SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel gelezen dat je je geen zorgen hoeft te maken als de temparatuur niet zakt ondanks de paracetamol. Ik was zelf namelijk een keer best wel geschrokken toen Luc 39.5 had ook al had hij paracetamol gehad. Ik dacht namelijk dat koorts altijd zou zakken van paracetamolquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ultieme ontspanning Kyara!
Loj![]()
![]()
PEMooi meisje!
Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
He, dit klinkt als mijn dagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:00 schreef Phaidra het volgende:
Ultieme ontspanning Kyara!
Loj![]()
![]()
PEMooi meisje!
Pfff wat een dag. Mini was zo zielig de hele dag, wilde alleen maar hangen voor de tv op schoot en verder was niets goed. Slapen wilde hij ook al niet, 30 minuten en toen weer overstuur wakker. Babytijd all over again. Zelfs met 240 mg pcm (voor het eerst, omdat hij eerder nog geen 10 kg woog) was zijn temperatuur nog boven de 38,5. Als het morgen nog zo is, gaan we even langs de dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |