Ook datquote:
Lijkt me ook heel erg raar, maar wel positief tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
ik ben via de mail afscheid aan het nemen van "mijn" lieve freelancertjes waar ik afgelopen anderhalf jaar elke dag mee mailde of belde.. is toch best kut eigenlijk![]()
maar: vrijdag laatste dagbright side, enzo.
Subway die bezorgt op je werk?quote:
Ik heb geen knecht hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bestellen/ iemand op pad sturen!
ik hebquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd zorgen dat je eten bij je heb
Geen snoepautomaat/machine in het pand?quote:
Hier dus nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dat nou!- Subway bezorgt toch wel? van die platters.. of is dat te veel?
Nee, sloebers hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen snoepautomaat/machine in het pand?
Nee net gehad. En dat is toch te kort om ergens wat te eten te halen .quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
schandalig!
en je hebt ook geen pauze meer?
Er zit toch zo'n autoglas ding bij jou in de buurt? Daar hebben ze voor klanten misschien zo'n ding. En anders bij het tankstation, dat is minder dan 5min rijdenquote:
Bij mij op het werk gelukkig wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is dat nou!- Subway bezorgt toch wel? van die platters.. of is dat te veel?
vandaar het kusje:quote:
Ja die staat in mijn foboquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vond ik leuk
Zulks een taal gebrekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vandaar het kusje:ik vind het leuk. ik zeg zelf altijd 'heb' -> "zorg je dat jij die bij je heb?"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vandaar het kusje:ik vind het leuk. ik zeg zelf altijd 'heb' -> "zorg je dat jij die bij je heb?"
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik kan het verder heel goed hoorniet zo zeuren met je 'zulks'
Elke gek heeft er een, dus vast wel.quote:
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ben tegen de kachel aan gaan zitten.
Niet zo handig als ik er zo weer uit moet he
Hmm, goed punt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zit toch zo'n autoglas ding bij jou in de buurt? Daar hebben ze voor klanten misschien zo'n ding. En anders bij het tankstation, dat is minder dan 5min rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed punt.Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Alleen lieve mensen zijn zelden interessantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar dat weten de meeste hier wel
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie inquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.
ik vind je wel lief, hoor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar dat weten de meeste hier wel
Als ie rookt is er iets mis.... dat los je niet op met zo'n goedje.... Je kan het gevolg er even mee tegen houden (de rook) maar de oorzaak blijft...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roken als in olie of koelvloeistof? Je schijnt er troep in te kunnen gooien, maar weet niet of het echt werkt.
Het gaat bij olie echt alleen om de viscositeit... niet het merkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie in
Er zijn ook andere additieven, misschien dat het ook maar tijdelijk helpt. Zorg in elk geval dat er altijd voldoende in zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olie. Die garage waar ik hem gekocht heb heeft er eens Forté in gegooid, maar heb niet het idee dat het geholpen heeft. Nu zit er action olie in
Als je de auto wilt verkopen is het wel handigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Als ie rookt is er iets mis.... dat los je niet op met zo'n goedje.... Je kan het gevolg er even mee tegen houden (de rook) maar de oorzaak blijft...
maw, beter niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |