Ik heb ook niks maar ik heb vorig jaar ook geen track en trace code gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Zolder het volgende:
mening tot zo ver:
De singleplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk.
De multiplayer is niet erg vernieuwend, maar wel vermakelijk. Toch vind ik de maps nog steeds van hetzelfde matige niveau als bij Ghosts.
De core is hetzelfde in ieder geval, nog steeds heb je het idee dat dezelfde engine gebruikt wordt. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zijn toch juist best veel nieuwe dingen ten opzichte van andere cods?
Oh jawel hoor, op de xbox 360 welquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe kan dat nou, de servers zijn nog niet eens online
Oh my bad, ik zie t inderdaad. Streamen is verboden maar spelen mag wel. Nicequote:
Hij is alleen voorbereid. Bij mij staat hij daar al dagen op ook met levering elke dag tussen 17:00 - 19:00. BartSmit heeft aangegeven dat hij zondag verstuurd word.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef Brammess het volgende:
Mijnes zal morgen tussen de 15:00-18:00 binnenkomen, besteld bij de Bartsmit
Ja, 2 uur geleden de T&T ontvangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die m icm PU heeft besteld en al track en trace code heeft ontvangen?
Ze zeiden dat ze de 31ste zouden versturen maar heb niks gehad. Ze zullen m wel morgen versturen denk ik, want als ze m vandaag zouden sturen was ie er morgen al geweest.
Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zoquote:Op zondag 2 november 2014 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
iemand die weet of prestige nog voordelen heeft behalve de emblemen en andere nutteloze plaatjes?
extra classes vond ik wel handigquote:Op zondag 2 november 2014 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft toch nog nooit echt voordelen gehad? behalve 1x dat je naar een prestige lobby kon of zo
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.quote:Op maandag 3 november 2014 08:38 schreef Altron het volgende:
Vanavond gelijk maar eens effe knallen als ik uit m'n werk kom.
Idd.quote:Op maandag 3 november 2014 09:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit dus. Werken op dit soort dagen is kut.
Ah dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op maandag 3 november 2014 09:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Vooral als je hem op je werk laat afleveren.... ligt ie heel de dag naast je
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb m binnen, let's get this show on the road
Uurtje gespeeld nu. 10 TDM potjes gespeeld, 10 gewonnen. Eerste indruk is dat het heel vloeiend loopt allemaal, beweging is heerlijk en schieten voelt ook fijn aan. Spel lijkt wel wat langzamer / zwaarder te zijn. Enige grote nadeel vind ik vooralsnog de respawns, ik ben al geregeld op een tegenstander gespawnedquote:Op maandag 3 november 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Benieuwd wat je eerste indrukken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |