Is dat Ab Normaal? Ik snap 'm nie....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Molo het volgende:
Staafmixer in combinatie met Joop en dit konijn maakt het wel ranzig
[ afbeelding ]
Klopt! En sinds hij piemels als staafmixers betitelde is dat voor mij gelinkt aan elkaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef Bramito het volgende:
[..]
Is dat Ab Normaal? Ik snap 'm nie....
Sedert hij elke keer met zijn vingers pontificaal voor de camera's in de pannen zat om te proeven en te smakken.quote:
Geloof me, hij is restauranteigenaar, gastheer, charmant en kan goed pijpen, etc, maar koken kan hij voor geen meter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sedert hij elke keer met zijn vingers pontificaal voor de camera's in de pannen zat om te proeven en te smakken.![]()
Ik ben ooit nog fan geweest van Braakhekke.quote:
LOLquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog fan geweest van Braakhekke.
Dat was ten tijde van Kookgek.
Ik moet daarbij wel aantekenen dat ik op dat moment 4 maanden in het ziekenhuis aan de sondevoeding zat en zelf geen hap mocht eten, alles moet vloeibaar.
Wat was ik in die tijd geobesedeerd door eten... niet normaal!![]()
Toen die sondevoeding over was ben ik ook met mijn ouders en zus uit eten geweest in Le Garage.
Man, wat was ik ook weer snel afgekicked van m'n Braakhekke obsessie, niet normaal!
Braakhekke kan opzich best koken maar hygiëne doet ie niet aan en opmaak van de borden ook niet, hij is, zoals je ook al zegt, vooral gastheer... en daar is ie ook goed in.
Je stelt het erg zwart-wit wat hij kan heus wel e.e.a bereiden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Geloof me, hij is restauranteigenaar, gastheer, charmant en kan goed pijpen, etc, maar koken kan hij voor geen meter.
Die staat er niet bij. Dus zit niet bij de 10 'rijkste'.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:25 schreef maulibu het volgende:
..And what about good old Onno "Unilever" Kokmeijer?
Volgens quotequote:Op maandag 3 februari 2014 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staat er niet bij. Dus zit niet bij de 10 'rijkste'.
Correct. Je hebt het goed gelezen.quote:
Zoals ik al zei: "volgens quote"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 04:35 schreef maulibu het volgende:
Ik kan mij wel een voorstelling maken van het loon van een executive chef in een hotel als Okura + de nevendiensten voor Unilever.. Je maakt mij niet wijs dat een Ron Blaauw met al zijn investeringen "rijker" is dan een safe-player als Kokmeijer. Als je een pand op hypotheek meerekent als eigen vermogen gaat het inderdaad hard.
Den Blijker hoort inderdaad meer in het rijtje bij Braakhekke thuis: Meer eigenaar van een restaurant (Las Palmas in het geval van Den Blijker) waar ie af en toe z'n gezicht laat zien en dan meer gasten ontvangt dan dat ie nog kookt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
Zeg maar gewoon niks. En inderdaad volgens Quote alsof die zich niet van welke vorm van gissen bedient om iemand "rijk" in te schatten.
Vwb Den Blijker vind ik wel dat hij eigenlijk niet echt meer tot het koksgilde behoort ondanks zijn verleden als kok want Herman doet al een tijdje niet meer aan echt koken. Hij haalt zijn meeste inkomsten uit zijn RTL contract en exclusieve merchandising.(beeltenissen,naam associatie, optredens e.d.)
Ik mag niks zeggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:45 schreef Iwanius het volgende:
Zeg maar gewoon niks. En inderdaad volgens Quote alsof die zich niet van welke vorm van gissen bedient om iemand "rijk" in te schatten.
Vwb Den Blijker vind ik wel dat hij eigenlijk niet echt meer tot het koksgilde behoort ondanks zijn verleden als kok want Herman doet al een tijdje niet meer aan echt koken. Hij haalt zijn meeste inkomsten uit zijn RTL contract en exclusieve merchandising.(beeltenissen,naam associatie, optredens e.d.)
Maar den Blijker kan het wel, Joop nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Den Blijker hoort inderdaad meer in het rijtje bij Braakhekke thuis: Meer eigenaar van een restaurant (Las Palmas in het geval van Den Blijker) waar ie af en toe z'n gezicht laat zien en dan meer gasten ontvangt dan dat ie nog kookt.
Daarbij de kookboeken en kookproducten en wat kookprogramma's (zoals Braakhekke dat ook in zijn tijd deed)
Kort door de bocht?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik me af; waarom kookt Den Blijker niet meer? Als t je passie is, waarom wil je dan liever gastheer zijn en een productlijn uitbrengen ipv achter t fornuis staan, om evt recepten voor kookboeken te ontwikkelen net als Jamie O. bv
Je mag alles zeggen. Ik reageerde op de opmerking "Drie ton eigen vermogen is natuurlijk niet heel veel.." uiteraard bezien in perspectief.quote:
Omdat Herman snel geld wil verdienen en dat haalt hij niet binnen met alleen maar achter het fornuis te staan. Die houding en instelling is ook 1 van de redenen dat hij en zijn voormalige zakenpartner David Crouwel uit elkaar gingen en nu nog op voet van oorlog met elkaar leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraag ik me af; waarom kookt Den Blijker niet meer? Als t je passie is, waarom wil je dan liever gastheer zijn en een productlijn uitbrengen ipv achter t fornuis staan, om evt recepten voor kookboeken te ontwikkelen net als Jamie O. bv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |