Als ik kan helpen geef maar een gil.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Au ja, 25 dollar verzendenLogisch wel, maar toch.
Ik ben geen rood-fan maar die bovenste is leuk!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef Spewey het volgende:
Door het shoppingevent van Kek Mama, deze twee leukies voor m'n meisje gekocht bij Zazou.eu met 20% korting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeeel mooi <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef Spewey het volgende:
Door het shoppingevent van Kek Mama, deze twee leukies voor m'n meisje gekocht bij Zazou.eu met 20% korting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Die bovenste rode hebben ze ook in damesmaten, voor de mama's die willen matchen met hun dochterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:22 schreef Spewey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou vragen of je de site ook met ons wou delen, maar die zag ik in de linkjes van de foto's toen ik wou quotenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Spewey! Die bovenste
In mijn zoektocht naar zomerjasjes kwam ik een hele goede sale tegen dus alvast 2 winterjasjes besteld
(alles x2 en nog geen 40 euro incl. verzendkosten)
Dank voor de tip! Heb ook een bestelling geplaatst. 19 items, waaronder een kraamcadeautje en een winterjas voor Noah en de babys. Incl verzenden 65¤quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Spewey! Die bovenste
In mijn zoektocht naar zomerjasjes kwam ik een hele goede sale tegen dus alvast 2 winterjasjes besteld
[ afbeelding ]
en meteen ook maar in mijn mandje gegooid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(alles x2 en nog geen 40 euro incl. verzendkosten)
Wat wat wat wat wat???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Heb ook een bestelling geplaatst. 19 items, waaronder een kraamcadeautje en een winterjas voor Noah en de babys. Incl verzenden 65¤
Leuk!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:18 schreef -Spring het volgende:
We hebben een kledingcompromis! \O/
[ link | afbeelding ]
Sorry voor het achterlijke randje. Ik krijg het niet meer weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |