Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.quote:
Bomen knuffelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.
Wat moet je doen eigenlijk? Wat is de specifieke opdracht.
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog nader bepaald moet worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus 30% dat je alsnog geen stage hebt.
Wat moet je doen eigenlijk? Wat is de specifieke opdracht.
Wat naarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog naarder bepaald moet worden.
Kwaliteitje hè!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hee panda
Ik heb trouwens alle plinten gelegd hoor
Bedankt voor je folder
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Oke, morgen kennismakingsgesprek op stage
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Bij Avifauna?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Nee Villa Achterwerk. Krijgt hij mij zendtijd dan bij Sesamstraat.quote:
Phd, je weet dat dat staat voor Pretty Huge Dickquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meehelpen met 2 Phd projecten, een gaat over de populaties (trek)vogels die al dan niet beinvloed worden door het gewijzigde landgebruik en de andere over populaties vlinders en pollen. Daarnaast mag ik waarschijnlijk een eigen onderzoek opstarten dat nog nader bepaald moet worden.
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Phd, je weet dat dat staat voor Pretty Huge Dick
Er ook nog serieus op ingaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.
Soms hè...denk ik dat je ons continu in de zeik neemtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, dat staat voor Philosophy Degree. Een graad die je kunt verkrijgen naar je Master's degree.
Heb je ook een typo degree?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms hè...denk ik dat je ons continu in de zeik neemt
Die heb ik.quote:
ze liggen buiten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
He bah mijn boeken zijn nog niet binnen.
snel ren naar polare, nu kan het nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
He bah mijn boeken zijn nog niet binnen.
wie weet. Mss zijn ze wel aan het zwemmen in het Kanaal. Of uit het vliegtuig gevallen.quote:
Zonder grap even: Ik vind het tof voor je dat je dat in Portugal gaat doen. Als ik ooit zo'n kans had gehad...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wie weet. Mss zijn ze wel aan het zwemmen in het Kanaal. Of uit het vliegtuig gevallen.
Dankquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder grap even: Ik vind het tof voor je dat je dat in Portugal gaat doen. Als ik ooit zo'n kans had gehad...
Dat wordt wennen na die 8 maanden weer terug naar het altijd tropische nederland
Ja wat een heerlijk wijf is het toch ookquote:
Wat een top topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Vriendin die vaker haar vagina gevoerd wil hebbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |