Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Geen probleem maar vervolgens zit ze wel om de 10 min op app.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef ferry22 het volgende:
Ze had verkeerd flirtig contact met een man en uiteindelijk heeft ze zelfs een foto van haar kont in een string gestuurd...
Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar zijn die tijdsregistraties van Whatsapp tegenwoordig?
Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Best aardig dacht ik zo. Ik heb dat ook mooi uitgezet om te voorkomen dat mensen mij een beetje in de gaten houden zoals TS doet. Dat vind ik echt knap irritant.
Hé TS? Zeg je dan ook tegen haar: "Ja hoor eens, ik zie heus wel dat je elke 10 minuten online bent hoor!" ?
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef goed_volk het volgende:
Leuke relatie. Jullie zijn allebei te los naar anderen van het tegenovergestelde geslacht en zij vindt dat jij haar claimt. In a nuitshell. Niet een gezonde relatie.
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''al geloof ik daar zelf niet zo in
Misschien kun je een app installeren die haar beide camera's constant laat streamen naar jouw telefoon. Dan kan je haar nog beter in de gaten houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Heb het inderdaad al eens gezegd en dan ontkent ze het niet maar dan is het meestal voor school en niet gezelligheid gesprek maar ik geloof dat niet helemaal meer na het voorval.
Als TS niet zo bezitterig was geweest, had dat misschien nog gekund....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien zijn ze beter geschikt voor een ''open relatie''al geloof ik daar zelf niet zo in
Ja zo denk ik er ook over, daarom zei ik al, ik geloof niet zo in open relaties.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....
je bent me vriendin volledig of niet.
Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hoe oud zijn jullie?
Je hebt het over school, dus ik gok ergens rond de 16.
Maar dit gaat em niet worden, niet té verdrietig erover zijn, komen nog zat relaties die uitgaan.
Hoort bij 't leven, on to the next one.
Ah, dus straks na de studie het werkende leven in, trouwen, kindertjes en een doorzonwoning.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Verkeerd gegokt 20 en 23 zijn we;)
Relatie? Dat vind ik gewoon een belediging voor de mijne.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:07 schreef HSG het volgende:
Dit is dus een voorbeeld van een relatie dat ten einde loopt.
Dit gaat over TS en niet over jou. Zij hebben een relatie en dat loopt helemaal ten einde. TS kan het net zo goed nu uitmaken om alle ellende te voorkomen. Mevrouw wil meer vrijheid nou dan krijgt ze die.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Relatie? Dat vind ik gewoon een belediging voor de mijne.
Relatie impliceert iets van wederzijdse liefde, respect en trouw. Dat mis ik hier totaal. Dat was de strekking van mijn reactie. Dit is heen relatie te noemen en doet af aan alle normale relaties .quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit gaat over TS en niet over jou. Zij hebben een relatie en dat loopt helemaal ten einde. TS kan het net zo goed nu uitmaken om alle ellende te voorkomen. Mevrouw wil meer vrijheid nou dan krijgt ze die.
Met die gedachte heb ik al keer gelopen punt is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit gaat over TS en niet over jou. Zij hebben een relatie en dat loopt helemaal ten einde. TS kan het net zo goed nu uitmaken om alle ellende te voorkomen. Mevrouw wil meer vrijheid nou dan krijgt ze die.
Ja joh, talk is cheap. Ze roept dat ze je niet kwijt wil maar ondertussen stuurt ze wel een foto van dr kont in string naar een andere gozer want blijkbaar had ze daar geen problemen mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Met die gedachte heb ik al keer gelopen punt is.
Heb het aan de telefoon ook al een keer geroepen best jij je vrijheid ik rot wel op.
Maar op dat moment bindt ze in dat ze me niet kwijt wilt enz...
Jawel dat is waar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja joh, talk is cheap. Ze roept dat ze je niet kwijt wil maar ondertussen stuurt ze wel een foto van dr kont in string naar een andere gozer want blijkbaar had ze daar geen problemen mee.
Tussen wat ze zegt en doet zit een groot gat. Je moet afgaan op wat ze doet, niet op wat ze zegt.
Een relatie is het niet meer idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Relatie impliceert iets van wederzijdse liefde, respect en trouw. Dat mis ik hier totaal. Dat was de strekking van mijn reactie. Dit is heen relatie te noemen en doet af aan alle normale relaties .
Kerel, dump haar want ze houdt je gewoon aan het lijntje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef ferry22 het volgende:
Heb het aan de telefoon ook al een keer geroepen best jij je vrijheid ik rot wel op.
Heb idee dat er nog wel gevoel voor me is.
Dit. Weg met die hap.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Een relatie is het niet meer idd.
[..]
Kerel, dump haar want ze houdt je gewoon aan het lijntje.
Je zit nu uitvluchten te verzinnen. Ze heeft er geen spijt van dat ze dat gedaan heeft, ze heeft er spijt van dat jij het weet. Dat is heel wat anders. Dit gaat niet zo zeer om de foto die ze gestuurd heeft maar dat ze iets wat van jullie 2 was, heeft gedeeld met een buitenstaander. Ze heeft je vertrouwen beschaamd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:17 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Jawel dat is waar.
Maar ze heeft met diegene alle contact verbroken.
En hebben hier ook over gepraat ze heeft er spijt van maar ja het blijft mij nu erg in de weg zitten.
en dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef ferry22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Geen haar op me hoofd die daar aan denkt....
je bent me vriendin volledig of niet.
Zo raar die blinde hoop gefundeerd op...tjah schaarse leuke momenten. Dit lijkt me nou een klinkklare casus van weg ermee, toch verzet die TS zich tegen het oordeel van ons RP farizeërs. Jammer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Moira. het volgende:
Klinkt nogal als het begin van het einde.
Ik zou de eer aan mezelf houden en mezelf een hoop meer pijn en leed besparen voordat de klap straks alleen maar harder wordt.
Concluderen dat het zo niet werkt tussen jullie.
Lijkt me iig duidelijk dat zij het gros van haar interesse niet meer bij jou heeft liggen.
Wat was de reactie dan? Want ik weet niet of je nou sarcastisch bent met je 'geweldig'.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef ferry22 het volgende:
Inmiddels weet ik dat ik er mee moet kappen.
Net haar een berichtje gestuurd en de reactie was weer geweldig....
Me gevoel voor haar houdt me alleen nog tegen...
Moet gewoon hard zijn en het in zien dat het niet werkt hoe kut het ook is.
Leuk is het nooit helaas..
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef ferry22 het volgende:
Het was zeer sarcastisch....
Ik zei fijne dag lieverd met sporten voor je examen.
krijg ik terug.
Fer,,,, laat me eigen ding doen graag maar ja ga zo wel sporten x.
heb maar niet meer gereageerd,,,
hoe moelijk is het om gewoon iets terug te schrijven "Okay, vanaf nu kun je geheel je eigen ding doen?" Los van wat extra spelfouten die je er graag in zult willen verwerken, voor wat persoonlijke touchquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef ferry22 het volgende:
krijg ik terug.
Inderdaad! Onze Ferres moet gewoon even zijn ballen tonen, rug rechten en afkappen met die snol. Ontstaat mijns inziens ook wel een discussie wat zo'n meid met zo'n ballenloze vent moet. Ondanks dat ik haar manieren afkeur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hoe moelijk is het om gewoon iets terug te schrijven "Okay, vanaf nu kun je geheel je eigen weg gaan?"
of ben je bang dat ze dan boos wordt ofzo?
serieus, eigenlijk begin ik steeds sterker de indruk te krijgen dat je het ook een beetje over je afroept, zo slap als je jezelf opstelt, en confrontaties ontwijkt.
Alsof je enkel 'lieverd' kunt zeggen en de hele tijd zoete-koek wilt spelen, terwijl het daar allang de tijd niet meer voor is
Hoezo? Boeit jou dat, je hoeft niet te verantwoorden waarom je ermee kapt toch? Daarnaast denk ik dat ze het stiekem wel begrijpt hoor....Ze vindt je niet bijster interessant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:41 schreef ferry22 het volgende:
Ik probeer het goed maar ik ben er uit dat het geen nut heeft.
ik ben niet een persoon om het via sms whatsapp of mail uit te maken.
zal er dus tijd aan moesten besteden om langs te gaan wanneer ze thuis is.
Wordt vanavond of loop van de week dus maar zeer snel.
Zo gaat het langer niet meer.
Ik betwijfel of onze beste Ferry een meid kan bekoren, los van dit topic. Hij komt nogal onderdanig en makkelijk vernederbaar over.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:43 schreef oLexie het volgende:
Eigenlijk ben ik er altijd heel erg tegen om je te verlagen naar een ander haar niveau maar hier vind ik dat wel geinig. Gewoon ook zo'n chick zoeken die zulke foto's stuurt, wachten tot je vriendin bij je is en dan gewoon geen aandacht aan haar geven en de hele avond met die chick(s) appen. Beetje foto's sturen, je vriendin afkraken en dan je telefoon op tafel laten liggen.
Daarna gooi je haar en haar spullen de deur uit en lang zal je levenMooi zou het al helemaal zijn als precies op dat moment een bloedmooi wijf aan komt lopen je huisje in
Jammer dat ik een vriend heb want ik zou hier serieus aan mee willen werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik betwijfel of onze beste Ferry een meid kan bekoren, los van dit topic. Hij komt nogal onderdanig en makkelijk vernederbaar over.
En daarom zou bovenstaand scenario prachtig zijn. Totaal onverwacht, die verbijstering op haar kop, keihard gedist. Latorrrrrr.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef ferry22 het volgende:
Los van het topic wil ik best op in gaan ja dat kan ik wel.
Maar heb me gevoelens denk ik na 3,5 jaar te veel de hand gegeven van het komt wel goed.
Ze weet ben ik bang iets te goed hoe ze mij kan bespelen....
Misschien is waarde Ferry bereid om je grof te betalen. Updates gaarne in dit topicquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jammer dat ik een vriend heb want ik zou hier serieus aan mee willen werken
Had een parel kunnen worden
Kijk, als je dit nou niet door had dan was het een legitieme reden. Nu ben je veel te passief, je constateert een probleem en legt het gewoon neer. Kerel, je bent echt een slappe zak. Je profileert je in ieder geval wel zo, heb je überhaupt zelfrespect of is dat in 3,5 jaar helemaal uit je gezogen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef ferry22 het volgende:
Los van het topic wil ik best op in gaan ja dat kan ik wel.
Maar heb me gevoelens denk ik na 3,5 jaar te veel de hand gegeven van het komt wel goed.
Ze weet ben ik bang iets te goed hoe ze mij kan bespelen....
Het zou wel een mooi scenario zijn idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
En daarom zou bovenstaand scenario prachtig zijn. Totaal onverwacht, die verbijstering op haar kop, keihard gedist.
Nee dat is veel te makkelijk. Dit soort meisjes moet je altijd eerst even goed breken, ego kapot maken en dan helemaal wtf'ed keihard dumpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:47 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Het zou wel een mooi scenario zijn idd.
Maar ben zelf ook niet van niveau verlagen laat ik dan maar de wijze zijn denk ik altijd.
Om het maar gewoon normaal uit te maken.
Ik moet eerlijk zijn dat ik het nu pas besef dat ik zo zwak en over me heen heb laten gelopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien is waarde Ferry bereid om je grof te betalen. Updates gaarne in dit topic
[..]
Kijk, als je dit nou niet door had dan was het een legitieme reden. Nu ben je veel te passief, je constateert een probleem en legt het gewoon neer. Kerel, je bent echt een slappe zak. Je profileert je in ieder geval wel zo, heb je überhaupt zelfrespect of is dat in 3,5 jaar helemaal uit je gezogen?
Juist!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn dat ik het nu pas besef dat ik zo zwak en over me heen heb laten gelopen.
Ik klamp te te vast aan haar terwijl ze het niet waard is.
Dude... gewoon akappen maar dat ga je ook al doen zag ik. Goed zo jongen, je bent goddomme meer waard dan dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef ferry22 het volgende:
krijg ik terug.
Misschien beetje kut vraag, ga uit van wel natuurlijk maar heb je een groep vrienden en voldoende geld? Je gaat het nodig hebben aankomende periode. Heel veel stappenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:52 schreef ferry22 het volgende:
Ik hou van haar dat is het moeilijke.
ondanks alles hou ik van haar.
Maar dat gevoel heeft mij geleid en als ik nu miss wel heel erg dankzij jullie visie kijk dan denk ik.
Waarom hou ik dit nog vast wat zou zij doen als ik hetzelfde ontvang of zelf had gedaan een intieme foto.
Zou ze er dan ook nog zijn ik betwijfel het deels.
Kerel, echt, hoe kan je je zo aan een lijntje laten houden? Dumpen, nu, liever nog gisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef ferry22 het volgende:
krijg ik terug.
Vrienden zijn er en Geld is er ook,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef oLexie het volgende:
[..]
Misschien beetje kut vraag, ga uit van wel natuurlijk maar heb je een groep vrienden en voldoende geld? Je gaat het nodig hebben aankomende periode. Heel veel stappen
Nice, vooral dus blijven doen ook en je barmanskills gebruiken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:55 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Vrienden zijn er en Geld is er ook,
Werk in het Nachtleven ben er nooit weg gebleven ook niet in me relatie:)
De kunst is om jezelf boos te houden op degene. En jezelf overtuigen wat voor gedrocht je ex eigenlijk was. Dan gaat het makkelijker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nice, vooral dus blijven doen ook en je barmanskills gebruiken.![]()
Werken eten stappen slapen aankomend half jaargvd liefdesverdriet is echt een lelijk ding.
Heb nooit gezegd dat ik een barman wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nice, vooral dus blijven doen ook en je barmanskills gebruiken.![]()
Werken eten stappen slapen aankomend half jaargvd liefdesverdriet is echt een lelijk ding.
Vriendin wil geen seks, 2 verschillende zaadlozingen kunnen een chemische reactie veroorzaken. Waarbij de vagina vanbinnen desintegreert door de zuurgraad van de reactie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
Vriendin wil geen seks maar stuurt wel foto's van haar ass in een string naar een andere gast.
Helemaal super, leuke foto's.
Jongens punt is duidelijk wil er geen eens over dat stukje meer nadenken....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vriendin wil geen seks, 2 verschillende zaadlozingen kunnen een chemische reactie veroorzaken. Waarbij de vagina vanbinnen desintegreert door de zuurgraad van de reactie.
En die Ferry maar gefrustreerd nog proberen om die babybunker verder aan te stampen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vriendin wil geen seks, 2 verschillende zaadlozingen kunnen een chemische reactie veroorzaken. Waarbij de vagina vanbinnen desintegreert door de zuurgraad van de reactie.
Right. Breng haar op de hoogte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Jongens punt is duidelijk wil er geen eens over dat stukje meer nadenken....
Bah,,,,
Kerel, als je haar dumpt ben je gvd een ware heavyweight kampioen. Dan krijg je van mij 100quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Jongens punt is duidelijk wil er geen eens over dat stukje meer nadenken....
Bah,,,,
Ah, nog beter!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef ferry22 het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik een barman was
Ik Ben Diskjockey in meedere Clubs en heb me eigen onderneming erin;)
Maar gaat zeker goed komen.
En dit inderdaad. Zwaktemomenten zorgen dat je weer contact gaat zoeken. Beter rijg je haar vriendinnen aan je pik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De kunst is om jezelf boos te houden op degene. En jezelf overtuigen wat voor gedrocht je ex eigenlijk was. Dan gaat het makkelijker.
Klinkt alsof je vaker met dit bijltje hebt gehakt, Lexie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, nog beter!
[..]
En dit inderdaad. Zwaktemomenten zorgen dat je weer contact gaat zoeken. Beter rijg je haar vriendinnen aan je pik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |