quote:
Ja gaat wel lekkerquote:
16:15, maar op 15:30 nog cursus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekkerNiks te klagen hihi. Tot hoe laat moet je nog?
Nu is het niet meer spontaanquote:
Ik had laatst voor het eerst een geheime vraag die ik nog wistquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Mensen bij Paypal helpen je wel goed. Ik moest mijn beveiligingsvragen invullen voor ik weer iets kon doen.. maar wist de antwoorden niet meer. Via de telefoon net even opgelost
faxenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Tijd terug was die geblokkeerd.. stond er dat ik bepaalde dingen moest faxen. Ik bel ze op en die vrouw zegt zo 'oh maar met 1 klik op de muis kan ik hem van blokkering halen' *klik* 'klaar'.
Ja zo zat ik ook al.. daarom is mn paypal ook minstens een jaar geblokkeerd geweestquote:
ik kreeg gisteren nog een mail van paypal dat ik al lang niks meer gedaan hadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al.. daarom is mn paypal ook minstens een jaar geblokkeerd geweest
"is geen gezondheid, maar verkoudheid"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:37 schreef Roburtt het volgende:
Mensen die boos worden als je geen gezondheid zegt na het niezen, en het zelf dan ook niet doen
Of allergie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"is geen gezondheid, maar verkoudheid"
"ruim je het ook op?"
Kantoorhumor
schiet op, luiwammesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Mweh zo even een huishoudelijk klusje doen wat ik al de hele tijd uitstel. Eigenlijk 2 dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schiet op, luiwammesJe hebt wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
wat moet je doen?quote:
Afwassen en waar ik het meest tegen op kijk is mijn vitrinekast leeghalen en helemaal schoonmakenquote:
wat staat er allemaal in die kast?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afwassen en waar ik het meest tegen op kijk is mijn vitrinekast leeghalen en helemaal schoonmaken
De piratebayquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:22 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)er-te-blokkeren.html
yay
Alles. Om maar even per plank op te noemen (van boven naar beneden):quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er allemaal in die kast?
ohw, ik dacht bij een vitrine kast toch meer aan een kast met een mooie verzameling erin ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles. Om maar even per plank op te noemen (van boven naar beneden):
- Make-up en andere verzorgingspulletjes
- Overige dingen zoals kralen, plakband, pennen etc.
- Mijn servies, glazen, bestek etc.
- DVD's en lege opbergbakjes
- Allemaal boeken en mappen
- Ligt bijna niks, paar schoonmaak spulletjes
- Staan 2 manden met allemaal onzin erin wat ik nog niet kwijt wil![]()
Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht bij een vitrine kast toch meer aan een kast met een mooie verzameling erin ofzo
ik wil nog een mooie grote vitrinekastquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaNee. Bijna al mijn bezittingen ligt in die kast
De mijne is niet meer mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog een mooie grote vitrinekast
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne is niet meer mooiHij is A) vergeelt door roken *na een jaar tijd, oeps* B) er mist één deur omdat die een tijdje terug is afgeknapt en niet te repareren is
Ga zingen, leuk altijd als je uit de wacht komtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik hang al 7 minuten in de wacht bij de huisarts
tuurlijk welquote:
Ik ben aan het eten, zit ik straks met een volle mond als ze opnemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga zingen, leuk altijd als je uit de wacht komt
Maak het vooral zo ongemakkelijk mogelijk voor ze!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten, zit ik straks met een volle mond als ze opnemen
ik niet. want ik hou niet van verven enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeIk blijf hier lekker doorpaffen haha
Boeit hier nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. want ik hou niet van verven enzo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Schaken blijkt ook een sport te zijn, dus Golf al helemaal
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Roburtt het volgende:
Als je één persoon uit je vriendengroep (of iets wijder maar iets minder wijd dan vage kennissen) zou mogen doen, no strings attached, zou je dan weten wie je zou doen?
Chill nu moet je ff een vraag vragenquote:
Waar mag jij 's nachts voor wakker gemaakt worden?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Chill nu moet je ff een vraag vragen
Wilde eerst iets als eten zeggen, maar eten als je net wakker bent is vies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar mag jij 's nachts voor wakker gemaakt worden?
Logische beredenering wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wilde eerst iets als eten zeggen, maar eten als je net wakker bent is vies.
Seks is altijd prettig, maar dan wil ik wel even wakker worden eerst
Niks is chill als je net wakker bent, op blijven liggen na.
Ja ik heb hier te serieus over nagedachtquote:
Oh nicequote:
Daarover gesproken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Roburtt het volgende:
Deze dag man, alles van m'n stage is afgerond, maar moet nog wat uren lopen dus ik doe echt niks.
daar storen mensen met een crapple zich ook niet aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga in Mei eindelijk een andere laptop kopenMaar wat voor één? Ik wil wel een goedkope (dus 350 euro ofzo) omdat ik daar alles mee kan wat ik ermee wil doen. Hmm Toshiba Satellite is wel cheap maar die hebben zoveel mensen om me heen al lol
Mijne zou alles nagekeken hebben vrijdag, nog niks gehoord. En ik moet weten of een examen samenvalt met een festival maar ja reageren doen ze niet aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarover gesproken.
Ik moet mijn leraar contacten per sms of whatsapp.
Ik weet niet wat 'veiliger' is
Hipsterquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Hmm Toshiba Satellite is wel cheap maar die hebben zoveel mensen om me heen al lol
Ja maar ik weet ook niet of dat wel is wat ik wil. Ik neig toch naar een Asus laptop denk ik..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar storen mensen met een crapple zich ook niet aan
Voor mijn prijsklasse?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou gewoon even wachten met kiezen tot Mei. Wie weet komt er nog iets leuks uit.
uiteraard, budget modellenquote:
wat dan in de aanbieding is danquote:
Dat is waar. Over 4 a 5 maanden zijn bepaalde modellen alweer afgeprijsd enzquote:
http://tweakers.net/tag/B(...)vqvRMKVayijaxNIutBQAquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Over 4 a 5 maanden zijn bepaalde modellen alweer afgeprijsd enz
quote:
quote:
quote:
Waarom staan er geen budget laptops tussen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://tweakers.net/tag/B(...)vqvRMKVayijaxNIutBQA
Kijk ook ff hier naar.
In februari en april komen er ook nog twee guides voor Laptops.
Dat wisselt af. In die van Oktober staat er een van 400 euro bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom staan er geen budget laptops tussen?Terwijl ze daar wel over praten
Ah top. Ik zal de link even opslaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wisselt af. In die van Oktober staat er een van 400 euro bijvoorbeeld.
Elke keer kiezen ze 3 laptops, de ene keer 400, 800, en 1200 euro (bijvoorbeeld), de andere keer weer andere prijsklassen.
mot je krabbenquote:
Lijkt me niet verstandig met de hechting die daar zitquote:
wie doet daar dan ook hechtingen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig met de hechting die daar zit
de dokt0rquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie doet daar dan ook hechtingen?
op je neus gebokst?quote:
Heel mijn ritme naar de klote jeweetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:38 schreef Roburtt het volgende:
De dag is haast voorbij man
Met je nachtdienst
jawel maar de hardware jeweetquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is die laptop van jou zo oud? Jezus.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
Niet weten dat Cosmo Minecraft heeft.
Oh ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
We hebben nog met z'n allen op een server gespeeld.
Was in ABO.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
Ook van deze allen ben ik geen onderdeel.
rechtsachter de fotograaf was mijn lelijk huisjequote:
Dan had ik vast meegedaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was in ABO.Je had vast meegedaan als je toen een abo had, iedereen deed het toen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
rechtsachter de fotograaf was mijn lelijk huisje
Ik ben stiekem ook wel een beetje nerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had ik vast meegedaan![]()
Ik ben stiekum wel een nerdje.
Ha, ik noem jullie verkapt nerdjes.
Nee, we moeten eens met z'n allen Just Cause 2 spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Cosmo. het volgende:
we zouden nog eens van die team pvp games doen
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:41 schreef Cosmo. het volgende:
we zouden nog eens van die team pvp games doen
Die homo maakte alles kapot. Ook mijn anus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
Niet weten dat Cosmo Minecraft heeft.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
Ook van deze allen ben ik geen onderdeel.
Jezelf een nerd noemen. Kom maar terug als je aan een TU studeert en minstens 500 uur in Skyrim hebt gestoken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan had ik vast meegedaan![]()
Ik ben stiekum wel een nerdje.
Ha, ik noem jullie verkapt nerdjes.
hmm nee, im confused, oh wellquote:
je staat nr1 op mijn bangalijstjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die homo maakte alles kapot. Ook mijn anus.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft hij meer bij jou gedaan dan bij mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nummer 48quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heeft hij meer bij jou gedaan dan bij mij.
Maar daar toentertijd wel flink wat TNT blokken onder zijn schapenkooi verstopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
stefanhaan was meestal de boosdoener.
Oke ik kom niet terug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezelf een nerd noemen. Kom maar terug als je aan een TU studeert en minstens 500 uur in Skyrim hebt gestoken.
Wat houdt nep in dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een beetje nerd.
Maar wel nep, ofzo.
pics plsquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar daar toentertijd wel flink wat TNT blokken onder zijn schapenkooi verstopt.
Nicequote:
En dan toch developer als tagje hebben. CONFUSING.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik nietIk word nepnerd genoemd, want ik weet niks van computers ofzo.
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:46 schreef Cosmo. het volgende:
hadden we die map op het laatst niet opgeblazen met vanalles
Ik was het al helemaal vergetenquote:
Misschien waren de servers downquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde laatst trouwens Minecraft spelen, maar mijn account werkt niet meer of zo.
Nee, want ik wist mijn wachtwoord ook niet meer, dus toen wilde ik die naar mijn email laten sturen, maar mijn emailadres staat ook niet meer in de database blijkbaar.quote:
Hahah ja ik krijg zo'n melding netquote:
Ook goedquote:
Wut.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
Ik wilde laatst trouwens Minecraft spelen, maar mijn account werkt niet meer of zo.
Da's ook mooi ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zag een keer een filmpje dat ze van iemand de hele map met lava lieten overlopen
Hij was eerst van Dalando, misschien dat dat er wat mee heeft te maken.quote:
Ik raakte wel soort van in paniek omdat ik uitgelogd leek te zijn. En ik weet mijn wachtwoord niet?quote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1890356
Nostalgie.
Ik vind zo'n case altijd zo zonde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
bbq ik heb die case voor de google nexus 5. Kabels gaan er verder zonder probleem in.
Mijn volgende phone wordt ook een nexus 5.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
bbq ik heb die case voor de google nexus 5. Kabels gaan er verder zonder probleem in.
Ohja, dat accountquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was eerst van Dalando, misschien dat dat er wat mee heeft te maken.
De case is echt heel mooi en qua grootte valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind zo'n case altijd zo zonde.
Good choice.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn volgende phone wordt ook een nexus 5.
F5.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ja maar ik vind de Nexus 5 zelf al zo mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De case is echt heel mooi en qua grootte valt het allemaal wel mee
watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I know, maar ik kan ook zo 180 graden draaien en een jiatsu nemen ofzo :';)
Maar als ie valt ben je verder van huis. ik kan hem via tinychat wel ff laten zien dat het allemaal wel meevaltquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de Nexus 5 zelf al zo mooi
1x is genoeg hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je vertellen dat ik van je houd?
ow zo'n tawiaanse/chinese namaak telefoon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jiayu,
http://www.jiayu.nl/
Over wannabe iphone gesproken,
Probeer het nog eens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik raakte wel soort van in paniek omdat ik uitgelogd leek te zijn. En ik weet mijn wachtwoord niet?
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ik houd van je.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ow zo'n tawiaanse/chinese namaak telefoon.
True, moet ik binnenkort toch maar even naar kijken dan.. Heb er wel filmpjes van gezien, maar heb altijd het idee dat 'ie van mij toch nooit gaat vallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar als ie valt ben je verder van huis. ik kan hem via tinychat wel ff laten zien dat het allemaal wel meevalt
samsung galaxy s4quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
Cosmo, welke heb jij nu dan? Telefoon bedoel ik.
Moet je trouwens nagaan toen ik de htc one x had een hoesje had gekocht en nog het scherm kapotquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, moet ik binnenkort toch maar even naar kijken dan.. Heb er wel filmpjes van gezien, maar heb altijd het idee dat 'ie van mij toch nooit gaat vallen.
Pics van je case. Mijn S3 scherm is atm naar de pleuris.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je trouwens nagaan toen ik de htc one x had een hoesje had gekocht en nog het scherm kapot![]()
![]()
Was zo'n klap open ding en dan nog viel op zijn scherm![]()
Deze case voor de nexus 5 steekt ook een beetje uit naar boven dus kan ie in principe niet op zo'n scherm vallen.
Nog steeds dankbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje spuit11, maar graag gedaan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pics van je case. Mijn S3 scherm is atm naar de pleuris.
ik zag niet zo iets wat me aantrok, en samsung had veel positieve dingenquote:
Oh nice.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je trouwens nagaan toen ik de htc one x had een hoesje had gekocht en nog het scherm kapot![]()
![]()
Was zo'n klap open ding en dan nog viel op zijn scherm![]()
Deze case voor de nexus 5 steekt ook een beetje uit naar boven dus kan ie in principe niet op zo'n scherm vallen.
Ik heb het idee dat het scherm niet echt heel stevig is moet ik eerlijk zeggen. Bij een val test op YT was ie ook wel echt super kapot na 1 val (het scherm).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh nice.
Ik had hiervoor een Galaxy S2, dat ding viel vaak genoeg, is nooit kapot gegaan.Maar met deze ben ik toch net iets voorzichtiger.
Topquote:
Nou ja, beter dan de Nexus 5, die is zo mainstream.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik zag niet zo iets wat me aantrok, en samsung had veel positieve dingen
leek me ook nikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan de Nexus 5, die is zo mainstream.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze telefoon is echt tyfus snelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Top![]()
Hoe vind je je telefoon tot nu toe? Hoe zit het btw met een screenshotje maken? Gaat dat eenvoudig?
Iedereen heeft hem hier, is nog erger dan iPhones.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij de S3 gaat dit fucking easy door met je hand over het beeld te vegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze telefoon is echt tyfus snelik moet wel zeggen dat de software knoppen dus altijd in beeld zijn dus die nemen wel een deel van je scherm in. Heb hem geroot enz dus dat heb ik dan wel allemaal aangepast. Andere kernel erop. nog meer stroombesparing.
maar zelfs als je al die dingen niet doet dan is het een bazen foon voor het geld![]()
EN screenhsot maken, wat was ook alweer de knop
Zag 't filmpje jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het scherm niet echt heel stevig is moet ik eerlijk zeggen. Bij een val test op YT was ie ook wel echt super kapot na 1 val (het scherm).
Daarom liever een case toch.
Beter kijk je wel ff YT filmpjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij de S3 gaat dit fucking easy door met je hand over het beeld te vegenIk kan niet omgaan met meerdere knopjes tegelijk indrukken
En wat is een groot deel? Of wacht dat youtube ik even.
Bij mij precies andersom. Iedereen jankt iPhone hier, en zo een toestel weiger ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft hem hier, is nog erger dan iPhones.
Maarjah daar betaal je dan ook wel voor toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zag 't filmpje jaScherm is gigantisch breekbaar.. Helaas.
ohja, hier kwam ik niet uit, screenshot maken door 'met het platte deel van je hand over het scherm vegen'quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij de S3 gaat dit fucking easy door met je hand over het beeld te vegenIk kan niet omgaan met meerdere knopjes tegelijk indrukken
En wat is een groot deel? Of wacht dat youtube ik even.
True, truequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maarjah daar betaal je dan ook wel voor toch.
Om de telefoon helemaal af te maken zou ik nog een screenprotector kunnen kopen maar dat vind ik altijd zo aidsquote:
net als alle andere smartphones dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef BBQSausage het volgende:
Screenshot maken op de Nexus 5 is simpelweg twee knoppen tegelijk ingedrukt houden, niet meer, niet minder. Werkt altijd, en simpel.
ik had mijn s4 voor 450, stelt eigenlij ook niks voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nexus 5 is tussen de 300 en 400 euro. Ligt eraan waar je hem koopt.
Als je donderdag tijd hebt, dan leg ik het je dan wel even uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ohja, hier kwam ik niet uit, screenshot maken door 'met het platte deel van je hand over het scherm vegen'
Niet altijd. Soms moet je bepaalde knoppen een paar seconden ingedrukt houden, of eerst de ene knop, en dan de ander, dat soort bullshit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
net als alle andere smartphones dus
Ja later gekocht zeker? Introductie prijzen waar een stuk meer tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik had mijn s4 voor 450, stelt eigenlij ook niks voor
surequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je donderdag tijd hebt, dan leg ik het je dan wel even uit
Mijn vorige telefoons waren altijd duurderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nexus 5 is tussen de 300 en 400 euro. Ligt eraan waar je hem koopt.
vorige weekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja later gekocht zeker? Introductie prijzen waar een stuk meer toch
Heb je al wat filmpjes gekeken verder?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn vorige telefoons waren altijd duurder
iscoolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Top dan zie ik je donderdag omstreeks 4 uur
boeiendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
Ik verlaat jullie want zo meteen sta ik in de top 100 dagposts
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je al wat filmpjes gekeken verder?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
quote:
wow een uurquote:
flips plsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
Meid toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef Flippiee het volgende:
Of je koopt gewoon schoenen die je past, kan ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Snowbells het volgende:
Schoenen zijn iets te klein dus nu gewoon hele tijd aan met dikke sokken zodat ze wat losser worden.Slapende voeten 24/7
ja ja jaquote:
Waren er niet meer in 37, en normaal past 36 perfect.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon schoenen die je past, kan ook.
jij als heumeu zou de vrouwen kleding logica moeten snappenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon schoenen die je past, kan ook.
als jij ook even blijft dan <3quote:
ZEG DAT JE NIET HOEFT TE GAAN SCHAT,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
nee ik wil niet dat je gaat flips gvd
Snow is altijd een goede reden,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
snow is er ook. ook een goede reden om te blijven
Wellichtquote:
mind = blownquote:
Geluid staat uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zou echt geen uur naar dat filmpje kunnen kijken, wat een nare manier van praten heeft zij.
En mannen kunnen die shit beter presenteren, be honestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zou echt geen uur naar dat filmpje kunnen kijken, wat een nare manier van praten heeft zij.
vieze sexist.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En mannen kunnen die shit beter presenteren, be honest
Gewoon kijken kijken niet luisterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht al, hoe hou je 't vol.
geef een aai aan snoepje van mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Maar even serieus, jullie moeten jezelf even goed vermaken want ik moet ff pissenen de hond uitlaten.
gek beest haat mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Maar even serieus, jullie moeten jezelf even goed vermaken want ik moet ff pissenen de hond uitlaten.
srsly? dat dit kan in muricaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Ik wist niet dat Spartacus gayscenes had. Gewoon buttfucken op TV, en dat in Amerika, ongelooflijk.
Ze zijn helemaal van het padje af daar, eerst homo's, nu drugs, waar gaat het heen met de wereld.quote:
Ze willen Nederland na doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal van het padje af daar, eerst homo's, nu drugs, waar gaat het heen met de wereld.
Allang, moet hem alleen nog aansluitenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hey bitch
heb je die router nu al?
Ze zijn al verder dan Nederland wat drug betreft.quote:
lol do it faggotquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Allang, moet hem alleen nog aansluiten
Toch maar een enkele staat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn al verder dan Nederland wat drug betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |