ah dat ben jij!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:52 schreef moussy het volgende:
[..]
nu maar ff wachten of ze het zien, anders post ik wel een foto van mn boterham
quote:
Die weggeefhoeken zijn ook de aids van facebook, wat daar aan rellen en jaloezie ontstaat is echt niet te filmen...quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, op een weggeefhoek pagina van mijn dorp is net ook al een rel ontstaan. Er was een TV verloot gisterenavond (vroeg in de avond) en de 'winnaar' had niet meer gereageerd. Nu is dit TV opnieuw in de verloting en nu reageert ze wel haha. Nu wil zij die TV terwijl die alweer aan een ander vergeven in.
*popcorn*
Ik kan emnsen wel altijd heel makkelijk categoriseren aan de hand van het aantal weggeefgroepen waar ze lid van zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die weggeefhoeken zijn ook de aids van facebook, wat daar aan rellen en jaloezie ontstaat is echt niet te filmen...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan emnsen wel altijd heel makkelijk categoriseren aan de hand van het aantal weggeefgroepen waar ze lid van zijn
Generalisatie ftw
Godsamme zeg, en dan gaat het waarschijnlijk ook nog om een ouwe plantenpot ofzo zeker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef -Spring het volgende:
Haha, hier ook een weggeefgroeprel. Mensen nodigen hun hele vrienenlijst uit om mee te loten.
just out of curiosity, ben je 45+?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:32 schreef trovey het volgende:
Ik gebruik Facebook veel te weinig om mee te doen met al die groepen, ik kom eigenlijk alleen op Facebook om eens een spelletje te doen en dan ga ik nog rechtstreeks naar dat spelletje toe met een snelkoppeling ook......ik kom er dus eigenlijk nooit.
Toevallig wel maar ik heb ook gewoon weinig interesse in sociale media want ik ken genoeg 45+ers die er constant op zitten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
just out of curiosity, ben je 45+?
ik verbaas me altijd over de categoriën mensen die je daar voorbij ziet komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd jeuk op plekken waar je 't niet wil hebben van die weggeefgroepen
Echt, de meest weerzinwekkende kanten van de mensen komen naar boven
Al die wijven van die haakgroepen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig wel maar ik heb ook gewoon weinig interesse in sociale media want ik ken genoeg 45+ers die er constant op zitten.
Om te candy crushen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig wel maar ik heb ook gewoon weinig interesse in sociale media want ik ken genoeg 45+ers die er constant op zitten.
ja maar dat is gewoon vermaak om te zien hoe hard die over elkaar heenrollenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Al die wijven van die haakgroepen bijvoorbeeld![]()
hehehehehe ja dat vooralquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik verbaas me altijd over de categoriën mensen die je daar voorbij ziet komen
van zielig tot zielig tot de 1000st macht ofzo
het is altijd een wedstrijd wie ergens het meeste recht op heeft want is de opperstumperd
Ik vermaak me kostelijk inderdaad, al moet ik wel op m'n vingers zitten somsquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon vermaak om te zien hoe hard die over elkaar heenrollen
Die ook en van die stellen die in een restaurant zitten en eigenlijk alleen bezig zijn met hun telefoon i.p.v. met elkaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Al die wijven van die haakgroepen bijvoorbeeld![]()
ik vind het wel leuk om de boel af en toe een beetje te voerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:37 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vermaak me kostelijk inderdaad, al moet ik wel op m'n vingers zitten soms
Een bankfoto maken en je aanmelden bij haken en haakpatronen en dan ons waarschuwenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef MarSuSt het volgende:
Heb ik net 32 kleuren Softfun in de webwinkel geplaatst (2,5 uur werk), heeft de webhost een probleem en ligt de shop eruit. *zucht* Moet ik alles maar zelf ophaken, of een bankfoto maken, of me aanmelden bij een kippenhok op Facebook, of...
Nee, achterlijk spel.quote:
Je zit niet voor niets op FOK! hè?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om de boel af en toe een beetje te voeren
https://www.facebook.com/groups/128588820552083/quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb de desbetreffende FB groep helaas nog steeds niet kunnen vinden
Doe maar bankfoto, minste werk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:38 schreef MarSuSt het volgende:
Heb ik net 32 kleuren Softfun in de webwinkel geplaatst (2,5 uur werk), heeft de webhost een probleem en ligt de shop eruit. *zucht* Moet ik alles maar zelf ophaken, of een bankfoto maken, of me aanmelden bij een kippenhok op Facebook, of...
dat is tegenwoordig maar een tamme boel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zit niet voor niets op FOK! hè?
Ik hou wel van een beetje rellen, maar dan moet ik al die 320 bollen naar beneden krijgen. Of de bank naar boven....quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Een bankfoto maken en je aanmelden bij haken en haakpatronen en dan ons waarschuwen
Ik ga me ook aanmelden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/128588820552083/
leg ze op je bed. of in je koelkast naast een stuk kaasquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje rellen, maar dan moet ik al die 320 bollen naar beneden krijgen. Of de bank naar boven....
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig maar een tamme boel.
voor de goeie rellen moet je tegenwoordig op facebook zijn
Gewoon van de trap gooien , kan toch niet kapotquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:41 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje rellen, maar dan moet ik al die 320 bollen naar beneden krijgen. Of de bank naar boven....
Op een konijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leg ze op je bed. of in je koelkast naast een stuk kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |