SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als de temparatuur niet zakt ondanks de paracetamol. Ik was zelf namelijk een keer best wel geschrokken toen Luc 39.5 had ook al had hij paracetamol gehad. Ik dacht namelijk dat koorts altijd zou zakken van paracetamolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ultieme ontspanning Kyara!
Loj![]()
![]()
PEMooi meisje!
Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
He, dit klinkt als mijn dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ultieme ontspanning Kyara!
Loj![]()
![]()
PEMooi meisje!
Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
Hij gaat op donderdagavond altijd naar zijn vader toe, dus op zijn verjaardag ook Hij heeft dan verjaarsontbijt bij ons, trakteren op de creche met papa er ook bij en dan 's avonda bij papa. Vrijdagavond komt hij weer thuis en dan vieren we het zaterdag. Afgelopen weekend heeft hij het al bij papa gevierd. Vorig jaar was hij bij mij en heeft zijn vader hem niet gezien met zijn verjaardag. Had ik wel aangebodem overigensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:17 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu CS, zeker met zijn verjaardag voor de deur
Willen jullie het donderdag ook vieren? Is hij in het weekend bij zijn vader? Dat lijkt me trouwens best wel moeilijk, als je niet bij je kind bent op zijn verjaardag. Hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan? of was dat toen nog niet aan de orde?
Oh dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb wel gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als de temparatuur niet zakt ondanks de paracetamol. Ik was zelf namelijk een keer best wel geschrokken toen Luc 39.5 had ook al had hij paracetamol gehad. Ik dacht namelijk dat koorts altijd zou zakken van paracetamol
Ik hoop dat je snel mini snel weer opknapt
En geen idee wat er precies was. Hij had koorts, maar geen duidelijke pijn. Grijpt niet naar zijn oren ofzo. Geen vlekjes gezien. Eet en drinkt wel redelijk (gelukkig). Soms wel wat last van zijn darmen, maar dus niet de hele tijd. Ik verdenk toch zijn kiezen, want hij kauwt wel veel op zijn hand. Wel het ergste tandjesleed dat ik tot nu toe gezien heb dan...quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:53 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu Zoe
Phaidra, gelukkig een iets betere nacht maar het klinkt wel heel zielig
Ja!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:08 schreef Kyara het volgende:
Hmmm, geen idee. Lastig he, dat ze het zelf nog niet goed kunnen vertellen wat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |