Owquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:44 schreef mignonne het volgende:
moest lachen om deze trouwens, de voelsprieten doen et em
[ afbeelding ]
hier
Eekhoorns! En olifanten!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:11 schreef laziness het volgende:
Pimpyourkids heeft een nieuw merk met printjes Mini Cirkus.
En de nieuwprijs is heel redelijk.
Jumpsuits en shirts.
http://www.pimpyourkids.com/merken/mini-cirkus.html
Is dit wat? Ik heb de blauwe besteld voor J. maar de witte is misschen ook leuk voor meisjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar voorjaarsjasjes voor de meiden. Een wat dikke zomerjasje of een dik vest of zo. Niet te duur (max. 15 euro per stuk). Iemand zin om mee te helpen zoeken?
Ze hebben bij de Hema hele leuke zomerjackjes voor 12 euro. Ik heb ze in 2 kleuren gekocht, zal straks even een foto maken want ze staan niet op de site volgens mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:17 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar voorjaarsjasjes voor de meiden. Een wat dikke zomerjasje of een dik vest of zo. Niet te duur (max. 15 euro per stuk). Iemand zin om mee te helpen zoeken?
Oh, daar ben ik ook benieuwd naar Lot! Ik ben ook op zoek voor E. maar kan niet echt iets naar m'n wens vinden tntquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze hebben bij de Hema hele leuke zomerjackjes voor 12 euro. Ik heb ze in 2 kleuren gekocht, zal straks even een foto maken want ze staan niet op de site volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb van het mooie weer genoten dit weekend.quote:
Re: Lindexquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee ik heb van het mooie weer genoten dit weekend.
Tevens heb ik je adres nog niet.
Als je dat stuurt kan het morgen op de bus.
+1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef Limone het volgende:
^^ Goed dat je het zegt, ik zal de mijne ook nog even sturen!
Zoals je ziet ontbreken de adressen van meerderen en breng ik het dan in 1x weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Re: Lindex
Verzonden: 8 maart 2014 01u18
Aan: laziness
Hoeveel ben ik je nog schuldig?
Au ja, 25 dollar verzendenquote:
Rustig aan hoor Lazquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Zoals je ziet ontbreken de adressen van meerderen en breng ik het dan in 1x weg.
Alles ligt ingepakt maar er moeten nog adressen op.
Ik doe mijn best om 12 pakketjes asap de deur uit te krijgen maar ik heb ook nog andere dingen er naast te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |