of op de trap. tree voor tree vullen. heel overzichtelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:42 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gewoon van de trap gooien , kan toch niet kapot
Ik ook niet. We mogen ons niet amuserenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef DonnaRush het volgende:
En ik ben nog steeds niet geaccepteerd!
Dank u wel!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/128588820552083/
Haha, da's waar. Maar ze kunnen wel in de knoop.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:42 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gewoon van de trap gooien , kan toch niet kapot
Ik vind het wel knap dat ze nog tijd hebben om te haken met al dat gekift!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Waar ik ook een beetje tam van word zijn al die lovende reacties op de meest lelijke werken.
Nu weer een kromgetrokken dekenreactie: Netjes hoor!
Ga toch weg het is krom en heul niet netjes
Hahahah, dat moet je er neerzetten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Ga toch weg het is krom en heul niet netjes
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:52 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahahah, dat moet je er neerzetten!
Opgelost.quote:
Ze hebben in ieder geval geen tijd om de aanvragen om lid te worden te verwerken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:51 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ze nog tijd hebben om te haken met al dat gekift!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest net heel erg gnorken om het plaatje dat gepost werd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt![]()
![]()
Mokkel met stuntstok
![]()
Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt![]()
Ik ga zo naar Kruidvat toe, pakket wol ophalen om een tas te maken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Neem je wel alles mee?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Gadver.![]()
Ik ga zo naar Kruidvat toe, pakket wol ophalen om een tas te maken.
![]()
Kolere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neem je wel alles mee?
Niks laten liggen voor een ander he![]()
Als een andere me al niet voor was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neem je wel alles mee?
Niks laten liggen voor een ander he![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt![]()
![]()
Ik ben ook lid van de plaatselijke weggeefhoekVele malen beter dan je zooi weggeven op marktplaats, hier wordt het tenminste opgehaald. Bij ons wordt er heel streng beheerd trouwens, dus geen discussies gelukkig.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Kunnen ze het nog volgen, de mannen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
Wol net binnenWat voelt die zacht aan
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Baas kwam binnen... "Euh... ja.. ik had dit open gemaakt en toen dacht ik: Hu?? Dit is geen hardware............"![]()
![]()
![]()
![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee prachtig... Nee echt.. Met zoveel gevoel.. En die vlinders... Tranen in mijn ogen; echt![]()
Whahahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |