abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136046748
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_136046895
Twinkle. Daar wil k een foto van zien O+
pi_136047655
Hier heeft Ow het nog niet eens door dat hij een doorlek luier heeft ;) maar dat is nog wel logisch he ;)
Oh en kz je had gelijk, had niet goed gelezen :@

Trouwens weer wat geleerd.., ga nooit je kind in de badkamer verschonen en wassen als hij recht voor een mand schone was staat... Hij heeft er precies overheen geplast :')

Stats: 9,5 kilo en 79 cm... Cb was weer tevreden (had een extra afspraak ivm verhouding lengte/gewicht en slapen) hij volgt netjes z'n lijntje :)

En wat Omen zegt: zien Twinkle
pi_136047717
Loj _O-

Mooie stats. Nu wel in verhouding?
pi_136047776
Nou wel onderste lijntje maar netjes op t lijntje dus t was goed genoeg :) (vriendje is ook een lange dunne dus..)
pi_136047832
Prima toch!

En qua slapen?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:25:15 #7
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136048156
Twinkle! Foto! :Y

_O- Loj ! heb jij weer _O-

Fijn dat de stats weer goed waren!

Fotospam, omdat ik daar zin in heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136048244
Mooie foto's PE! Die das is ook gaaf!
pi_136048848
Loj :D das het voordeel van een meisje :P Mooie stats !
PE: Lief boefje heb je O+
Omen: :*

Hier dus 4e keer raak. Naja........ hou dr maar over op, tis zo bizar ;)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_136059796
In de serie "lekker bezig"
Die was dus he, waar Ow overheen had geplast... Heb ik dus meteen weer in de wasmachine gegooid...
En per ongeluk de luier die ik dus aan t verwisselen was erbij! Nu heb ik een was vol luier deeltjes :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 28-01-2014 20:59:12 ]
pi_136060138
:D

Luiers zijn voor baby's ;)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_136060647
Wahaha o mega blunder Loj!

Sorry heb geen foto gemaakt ... vergeten :$ ... was zo onder de indruk :D

PE wat heb je een mooi meisje! :)
pi_136067567
Loj :D _O- wat erg en wat hilarisch.

Kz knappe mini.

Fotospam. O+
pi_136068256
Fotospam van PE O+ wow mooierd heb je! En toffe das.

Loj :D :D
Fijn dat alles goed was bij cb. Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Kyara (als je niet over wilt hebben....ook goed!). Oh wacht, zie dat je vannacht wakker was.....:(

Kz knap hoor al vier keer! Gaat goed zeg!
pi_136068666
Mijn meisjes vonden het vandaag leuk in bad! Zo schattig hoe ze samen aan het spelen waren en D lekker spetteren. Zelfs haartjes wassen ging zonder problemen. D probeerde zelfs ook nog een bekertje water over haar hoofd te gooien (dus ze gooide het bekertje op haar hoofd...). Wat dan wel weer jammer was, was de nummer 2 die ze in bad achterliet :o
pi_136069279
PE wat een mooie spam O+

KZ echt heel goed van jouw meisje zeg

Loj mooie stats en wat een actie met die luier :*

Kyara leuk dat ze zo genoten van het bad. Jammer van die nummer twee inderdaad
Ik ben afgelopen zondag bij mijn ouders in bad geweest met mijn meisje. Vond ze erg leuk ook tot mijn verbazing :D
pi_136069281
Ultieme ontspanning Kyara! :+

Loj :o _O- :*

PE O+ Mooi meisje!

Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again :P. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136069527
Haha, ook goed verhaal Kyara!

Ja, goed verhaal he ;)

Oh ja het slapen. Het is nu meestal 1x per nacht en dan tussen een half uur en 3 uur bezig... Al 1000% verbetering met wat het was.. En ik kan hier goed mee om gaan.
Op t cb zei ze dat hij eigenlijk niet meer hoefde te komen en ik kreeg de "laten huilen, het moet wennen" preek te horen. Ene oor in ander eruit. Ook moest ik de laatste fles laten vallen, gaat ook niet gebeuren voorlopig (dan gaat hij goed slapen tenminste).
Ach ik ga morgen afspraak met de ka maken en dan hopelijk nog ff z'n amandelen bespreken. Want voor mijn gevoel ligt daar de oorzaak.
Maar het gaat goed hier dus hoor :D
pi_136069836
Wat sneu Phaidra. Ik hoop -ook voor jou- dat hij vannacht een beetje slaapt. En idd even de HA bellen als het morgen nog zo is.

Loj, als jij er op deze manier goed mee om kunt gaan dan is het goed toch! Dan maakt het ook niet uit wat het cb of anderen er allemaal van vinden. Maar wel goed dat je het nog even bij de KA aan gaat kaarten. Blijf vooral bij je gevoel en benadruk dat. Mijn ervaring is dat veel artsen tegenwoordig echt wel naar de "gut feeling" van de moeder luisteren.
pi_136070049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:

PE O+ Mooi meisje!

Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again :P. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
ik heb wel gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als de temparatuur niet zakt ondanks de paracetamol. Ik was zelf namelijk een keer best wel geschrokken toen Luc 39.5 had ook al had hij paracetamol gehad. Ik dacht namelijk dat koorts altijd zou zakken van paracetamol :@

Ik hoop dat je snel mini snel weer opknapt :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136070068
Wat zijn jullie lekker bezig zeg :') luiers in de wasmachine, poep in bad :D

Wat sneu Phaidra, slaapt hij nu wel dan?
pi_136070116
Groot gelijk Loj dat je op je eigen gevoel afgaat :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136070140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:

PE O+ Mooi meisje!

He, dit klinkt als mijn dag :+ M wilde ook alleen maar aan mij vastgeplakt zitten en het liefst op me slapen. Nauwelijks gegeten ook. Ik hoop dat hij een beetje opknapt, anders wordt het een wat droevige verjaardag overmorgen. Beterschap voor I!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136070279
Wat sneu CS, zeker met zijn verjaardag voor de deur ;(
Willen jullie het donderdag ook vieren? Is hij in het weekend bij zijn vader? Dat lijkt me trouwens best wel moeilijk, als je niet bij je kind bent op zijn verjaardag. Hoe hebben jullie dat vorig jaar gedaan? of was dat toen nog niet aan de orde?
pi_136070382
Loj
Klinkt als bekende nachten..helaas. Hoop dat het bij jullie snel beter gaat.
Hier is 2x pn wakker een goede nacht of 1x 1,5u wakker :') Nouja zo heeft iedereen z'n eigen idee van n goede nacht, alles beter dan de hele nacht of elk u wakker zijn. Maar.. Op 1 of andere manier ben ik daar nogsteeds aan gewend. functioneer vandaag ook 'goed' :9
Waardoor krijg je het idee dat het aan de amandelen ligt? Hoop dat de ka jullie kan helpen.

Phaidra :* wat sneu zeg, beterschap

S voelt zich duidelijk niet prettig. Vandaag harde ontlasting en hele rode wangen :(. Ze drinkt en eet goed en krijgt geen banaan oid (want geen fruit..) dus geen idee waar die harde ontlasting opeens vandaan komt. Ze heeft vanmiddag 3,5u geslapen en ligt er nu net weer in..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')