Jij had toch met een clearblue getest 1 dag voor NOD? En met best een duidelijk streepje op je ebay dipstick diezelfde dag? Of kijk ik nu scheel terug?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die dipsticks gaven bij mij ook een twijfelachtig streepje... Terwijl kruidvat eruit knalde, achteraf dus al 3 dagen voor NOD...

Uiteindelijk was ik 3.5 wkn zwanger, die cb gaf duidelijk aan, die dipstick die ik gepost heb ook, maar ik heb er ook thuis die tuurstrepen geven... Allemaal in de 1e week overheen gepiestquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij had toch met een clearblue getest 1 dag voor NOD? En met best een duidelijk streepje op je ebay dipstick diezelfde dag? Of kijk ik nu scheel terug?

Toevallig kwam ik net langsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik had ook duidelijkere streepjes op mijn sensitest test dan op de Ebaysticks (toch Chanty?!). CB gaf een langere zw. duur aan dan werkelijk zo was en op de Ebaysticks was het echt licht. Maargoed. Mijn eerste test was 10 dagen DPO dus een licht streepje is dan ook niet zo gek. 1 dag voor NOD nog steeds een licht streepje maar op CB digital een 2-3 weken zwanger resultaat.
Kortom. Geen idee

Maar bij mij waren zowel mijn sensiteststreepjes, als mijn ebaystreepjes en de kruitvatstreepjes behoorlijk donker. Sensitest net wat donkerder dan de ebaytest. Kruitvat heb ik wat later gedaan die was ook wat lichter dan de ebaytest maar die verschillende merken moet je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Streep=streep.
 Maar bij mij waren zowel mijn sensiteststreepjes, als mijn ebaystreepjes en de kruitvatstreepjes behoorlijk donker. Sensitest net wat donkerder dan de ebaytest. Kruitvat heb ik wat later gedaan die was ook wat lichter dan de ebaytest maar die verschillende merken moet je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Streep=streep.

Nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik net langs
Geen idee wat voor streepjes jij precies had waarMaar bij mij waren zowel mijn sensiteststreepjes, als mijn ebaystreepjes en de kruitvatstreepjes behoorlijk donker. Sensitest net wat donkerder dan de ebaytest. Kruitvat heb ik wat later gedaan die was ook wat lichter dan de ebaytest maar die verschillende merken moet je eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Streep=streep.
CB zei bij mij 2-3 weken terwijl ik dacht 1 dag voor mijn nod te zitten dus verwachtte 1-2 weken. Maar mijn eisprong kan op twee momenten zijn geweest dus zogezien kan het ook dat ik al een week verder was. Met mijn uitgerekende datum lig ik nu precies tussen mijn twee eisprongmogelijkheden in
Kortom: elk merk test is anders. Het ene merk gevoeliger dan het andere. Daarbij heb ik het idee dat er ook verschil tussen de testen onderling is want ik had 2 ebaytesten met dezelfde urine gedaan en de ene ebaytest was ietsjes lichter dan de andere.
 ? Nee, ik bedoelde dat die stickjes die ik van jou had van Ebay kwamen toch?
? Nee, ik bedoelde dat die stickjes die ik van jou had van Ebay kwamen toch?

Dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dus bij Chanty waren de ebaytesten het duidelijkst;
Bij Soesa de sensitesten;
Bij GM de clearblue;
En bij mij en Cholula de Kruidvat.
 hahaha. Zegt dus allemaal niks!
 hahaha. Zegt dus allemaal niks!

Eenduidig hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Bij GM de clearblue;

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bovenste is van 19-01 en de onderste van 26-01 en de onderste zegt gevoeliger te zijn dan de bovenste.

quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Niet? Nee, ik bedoelde dat die stickjes die ik van jou had van Ebay kwamen toch?
 en op ebay verkopen ze ook weer van verschillende merken dus de ene ebaytest zal de andere niet zijn
 en op ebay verkopen ze ook weer van verschillende merken dus de ene ebaytest zal de andere niet zijn

volgens mij hebben we hier allemaal klackstar testen. 250876 testen voor 5 euro.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]en op ebay verkopen ze ook weer van verschillende merken dus de ene ebaytest zal de andere niet zijn

Nee bij mij was de sensitest net wat donkerder. Maar ze waren eigenlijk allemaal gewoon donkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Bij GM de clearblue;

Ik volgens mij niet, althans, ik heb nergens Klackstar zien staan toen en zag ook verschillende verpakkingen toen ik aan het kijken was wat ik zou bestellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij hebben we hier allemaal klackstar testen. 250876 testen voor 5 euro.

Het slaat ook nergens op, het gaat alleen op bij extreem vroeg testen eigenlijk. Als ik braaf tot 3 dagen na NOD had gewacht was alles positief uitgeslagen denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee bij mij was de sensitest net wat donkerder. Maar ze waren eigenlijk allemaal gewoon donker
Kijk zelf maar: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 269
Allemaal gedaan in dezelfde urine want ik geloofde niet wat ik zag
Bovenste en onderste zijn ebaytesten en middelse is sensitest.
Onderste is net wat lichter dan de bovenste en beiden zijn weer net ietstjes lichter dan de middelste.
Maar verder zijn ze alledrie overduidelijk positief, dus geen vage streep zoals jij het beschreef. Ik denk dat je gewoon moet kijken welke testen voor jou werken (blijkbaar die van KV).

Klackstar is de verkoopster, de tests zelf zitten in zo'n generieke witte aluminium verpakking met blauwe letters.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik volgens mij niet, althans, ik heb nergens Klackstar zien staan toen en zag ook verschillende verpakkingen toen ik aan het kijken was wat ik zou bestellen.

Wel irritant dat de testen zo lang bleven uitslaan. Ik zou als ik jou was gewoon kruitvat gebruiken die zijn prima en ook niet schokkend duur als je er geen 30 doet.
 Wel irritant dat de testen zo lang bleven uitslaan. Ik zou als ik jou was gewoon kruitvat gebruiken die zijn prima en ook niet schokkend duur als je er geen 30 doet.

Dat is inderdaad iets om aan te werken in de toekomstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef Chanty het volgende:
Ah ok, ik zo echt niet meer weten wie mijn verkoper was, dat zou ik terug moeten zoeken als dat nog kanWel irritant dat de testen zo lang bleven uitslaan. Ik zou als ik jou was gewoon kruitvat gebruiken die zijn prima en ook niet schokkend duur als je er geen 30 doet.

Nou ja, dat je er eerst zoveel deed om te kijken of de hcg weg is, snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets om aan te werken in de toekomst

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |