Ook datquote:
Lijkt me ook heel erg raar, maar wel positief tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
ik ben via de mail afscheid aan het nemen van "mijn" lieve freelancertjes waar ik afgelopen anderhalf jaar elke dag mee mailde of belde.. is toch best kut eigenlijk![]()
maar: vrijdag laatste dagbright side, enzo.
Subway die bezorgt op je werk?quote:
Ik heb geen knecht hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bestellen/ iemand op pad sturen!
ik hebquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd zorgen dat je eten bij je heb
Geen snoepautomaat/machine in het pand?quote:
Hier dus nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dat nou!- Subway bezorgt toch wel? van die platters.. of is dat te veel?
Nee, sloebers hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen snoepautomaat/machine in het pand?
Nee net gehad. En dat is toch te kort om ergens wat te eten te halen .quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
schandalig!
en je hebt ook geen pauze meer?
Er zit toch zo'n autoglas ding bij jou in de buurt? Daar hebben ze voor klanten misschien zo'n ding. En anders bij het tankstation, dat is minder dan 5min rijdenquote:
Bij mij op het werk gelukkig wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dat nou!- Subway bezorgt toch wel? van die platters.. of is dat te veel?
vandaar het kusje:quote:
Ja die staat in mijn foboquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik leuk
Zulks een taal gebrekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vandaar het kusje:ik vind het leuk. ik zeg zelf altijd 'heb' -> "zorg je dat jij die bij je heb?"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vandaar het kusje:ik vind het leuk. ik zeg zelf altijd 'heb' -> "zorg je dat jij die bij je heb?"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik kan het verder heel goed hoorniet zo zeuren met je 'zulks'
Elke gek heeft er een, dus vast wel.quote:
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben tegen de kachel aan gaan zitten.
Niet zo handig als ik er zo weer uit moet he
Hmm, goed punt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit toch zo'n autoglas ding bij jou in de buurt? Daar hebben ze voor klanten misschien zo'n ding. En anders bij het tankstation, dat is minder dan 5min rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed punt.Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Alleen lieve mensen zijn zelden interessantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar dat weten de meeste hier wel
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.
ik vind je wel lief, hoor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar dat weten de meeste hier wel
Als ie rookt is er iets mis.... dat los je niet op met zo'n goedje.... Je kan het gevolg er even mee tegen houden (de rook) maar de oorzaak blijft...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.
Het gaat bij olie echt alleen om de viscositeit... niet het merkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie in
Er zijn ook andere additieven, misschien dat het ook maar tijdelijk helpt. Zorg in elk geval dat er altijd voldoende in zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie in
Als je de auto wilt verkopen is het wel handigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Als ie rookt is er iets mis.... dat los je niet op met zo'n goedje.... Je kan het gevolg er even mee tegen houden (de rook) maar de oorzaak blijft...
maw, beter niet doen
Welke standjes heb jij afgelopen weekend allemaal afgewerkt dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Snoepie85 het volgende:
gaat het godverdomme weer over auto's
wat ben je toch lekker directquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke standjes heb jij afgelopen weekend allemaal afgewerkt dan?
Heerlijk hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ben je toch lekker direct
antwoord: welke niet
Nou, welke niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat ben je toch lekker direct
antwoord: welke niet
jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Dat is een non-antwoord. Het lijkt alsof je antwoord geeft, maar eigenlijk zeg je niks
Oh zo... gaat om de te verkopen auto..... Volgooien dan met teflon enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je de auto wilt verkopen is het wel handig
Ja ik had hem gisteren even snel door de wasstraat gereden, gestofzuigd en alles uit de auto gehaald zodat ze m gelijk mee konden nemen bij wijze vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn ook andere additieven, misschien dat het ook maar tijdelijk helpt. Zorg in elk geval dat er altijd voldoende in zit(oh en voor eventuele proefritten die 5liter kan uit de auto halen
).
Oplichting heet dit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je de auto wilt verkopen is het wel handig
Verder nog wat reacties?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik had hem gisteren even snel door de wasstraat gereden, gestofzuigd en alles uit de auto gehaald zodat ze m gelijk mee konden nemen bij wijze van
Niet eens een gedetailleerd verslagquote:
Nee, want nu valt het onderwerp weer dood en krijg je straks weer een topic over auto'squote:
Don't blame me, ik had het in een spoiler gezetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Snoepie85 het volgende:
gaat het godverdomme weer over auto's
Doorschuiven van het probleem heet dat.quote:
Dat lijkt me eh, apartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Die niet standaard in het repertoire hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Niet eens? Wat lafjes zegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Wel een naaistreek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorschuiven van het probleem heet dat.
Ach, ik heb ook wel eens een auto gekocht met zulke problemen, is jammer dan. Moet je maar een nieuwe auto kopen als je dat niet wilt.quote:
Nouja, een auto verkopen met gebreken waar je van op de hoogte bent is wat anders dan wanneer de auto na de verkoop stuk gaat. In het eerste geval ben je gewoon genaaid en als je aannemelijk kunt maken dat de koper hiervan op de hoogte was kun je hem aansprakelijk stellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Ach, ik heb ook wel eens een auto gekocht met zulke problemen, is jammer dan. Moet je maar een nieuwe auto kopen als je dat niet wilt.
Ja, als ik weet dat er iets stuk is vertel ik dat. Kijk, als de linkerdeur mist zal ik dat niet nog eens gaan benadrukken nee maar als er intern iets niet schort zal ik dat wel vermelden ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
Jij zou keurig vertellen wat er mis mee is en vervolgens 800 euro minder vangen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die niet standaard in het repertoire hebben![]()
quote:
Begin de boel op orde te krijgen. Zowel tastbaar als in mijn hoofdquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begin de boel op orde te krijgen. Zowel tastbaar als in mijn hoofd
Afgelopen nacht laatste nacht gehad met wiet. Vanaf nu gestopt met blowen. Dus even kijken hoe dat verder gaat. Maar heb vannacht heeeeeerlijk geslapenquote:
Tja als de koper oplet dan weet hij wat hij koopt, je kan aan de thermometer zien dat hij niet warm wordt > thermostaat kadoek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, een auto verkopen met gebreken waar je van op de hoogte bent is wat anders dan wanneer de auto na de verkoop stuk gaat. In het eerste geval ben je gewoon genaaid en als je aannemelijk kunt maken dat de koper hiervan op de hoogte was kun je hem aansprakelijk stellen.
[..]
Ja, als ik weet dat er iets stuk is vertel ik dat. Kijk, als de linkerdeur mist zal ik dat niet nog eens gaan benadrukken nee maar als er intern iets niet schort zal ik dat wel vermelden ja.
Nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afgelopen nacht laatste nacht gehad met wiet. Vanaf nu gestopt met blowen. Dus even kijken hoe dat verder gaat. Maar heb vannacht heeeeeerlijk geslapen
Wordt de eerste nacht zonder wiet. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceHopen dat je komende nacht ook weer lekker kan slapen
Er is ook wel een zekere onderzoeksplicht echter kun je niet in het blok gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja als de koper oplet dan weet hij wat hij koopt, je kan aan de thermometer zien dat hij niet warm wordt > thermostaat kadoek.
Succes in ieder geval. Hoop dat het je meevalt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wordt de eerste nacht zonder wiet. Ik ben benieuwd![]()
Mjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Succes in ieder geval. Hoop dat het je meevalt.
watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je gebruikt elke dag wiet? Waarom?quote:
Hopelijk goed, al kan het tegenvallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoorde van mensen die cold turkey stopten dat ze angstdromen hadden enzo. Maar die rookten dan ook echt best wel veelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Afgelopen nacht laatste nacht gehad met wiet. Vanaf nu gestopt met blowen. Dus even kijken hoe dat verder gaat. Maar heb vannacht heeeeeerlijk geslapen
Klopt, maar je hoeft het blok niet open te maken, slechts naar het dashboard kijken dan zie je dat hij niet warm wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is ook wel een zekere onderzoeksplicht echter kun je niet in het blok gaan kijken.
Met de motor ook, ik ben een leek in dat soort zaken en heb geen idee waar ik op moet letten. Om die reden had ik mijn zwager meegenomen want hij heeft jarenlang als auto/vrachtwagenmonteur gewerkt en hij wist wel waar ik op moest letten.
Enige wat niet klopte was dat de verkoper in de advertentie had gezegd dat de motor goed was onderhouden, dit bleek niet zo te zijn toen ik de factuur van de laatste beurt zag. Die beurt was 3 jaar daarvoor gepleegd en dat is te lang.
Slaapproblemen die lijken op insomnia. Op aanraden en onder begeleiding van huisartsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gebruikt elke dag wiet? Waarom?
Ik ga uit van tegenvallen. Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hopelijk goed, al kan het tegenvallen
Ik rook(te) een kwart gram per dag. Ongeveerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde van mensen die cold turkey stopten dat ze angstdromen hadden enzo. Maar die rookten dan ook echt best wel veel
Sowieso elke dag roken is voor mij best watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaapproblemen die lijken op insomnia. Op aanraden en onder begeleiding van huisarts![]()
Maar daar ga ik dus vanaf vandaag mee stoppen.
[..]
Ik ga uit van tegenvallen. Dan kan het alleen maar meevallen
[..]
Ik rook(te) een kwart gram per dag. Ongeveer
Truequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga uit van tegenvallen. Dan kan het alleen maar meevallen
Bedoel meer bij gebreken met bv het blok of iets waar je niet zo eenvoudig bij kunt komen/zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt, maar je hoeft het blok niet open te maken, slechts naar het dashboard kijken dan zie je dat hij niet warm wordt.
3 jaar is wel een beetje lang ja
Ahh! Klote, zeg. Misschien goed sporten vanavond?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slaapproblemen die lijken op insomnia. Op aanraden en onder begeleiding van huisarts![]()
Maar daar ga ik dus vanaf vandaag mee stoppen.
Kon ik maar sportenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh! Klote, zeg. Misschien goed sporten vanavond?
Ik voel me een zondaar als het zo door gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
Over roken gesproken, nu al bijna een maand gestopt.
Op standje turbo werken dan maar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik maar sporten![]()
Moet werken
Blowen doe ik nog wel, heeeeeeeeeeel af en toe. Eén keer in de zoveel maanden. Maar daar was ik dan ook niet verslaafd aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me een zondaar als het zo door gaat
Leef in ieder geval verder een celibatair bestaan
Ligt puur aan hoe druk het is en hoeveel personeel er isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op standje turbo werken dan maar?
open een topic in KLB zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kon ik maar sporten![]()
Moet werken
Ik zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
open een topic in KLB zou ik zeggen..
Nou ja je had ook ter plekke kunnen vragen en hangt ook af van de km stand. Als er bijna niet mee gereden is, is het nog steeds niet goed, maar kan het niet zoveel kwaad als 3 jaar volle bak km's makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel meer bij gebreken met bv het blok of iets waar je niet zo eenvoudig bij kunt komen/zien.
Ja nogal he.
Realiseerde me dat pas te laat, had natuurlijk al om de factuur moeten vragen voordat ik uberhaupt een afspraak had gemaakt.
Ik blow denk ik 1 keer in de week ongeveer. Laatste weken wel iets vakerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Blowen doe ik nog wel, heeeeeeeeeeel af en toe. Eén keer in de zoveel maanden. Maar daar was ik dan ook niet verslaafd aan.
Oké oké, ik snap waar je heen wilt, ik zal vanavond wel even langskomen om je uit te putten *winkwink*.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt puur aan hoe druk het is en hoeveel personeel er isMaar op dinsdag ben ik bang dat het een dooie bende zal zijn
Ja, dan had ie mij waarschijnlijk met lege handen weg laten gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
Nou ja je had ook ter plekke kunnen vragen en hangt ook af van de km stand. Als er bijna niet mee gereden is, is het nog steeds niet goed, maar kan het niet zoveel kwaad als 3 jaar volle bak km's maken
Alsof je zelf nooit klaagtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat geklaag de hele tijd
Is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké oké, ik snap waar je heen wilt, ik zal vanavond wel even langskomen om je uit te putten *winkwink*.
[/Faxie]
Lees er gewoon lekker over heen johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat geklaag de hele tijd
Naja als die nu maar wel goed onderhoud krijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan had ie mij waarschijnlijk met lege handen weg laten gaan.
Was bijna 100km rijden en vond hem wel mooi en netjes. Hij heeft er nauwelijks mee gereden, nog geen 4.000 na de beurt.
ja ga ik doen johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees er gewoon lekker over heen joh
Je hebt altijd zulke rare reacties.quote:
ja, ALTIJD.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt altijd zulke rare reacties.
Ja, ik wil sowieso een kleine beurt uitvoeren met hulp van mijn zwager. Geen idee wat dat allemaal gaat inhouden. Sowieso de olie, filters (?) en denk nog wat kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Naja als die nu maar wel goed onderhoud krijgt
Die van mij moet een grote beurt krijgen
*loopt net binnen*quote:
Mur en ik hebben een haat/haat/haat/liefde/haat verhouding.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*loopt net binnen*
Het comment boven de jouwe doet mij wat anders geloven.
Lol, toevallig die ook geroepen gisterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg ik ben van de Duyvis en nu hoort ik dat er hier een fuif is.
Werkte dat voor je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lol, toevallig die ook geroepen gisteren
Dank voor de ondertiteling.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mur en ik hebben een haat/haat/haat/liefde/haat verhouding.
Echt he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*loopt net binnen*
Het comment boven de jouwe doet mij wat anders geloven.
Blijkbaar vinden mensen het nodig om het hier ongezellig te maken, jaquote:
Neequote:
Ja dat dus. Mijne moet een grote beurt, incl kleppen checken en dat is kut bij mijn motorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wil sowieso een kleine beurt uitvoeren met hulp van mijn zwager. Geen idee wat dat allemaal gaat inhouden. Sowieso de olie, filters (?) en denk nog wat kleine dingetjes.
/genoeg auto/motorpraat.![]()
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden mensen het nodig om het hier ongezellig te maken, ja
Zo chill.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blow denk ik 1 keer in de week ongeveer. Laatste weken wel iets vaker
Ook niet, maar die heeft ze eerder wel eens klaar gemaakt, kreeg chiliquote:
Als ik ooit een bad heb, ga ik het ook doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo chill.Laatst las ik een topic over blowen in bad en ik dacht: "Ja, dat wil ik nog eens doen".
Met een alcoholische versnapering erbij.
blijkbaar mag ik m'n mening hier niet meer geven of moet ik het lief verpakken zodat ik mensen niet op hun tere voetjes trap..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden mensen het nodig om het hier ongezellig te maken, ja
Checken ook al kut? Dan moet stellen helemaal een ramp zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mijne moet een grote beurt, incl kleppen checken en dat is kut bij mijn motor
Maar net even een collega aangesproken die een eigen bedrijf heeft en mag het daar doen
Tot ooitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
blijkbaar mag ik m'n mening hier niet meer geven of moet ik het lief verpakken zodat ik mensen niet op hun tere voetjes trap..
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weg.
Het kan best combineren zolang je ervaring hebt en goed doseertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo chill.Laatst las ik een topic over blowen in bad en ik dacht: "Ja, dat wil ik nog eens doen".
Met een alcoholische versnapering erbij.
Nouja, ik weet niet hoor, maar het was gezellig tot jij begon te zeiken over mijn 'geklaag'. Het is hier al nauwlijks nog gezelligquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
blijkbaar mag ik m'n mening hier niet meer geven of moet ik het lief verpakken zodat ik mensen niet op hun tere voetjes trap..
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weg.
Ik moet inderdaad eerst aan een bad zien te komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik ooit een bad heb, ga ik het ook doen
huilhoofdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben weg.
Soms heb je zin om te zeiken, mag bestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet hoor, maar het was gezellig tot jij begon te zeiken over mijn 'geklaag'. Het is hier al nauwlijks nog gezellig![]()
Maar is goed hoor. Doeg
Ja joh net als de Utopianen, vuurtje eronder en hoppa gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad eerst aan een bad zien te komen.
Misschien een ouwe kuip van de stort halen, schoonmaken, in de tuin zetten, met emmers heet water vullen en er dan in gaan zitten.
Buiten.. brrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een ouwe kuip van de stort halen, schoonmaken, in de tuin zetten, met emmers heet water vullen en er dan in gaan zitten.
Ik heb er ervaring mee, gaat prima.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan best combineren zolang je ervaring hebt en goed doseertBeetje aangeschoten met een paar trekjes er bij en ik ben meteen wat helderder, maar nog steeds vrolijk
Wel van de zomer dan. Mag ik dan mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga dan naar de wc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms heb je zin om te zeiken, mag best
Heb ik eigenlijk ook best zin in
Karma!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef muhahaha het volgende:
Raar, als ik er ben is het altijd gezellig.
Ja, maar op iemand persoonlijk zeiken vind ik een beetje jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms heb je zin om te zeiken, mag best
Heb ik eigenlijk ook best zin in
Sowieso.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij zou keurig vertellen wat er mis mee is en vervolgens 800 euro minder vangen?
Al geweest, staat nog steeds druk op.quote:
Ja dat wel..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar op iemand persoonlijk zeiken vind ik een beetje jammer
Dan moet je ook wel gaan zeiken daar he. Niet alleen naar de wc gaan en weer terug komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al geweest, staat nog steeds druk op.
Kuipen, tank, luchtfilterbox, uitlaat en weet zo gauw niet war er nog meer af moet. Collega had het erover dat het blok eruit halen minder werk isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Checken ook al kut? Dan moet stellen helemaal een ramp zijn lijkt me?
kan zoveel oorzaken hebben..... en auto's zonder thermostaat worden ook warm.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja als de koper oplet dan weet hij wat hij koopt, je kan aan de thermometer zien dat hij niet warm wordt > thermostaat kadoek.
Shimmetjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kuipen, tank, luchtfilterbox, uitlaat en weet zo gauw niet war er nog meer af moet. Collega had het erover dat het blok eruit halen minder werk is.
Stellen gaat met shimmetjes
Met deze buiten temperaturen op de snelweg? Lijkt me stug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
kan zoveel oorzaken hebben..... en auto's zonder thermostaat worden ook warm.....
Kleine plaatjes in specifieke diktesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maak er dan meteen Carmasutra van
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Twee jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Holycow!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Holy shit. Hoe houd je het vol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hele vervelende realisatie ditquote:
Wie zegt dat ik dat vol houd?quote:
Waarom? Hoe? Wat? He? Ik snap het niet? HOE KAN DAT?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele vervelende realisatie dit
Als ik het wist, was het opgelostquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom? Hoe? Wat? He? Ik snap het niet? HOE KAN DAT?
Heb je een foto van jou? Dan kan ik misschien al wel 1 ding uitsluiten..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik het wist, was het opgelost
Blijkbaar wel, anders zou het geen 2jr zijn. Je kan zelfs nog naar de hoeren als het echt moet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat vol houd?
Ach misschien jaag je niet actief?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik het wist, was het opgelost
stond dat er?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met deze buiten temperaturen op de snelweg? Lijkt me stug.
In de zomer.quote:
Nee. Dat wil ik alleen doen. Momentje voor mezelf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel van de zomer dan. Mag ik dan mee?
Ik heb morgen een pandapuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik dan bij jou in bad kruipen?quote:
Die van mij wordt zonder thermostaat niet warm op de snelweg met dit weer. 50 graden max, maar de koeling is dan ook gemaakt voor warmere klimaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
stond dat er?
En dan nog... komt mijn water ongeveer ergens bij de 70 graden uit op de snelweg.... (circuitwagen heeft geen thermostaat)
DMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een foto van jou? Dan kan ik misschien al wel 1 ding uitsluiten..
Dat zie ik ook niet echt zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou het geen 2jr zijn. Je kan zelfs nog naar de hoeren als het echt moet.
Echt jagen kan ik het niet noemen, maar afwijzingen genoegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach misschien jaag je niet actief?
quote:
Achterbank plat, hoedenplank eruit, voorstoelen voorover, een zee van ruimte!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]die is briljant!
Maar er staan wel vrij veel grote auto's in, terwijl ik een koekblik heb.
Misschien de tweede keer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou in bad kruipen?
Ja de mijne dus nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
kan zoveel oorzaken hebben..... en auto's zonder thermostaat worden ook warm.....
Blowen in bad is minder relaxed dan blowen zonder bad.... imho.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Dat wil ik alleen doen. Momentje voor mezelf.
Is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien de tweede keer.De eerste keer wil ik alleen doen. Me-time.
Ik kan er niks over zeggen want ik heb het nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Blowen in bad is minder relaxed dan blowen zonder bad.... imho.
Bad zonder blowen ook trouwens
Bij mij zit er een 2.8 6 cilinder in een te kleine ruimte te werken, dat wordt warm.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja de mijne dus niet![]()
1,5 uur met 4000tpm (red line @6000 ofzo?) over de snelweg en dan wordt ie nog niet warm.
in een heet bad heb je toch snel vochtige handen al hou je ze uit het bad.... en als je as laat vallen wil je niet meer in het water liggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er niks over zeggen want ik heb het nog nooit gedaan.
Gewoon een kwestie van handigheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
in een heet bad heb je toch snel vochtige handen al hou je ze uit het bad.... en als je as laat vallen wil je niet meer in het water liggen
Gewoon aansteken voordat je handen nat worden. En dat beetje as ... Gaat niemand dood aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
in een heet bad heb je toch snel vochtige handen al hou je ze uit het bad.... en als je as laat vallen wil je niet meer in het water liggen
Ja dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij zit er een 2.8 6 cilinder in een te kleine ruimte te werken, dat wordt warm.....
Met een kleinere motor of meer ruimte/koeling zal dat anders zijn ja
Ik neem liever eerst het bad en ga daarna blowenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van handigheid
Of eerst blowen, en dan in badquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem liever eerst het bad en ga daarna blowen
Dan dus geenquote:
Dat is ook chill. Lekker in je badjas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik neem liever eerst het bad en ga daarna blowen
Handen worden anders wel nat tijdens het roken, tenminste wel als je het water zo heet hebt als ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon aansteken voordat je handen nat worden. En dat beetje as ... Gaat niemand dood aan.
In het zonnetje of bij een lekkere verwarmingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook chill. Lekker in je badjas.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Handen worden anders wel nat tijdens het roken, tenminste wel als je het water zo heet hebt als ik
Maar ieder zijn ding
Was mij ook een beetje teveel van het goede....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of eerst blowen, en dan in badAl denk ik dat ik dan binnen no time in slaap val
Jij hebt liever een halve dan geen pandapunt?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Was mij ook een beetje teveel van het goede....
Hoho, ik zei grappiger, niet leuker. Speciaal op geletquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt liever een halve dan geen pandapunt?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké oké, ik snap waar je heen wilt, ik zal vanavond wel even langskomen om je uit te putten *winkwink*.
[/Faxie]
Oh, dat lijkt mij ook wel nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer geweldig vind is blowen OP het water
beetje ronddobberen in het zonnetje.... drankje erbijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij ook wel nice
Lekker, jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
beetje ronddobberen in het zonnetje.... drankje erbij
Smooth was ik, he?quote:
Nee joh, Fax heeft z'n handen al vol aan Zeefje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[/Faxie]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vrijdag krijg ik mijn ladiesnight spullen binnen![]()
Juistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net niet helemaal of net wel.
Dat is sneu
Bootje, meertje, blowtjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij ook wel nice
Jaquote:
Nice, wat zoal?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
gewoon er voor zorgen dat het niet een hele wordtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist
Nja had liever niks gehad natuurlijk. Theoretisch gezien is dat ook zo, maar toch
Dildo/vibo (stimulatie gspot + clitoris), vibo (alleen clitoris), glij/massage/smeermiddel, toycleaner en een handige scheercrème, waardoor irritatie down there verleden tijd isquote:
Dan pas?? Moesten ze het speciaal customizen??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja ik weetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon er voor zorgen dat het niet een hele wordt
Nee, iedereen moest het geld over maken, dan pas zou alles verstuurd worden. En de laatste deed er nogal lang over om het geld over te makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan pas?? Moesten ze het speciaal customizen??
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, Fax heeft z'n handen al vol aan Zeefje.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iedereen moest het geld over maken, dan pas zou alles verstuurd worden. En de laatste deed er nogal lang over om het geld over te maken
Ja. Ik had het gelijk overgemaakt toen ik thuis kwam van de ladiesnightquote:
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, Fax heeft z'n handen al vol aan Zeefje.
Wat een slechte regeling zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, iedereen moest het geld over maken, dan pas zou alles verstuurd worden. En de laatste deed er nogal lang over om het geld over te maken
Uhm how about de waarheid?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af welke zielige verhaaltjes jij iedereen wijs hebt gemaakt. Ik hoor andere verhalen van verschillende bronnen namelijk.
Hater
Irritatie kun je toch voorkomen met scrubben?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dildo/vibo (stimulatie gspot + clitoris), vibo (alleen clitoris), glij/massage/smeermiddel, toycleaner en een handige scheercrème, waardoor irritatie down there verleden tijd is
Mja ach, het is ook allemaal verzonden naar de gastvrouw. En daar kunnen we het dus vrijdag ophalen/zij komt het vrijdag brengenquote:
Zou ik ook doen. Je hebt besluiten dat geld uit te geven, waarom dan niet gewoon netjes meteen doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik had het gelijk overgemaakt toen ik thuis kwam van de ladiesnight
Beste PI die er is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey miss [ afbeelding ] is ook weer van de partij.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af welke zielige verhaaltjes jij iedereen wijs hebt gemaakt. Ik hoor andere verhalen van verschillende bronnen namelijk.
Hater
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Irritatie kun je toch voorkomen met scrubben?
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja ach, het is ook allemaal verzonden naar de gastvrouw. En daar kunnen we het dus vrijdag ophalen/zij komt het vrijdag brengen
Misschien wel iets voor mij. Ik heb daar ook altijd last van. Ik trim het nu gewoon, omdat heel kort haar nog altijd mooier staat dan bultjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik alsnog bultjes en alles.. En sowieso niet goed voor de zuurtegraad, deze is speciaal voor het scheren van het vrouwelijke schaamhaar
Zou een geweldige slogan zijn.quote:
Ik zou het niet heel erg serieus nemen eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
best een mooie slogan voor scheercreme/schuim toch?
Ik heb laatst laten waxen, dat ging bij mij wel goed. Want scrubben of niet, scheren is een ramp. Wel jammer dat t nog geen twee weken echt glad is..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor mij. Ik heb daar ook altijd last van. Ik trim het nu gewoon, omdat heel kort haar nog altijd mooier staat dan bultjes.
quote:
En deze ruikt naar watermeloenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel iets voor mij. Ik heb daar ook altijd last van. Ik trim het nu gewoon, omdat heel kort haar nog altijd mooier staat dan bultjes.
Dat blijktquote:
Serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel erg serieus nemen eigenlijk
Dm je me even je adresgegevens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij welVoor jou niet
Ja, geen probleemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dm je me even je adresgegevens?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dm je me even je adresgegevens?
Zou graag iemand nemen, serieusquote:
Laten waxen valt niet binnen m'n budget helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb laatst laten waxen, dat ging bij mij wel goed. Want scrubben of niet, scheren is een ramp. Wel jammer dat t nog geen twee weken echt glad is..
Watermeloen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
En deze ruikt naar watermeloen
[..]
Dat blijkt
Ik had de hoop dat buurkater zó enthousiast zou zijn, dat hij het voor mij zou gaan betalen. Ik de pijn, hij de kosten en samen lol.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Laten waxen valt niet binnen m'n budget helaas.
Als alles zo zou werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had de hoop dat buurkater zó enthousiast zou zijn, dat hij het voor mij zou gaan betalen. Ik de pijn, hij de kosten en samen lol.
De niet-dure manieren zijn onhaalbaar hier... Maar goed, hij moet niks. Maar ik mag soms wel eens ergens op hopen toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Als alles zo zou werken.
Ik vind niet dat m'n vriend hoeft te betalen omdat ik het per se op de dure manier wil doen.
D vindt het wel mooi, kwam ik laatst achter. Ik stoor me er niet aan en ik heb geen rode bultjes. Win-win.quote:
Hopen mag altijd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De niet-dure manieren zijn onhaalbaar hier... Maar goed, hij moet niks. Maar ik mag soms wel eens ergens op hopen toch?
Dat hangt er van af of je iemand bent die graag beft/pijpt of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |