bert. Ernie is Wim T Schippers
Z'n trafo typetje gooit hij er ook nog wel inquote:
Jaah!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Gremdaat moet echt slaapgast worden bij SR
Gremdaat zou dat mogenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal.
ontopic.
Maar dan moet GD wel de hele avond opblijven en niet tussendoor de slaapzak opzoeken.
Meerdere personen op een avond ook met Paul Haenenquote:
Bertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Meerdere personen op een avond ook met Paul Haenen![]()
- Dominee Gremdaat
- Margreet Dolman
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 17:30:31Een bijzondere eer en genoegen: ik ga vanavond dansen bij Moderat in Paradiso dus geeft @michielveenstra de platen water in #3voor12 radio! reageer retweet
Ah eindelijk een keer luisteren of terugluisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 17:30:31Een bijzondere eer en genoegen: ik ga vanavond dansen bij Moderat in Paradiso dus geeft @michielveenstra de platen water in #3voor12 radio! reageer retweet
Een onderwerp dat de jongeren/doelgroep aanspreekt *pew pew pewquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom opeens die live interviews?
Je bedoelt Westerbork?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef SilentChaos het volgende:
Westerborg werd wel veiliger toen de gaskraan werd dichtgedraaid
En ik wou nog wel origineel zijn door auswitz niet te gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bedoelt Westerbork?
....Daar hadden ze geen gaskamers
Jammer SC, jammer
SCquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik wou nog wel origineel zijn door auswitz niet te gebruiken
Gvd
Uh, oke. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat je zou reageren. Is niet erg hoor
quote:
Hahah wa grappig mijn leer " " is kapo! Ik moe je zeggen da is knap vervelend wanneer je druk bezig ben een rappor e ypen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
HALLO IS HET NOG GEZELLIG
ER ZIT LIJM IN MIJN CAPS EN MIJN SHIFT TOETSEN ZIJN STUK LOL
SORRY
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hahah wa grappig mijn leer " " is kapo! Ik moe je zeggen da is knap vervelend wanneer je druk bezig ben een rappor e ypen!
Na-aperquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Oke, dat was niet waar, hahaha.
Ik zit even aan een multivitamine sapje
multivitamin juice van AH Basicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
Zit jij ook aan de Fruity King van de hoogvliet woflje![]()
Ook nicequote:
Ga je in Portugal jouw eigen bikini maken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedenavond
Zo een jasje af en een rokje geknipt. Productief dagje.
3 lapjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je in Portugal jouw eigen bikini maken?
Ik neem een bikini mee denk ik en ik ga daar toch echt niet de hele dag in mijn bikini lopen. Daar voel ik mij niet gemakkelijk in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je in Portugal jouw eigen bikini maken?
Ik vond het in het begin ook heel raar om continu in m'n boxer te lopen op werk. Went vanzelf!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem een bikini mee denk ik en ik ga daar toch echt niet de hele dag in mijn bikini lopen. Daar voel ik mij niet gemakkelijk in.
Niet aanstellenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem een bikini mee denk ik en ik ga daar toch echt niet de hele dag in mijn bikini lopen. Daar voel ik mij niet gemakkelijk in.
Precies. Scheelt aircokosten in de zomerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook heel raar om continu in m'n boxer te lopen op werk. Went vanzelf!
Krijg je wel eens vragen over die streep?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook heel raar om continu in m'n boxer te lopen op werk. Went vanzelf!
Zijn ze ondertussen aan gewend. Ze weten nu ook dat'ie op bepaalde dagen aan de andere kant zit van de boxer, dus dat ze niet langs me moeten lopen en er een krantje op m'n bureaustoel!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Krijg je wel eens vragen over die streep?
Gewoon om vaste tijden in bed gaan liggen met een saaie podcast aan. Radio 1 Nachtzuster is er een goed programma voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik altijd na een week heel veel slapen een week waar ik nog net niet aan slapeloosheid lijdt?
Ik wil gewoon weken met een normaal slaapritme. Geen fratsen.
..........quote:
FFFFFUUUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ga je via Bulgarije? Of ga je rechtstreeks naar Hongarije?
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker to the point.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hey maar Plintje... Als je met het vliegtuig gaat hoop ik wel voor je dat hij niet in Duits land....
Lief noesjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik had heel dat Budapest nog nooit gehoord maar dankzij dit topic dacht ik bij de aankondiging van de plaat net aan jullie. Dus.
En wat vind jij er van?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik had heel dat Budapest nog nooit gehoord maar dankzij dit topic dacht ik bij de aankondiging van de plaat net aan jullie. Dus.
DAS IST EIN DURCHDENKER JAquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hey maar Plintje... Als je met het vliegtuig gaat hoop ik wel voor je dat hij niet in Duits land....
JA DAS IST NICHT EINFACH NEIN!quote:
Jawel hoor, ik ben nog steeds lief en rubbereend is niet snel kwaad te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lief noesje![]()
![]()
Of mag dat niet meer?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat vind jij er van?
Dat Pandaplint Buddha pest?
zegt rubbereend ook wel eens "kwak"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben nog steeds lief en rubbereend is niet snel kwaad te krijgen
Hij zegt in elk geval niet NOTEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zegt rubbereend ook wel eens "kwak"?
Je zal begrijpen dat ik uiterst discreet met die info omga.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zegt rubbereend ook wel eens "kwak"?
Amerikaanse Offroadersquote:
Wie zijn reetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zal begrijpen dat ik uiterst discreet met die info omga.
en ik heb nog wel een compact disc!quote:
Die van Disc!!quote:
Jajooohhhhhquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Disc!!
Ohai wofl![]()
Inmiddels weer thuis vanuit het barre oosten?
plinten!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jajooohhhhh
Zelfs nog de laatste plakplint geplakt vanavond wh000h0000
Iedereen houdt van Plintenquote:
Lara sloopt de hoekjes er altijd afquote:
Zelfs poezen houden van plintenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lara sloopt de hoekjes er altijd af
nee, iedereen houdt van Doekoe!quote:
Vond deze leuker Wolfjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Check dit filmpjedie grap met de eend is echt briljant
[ afbeelding ]
Ik ben echt een sukkel iddquote:
quote:
Verdacht.quote:
Godverdomme.quote:
Ook een 3FM Award voor haar!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groot geworden door Laura Jansen
Manmanman
Stereotypequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mmm mmm mmm mmm
Dit is echt het prototype OHW
Nee.quote:
Prototypes komen niet op de marktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Prototype.
Zó een OHW in hipsterland was er namelijk nooit eerder.
Dat klopt dan weer wel. Maar ik bedoelde wel dat het de moeder der hipster-OHW's was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Prototypes komen niet op de markt
Ok. This time i see it trough the fingersquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Maar ik bedoelde wel dat het de moeder der hipster-OHW's was.
Michiel moet gewoon weer terug naar de avond.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit programma is met een andere DJ zo veel beter
Deze manquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Luister ik radio2 ofzo. Draai dan gewoon die nieuwe rammer van Jason Derulo
xDquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:10 schreef Pandaplint het volgende:
Nog niet afgelopen. Hipsterbandje met dat gegil
Best slecht dat je zo'n goede plaat zo weinig hoort ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4908
Typische SR-plaat. Moet vaker gedraaid worden.
29-12-2013quote:
Die vind ik tof, smerig aanstekelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. Luister ik radio2 ofzo. Draai dan gewoon die nieuwe rammer van Jason Derulo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |