abonnement Unibet Coolblue
pi_136616631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:48 schreef ChilllayD het volgende:
Laatst had ik dus voor de eerste keer een 'verse' Big Tasty burger.
De kaas was koud, sla, tomaat blabla. De burger hot! We hebben 'm expres nog even in het doosje na laten stomen omdat hij anders écht niet lekker was.

Dus dat ze even liggen is voor Mac burgers goed :P
Een Quarter Pounder vind ik pas lekker als die 5 minuten "over tijd" is!
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:21:46 #62
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_136617724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Maar goed dat de Mc niet onder de horeca (CAO) valt.

Lekker huilen met de pet op in dit topic :+ .
Jij bent echt oerstom of niet, of gewoon slecht opgeleid. Heeft niks met CAO te maken maar met HACCP en dergelijke.
En een pak kaas een dag buiten de koeling en dan weer een nachtje terug kan natuurlijk niet, moet ik dat nog uitleggen of kan je dit zelf beredeneren?


CAO staat voor collectieve arbeidsovereenkomst, geeft aan hoeveel pauze je bijv. krijgt en hoeveel loon je krijgt. Kijk maar even op Wikipedia anders
pi_136633665
Vanmorgen laat voor de lunch even weer heerlijk gezondigd met deze twee burgers. Goddelijk!
pi_136634484
Mc donalds heeft geen horeca cao en geen horeca certificaat ;).
Mc donalds heeft een eigen cao. Maar daar schie je niks mee op want hij is nauwelijks beter t.o.v de reguliere wet. (Omdat iemand het over horeca regels had...)

Voor de rest denk je toch niet dat mij (en de overige 99%) en werknemers het veel boeit bij Mc? Is toch maar een bijbaan. Ben er niet afhankelijk van dus tja.
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:04:04 #65
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_136638857
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Mc donalds heeft geen horeca cao en geen horeca certificaat ;).
Mc donalds heeft een eigen cao. Maar daar schie je niks mee op want hij is nauwelijks beter t.o.v de reguliere wet. (Omdat iemand het over horeca regels had...)

Voor de rest denk je toch niet dat mij (en de overige 99%) en werknemers het veel boeit bij Mc? Is toch maar een bijbaan. Ben er niet afhankelijk van dus tja.
wat een kut mentaliteit. Je hebt te maken met eten dat je voor andere mensen bereidt. Voedselveiligheid enzo. Gadverdamme :r


En mcd maakt wel gebruik van de haccp.
pi_136639221
Heeft iemand de huidige Arizona burger al geprobeerd? Deze lijkt me het lekkerst van allemaal, alhoewel ik er nog geen een heb gegeten. Misschien dat ik deze toch wil proberen :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136641054
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Mc donalds heeft geen horeca cao en geen horeca certificaat ;).
Mc donalds heeft een eigen cao. Maar daar schie je niks mee op want hij is nauwelijks beter t.o.v de reguliere wet. (Omdat iemand het over horeca regels had...)

Voor de rest denk je toch niet dat mij (en de overige 99%) en werknemers het veel boeit bij Mc? Is toch maar een bijbaan. Ben er niet afhankelijk van dus tja.
McDonald's valt wel degelijk onder de horeca CAO, deze is namelijk algemeen bindend verklaard.
(dus ALLE werkgevers in de horeca moeten zich hier aan houden)
(ook in jouw contract staat vast wel ergens een zinnetje over dat de horeca-cao van toepassing is oid)

De horeca CAO liep echter tot 31/12/2013, en onderhandelingen tussen Koninklijke Horeca Ned. (werkgevers in horeca, waar mc dus bij hoort) en de bonden hebben geen nieuw akkoord kunnen sluiten. tot 1 april 2014 is er een soort van nawerking van deze CAO,

Mocht er voor die datum geen nieuwe CAO zijn afgesloten dan komt er een CAO loze periode voor de horeca ... Wat dat precies inhoudt weet ik ook niet.

Wat jij bedoeld met een horeca certificaat weet ik niet.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:28:40 #68
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_136643557
quote:
12s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef cathyceet het volgende:

[..]

McDonald's valt wel degelijk onder de horeca CAO, deze is namelijk algemeen bindend verklaard.
(dus ALLE werkgevers in de horeca moeten zich hier aan houden)
(ook in jouw contract staat vast wel ergens een zinnetje over dat de horeca-cao van toepassing is oid)
heb je hier een bron van?
pi_136648997
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

heb je hier een bron van?
Ja, hier.
quote:
Werken doe je natuurlijk in de eerste plaats om geld te verdienen. Bij McDonald’s ontvang je een salaris dat is vastgelegd in de horeca-CAO.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand de huidige Arizona burger al geprobeerd? Deze lijkt me het lekkerst van allemaal, alhoewel ik er nog geen een heb gegeten. Misschien dat ik deze toch wil proberen :).
De huidige is de California Tomato Piquant, die is best lekker. Saus is licht pittig en in combinatie met de rode ui prima te doen :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Mc donalds heeft geen horeca cao en geen horeca certificaat ;).
Mc donalds heeft een eigen cao. Maar daar schie je niks mee op want hij is nauwelijks beter t.o.v de reguliere wet. (Omdat iemand het over horeca regels had...)

Voor de rest denk je toch niet dat mij (en de overige 99%) en werknemers het veel boeit bij Mc? Is toch maar een bijbaan. Ben er niet afhankelijk van dus tja.
Schandvlek :') Je kan beter helemaal niks meer zeggen. Als het je niet boeit ga je toch lekker ergens anders werken?
pi_136649417
Het niet VEEL boeit. Denk je nou dat er iemand dood gaat van een reep kaas die terug de koeling in gaat? (Die niet eens geopend is?).

Ik ga geen verbrande broodjes kopen. Iets wat op de grond heeft gelegen. Of wat er vies uit ziet (sla/tomaat/ uien van weet ik hoe oud). In tegenstelling tot sommige werknemers helaas.
Je moet alleen begrijpen dat ik mij niet krom ga leggen voor de 82747382 regels bij de Mc ;) . ik ben echt wel verantwoord met het eten hoor. Meer dan gemiddeld.
pi_136649619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Het niet VEEL boeit. Denk je nou dat er iemand dood gaat van een reep kaas die terug de koeling in gaat? (Die niet eens geopend is?).

Ik ga geen verbrande broodjes kopen. Iets wat op de grond heeft gelegen. Of wat er vies uit ziet (sla/tomaat/ uien van weet ik hoe oud). In tegenstelling tot sommige werknemers helaas.
Je moet alleen begrijpen dat ik mij niet krom ga leggen voor de 82747382 regels bij de Mc ;) . ik ben echt wel verantwoord met het eten hoor. Meer dan gemiddeld.
Maar jij bent er toch niet afhankelijk van maar wel verantwoordelijk met eten _O-

Luister vriend. McDonald's of niet. BK, KFC, broodjeszaak op de hoek, de snackbar, bakkerij, slager, overal waar er met voedsel wordt gewerkt/verkocht wordt zijn er regels m.b.t. voedselveiligheid. Dat je thuis je kaas uit de koelkast laat liggen moet je zelf weten, in de horeca kan en mag dit niet, klaar :+
pi_136650891
Jij bent niet reeël. Leef jij in een ideale wereld? Alles zeker fantastisch bij jou? Welke link leg jij trouwens tussen niet afhankelijk zijn van mijn werk maar toch zorg dragen voor mijn werk? Dat slaat niet op elkaar en heeft toch niks met elkaar te maken?

Maarja. Ga jij maar weer lekker werken. Leuk je rug er naar toe keren. Het gebeurt toch bij elke Mc waar ik heb gewerkt.
pi_136653290
Mac denkt mij in de maling te nemen.

1 burger 3,50 :')
2 voor 5.50

Krijg ik een voordeelbon van 3.50 voor slechts 3,00 euro per stuk. Ja, dat is 6 euri voor 2 :') :') :')
pi_136653365
Dat is 3 euro voor 1 en 5,50 voor 2.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136658166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mac denkt mij in de maling te nemen.

1 burger 3,50 :')
2 voor 5.50

Krijg ik een voordeelbon van 3.50 voor slechts 3,00 euro per stuk. Ja, dat is 6 euri voor 2 :') :') :')
dat was ze al gelukt toen je er binnen stapte :P
pi_136674681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand de huidige Arizona burger al geprobeerd? Deze lijkt me het lekkerst van allemaal, alhoewel ik er nog geen een heb gegeten. Misschien dat ik deze toch wil proberen :).
Nou...troost je. Ik heb hier aangegeven dat ik de Arizona burger heb geproefd en is het geld niet waard. Kleffe smaakloos geval waar zelfs de Big Mac i.v.g.dan nog beter uit de verf komt. Heeft alleen wat cocktail?saus en heel veel sla en een reepje?spek op het vlees en 1 stukje zielig plakje kaas. En dat is het dan. :{ Leek eerder op een veredelde groente burger.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 19:06:09 ]
pi_136675134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou...troost je. Ik heb hier aangegeven dat ik de Arizona burger heb geproefd en is het geld niet waard. Kleffe smaakloos geval waar zelfs de Big Mac i.v.g.dan nog beter uit de verf komt. Heeft alleen wat cocktail?saus en heel veel sla en een reepje?spek op het vlees en 1 stukje zielig plakje kaas. En dat is het dan. :{ Leek eerder op een veredelde groente burger.
Het is dit keer een andere (iedere week een ander). Nu dus met een ander sausje en met rode uien.
Misschien morgen proberen :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:58:50 #78
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136677092
Vandeweek die California Tomato Piquant geprobeerd. Nou ik weet niet wat ze er op hadden gemieterd, maar het leek wel Thais wat ik weg zat te happen. Super pittig! Nou vind ik het wel lekker, maar als er word gezegd; licht pittig en hij is alles behalve zou ik toch pissig worden!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136678402
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:58 schreef Rockiejj het volgende:
Vandeweek die California Tomato Piquant geprobeerd. Nou ik weet niet wat ze er op hadden gemieterd, maar het leek wel Thais wat ik weg zat te happen. Super pittig! Nou vind ik het wel lekker, maar als er word gezegd; licht pittig en hij is alles behalve zou ik toch pissig worden!
Ik ben pittig eten gewend. Ik word pissiger als iets 'pittig' genoemd wordt en het dit totaal niet is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:34:02 #80
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_136678643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ben pittig eten gewend. Ik word pissiger als iets 'pittig' genoemd wordt en het dit totaal niet is.
Ik ben het ook gewend en vond het ook wel lekker, maar ik neem aan dat als mensen die niet heel erg van pittig houden dit niet lekker gaan vinden.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_136685441
Morgen toch eens een bezoekje brengen aan de Mac voor de burger van de week, lijkt me :9~ .
pi_136701498
Wanneer zit het Uni-Kittybekertje uit de Legofilm bij het Happy Meal?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_136701922
quote:
99s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Ik ben het ook gewend en vond het ook wel lekker, maar ik neem aan dat als mensen die niet heel erg van pittig houden dit niet lekker gaan vinden.
Was die pittig ja? :@ Ik heb m gisteren gegeten (was niet helemaal nuchter dus misschien dat het daarom komt) maar ik vond hem best lekker, maar pittig? Nee.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 16 februari 2014 @ 06:12:11 #84
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_136761267
Heuj!

Na lange tijd weer naar de Mac geweest, genoten van 3 chili chicken en een hamburgertje...

Maar ik vroeg mij dus af huh, wel merk chili saus gebruikt de McDonald voor de chili chicken? Heerlijk sausje is dat, die wil ik thuis ook!
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_136767855
gisteren was de California Tomato Piquant uitverkocht bij de Mac in Nijkerk :'(
pi_136772635
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 06:12 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heuj!

Na lange tijd weer naar de Mac geweest, genoten van 3 chili chicken en een hamburgertje...

Maar ik vroeg mij dus af huh, wel merk chili saus gebruikt de McDonald voor de chili chicken? Heerlijk sausje is dat, die wil ik thuis ook!
Dit zou ik ook graag willen weten. Lekker sausje!
pi_136783034
Nou ik had vnv de tomato piquant dan. Maar hij zat helaas niet op een kaasbroodje (waren denk op) en ik merkte niks aan pittigheid van de ketchup. Dat vond ik wel jammer want ik dacht na review van Rockiejj dat ie wel lekker pittig zou zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136924859
Weer gezondigd met een heerlijke QP maar dat boeit niet want het was weer zalig die vette bek. :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 12:30:04 ]
pi_136924953
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef Iwanius het volgende:
Weer gezondigd met een heerlijke QP maar dat boeit niet want het was weer zalig die vette bek. :s)
die bijschriften :') ;(
pi_136925318
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef Iwanius het volgende:
Weer gezondigd met een heerlijke QP maar dat boeit niet want het was weer zalig die vette bek. :s)
Jij hebt volgens mij een ongezonde obsessie met het vreten van macdonalds, de ene keer blijf je roepen hoe kut het is, maar toch blijf je het vreten. Hoe zit dat, man?

Ben jij er zo een?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')