Bloempje niet, bloem wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Noemen mensen hun kind echt bloempje ?_!
Terechte klacht, die kutmoeders/ vaders ook met hun kutkinderen altijd die wij zogenaamd schattig en leuk moeten vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Sheldon. het volgende:
Regelmatig als ik bijvoorbeeld in de AH loop, loopt er zo'n moeder heel gehorig tegen haar kind te praten. Aangezien ik in Amsterdam woon zijn het vaak ook hele hippe moeders die erg vol van zichzelf zijn, en hun kind ''Bloem'' of ''Sam'' of ''Wolf'' oid noemen.
Dat kind wordt volledig vrij gelaten in wat hij/zij doet, want alles wat het kind doet is toch wel leuk. En dat horen andere mensen ook te vinden. Het kind rent met een kinder-winkelwagentje door de AH, en rijdt tegen iemands been. Moeder kijkt de persoon lachend aan, ''haha, dat jochie van me toch he'', en de andere persoon heeft er ook maar om te lachen.
Het kind vraagt continu de aandacht van de moeder ''Mama, mag ik dit, kijk mama dit en dat'', en mama reageert constant op het kind : ''Ja schat, ja mooi he schat, wil je nog een lekker snoepje straks schat? Ah wat een lieverd ben je toch''.. Ook als het kind een paar paden verder is gerend met het wagentje : ''Bloemetje, kom eens even naar mama schat, niet tegen de benen van andere mensjes aanrijden lieverd''
Waarom denkt dit soort moeders dat ze heel speciaal zijn met hun kind? Terwijl er miljarden mensen op de wereld rondlopen die ooit kind zijn geweest, denken zij oprecht dat HUN kind zo speciaal is, dat iedereen in de AH erop zit te wachten... Oh hij rijdt keihard tegen mijn enkel, maakt niet uit hoor mevrouw, Bloempje is zo'n speciaal kind, dat maakt me niet uit.
Een klacht op zich; mensen die zwangerschappen nog 'wondertjes' noemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
Ben zo trots op mijn dochtertje Maan.Ze is echt een wondertje, elk onderdeel van haar is mijn buik gemaakt, zo bijzonder, echt ongelofelijk.
Net zoals bij elk fucking mens ooit is gebeurd.
quote:
Gewoon normaal doen en niet de blije debiel uithangen met je mislukte abortus is wat anders dan zelf genegeerd worden door je eigen moeder. Vreemde conclusie die jullie daar trekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef SimplyAlex het volgende:
TS is jaloers ... TS heeft nooit dit soort liefde gekend van zijn eigen moeder.
Idd, een van de meest voorkomende gebeurtenissen ter wereld beschrijven met een term bedoeld voor onmogelijke dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een klacht op zich; mensen die zwangerschappen nog 'wondertjes' noemen.
7 miljard wondertjes op deze wereldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een klacht op zich; mensen die zwangerschappen nog 'wondertjes' noemen.
Volgens mij gebruikt elke moeder dat woord minstens 1xquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, een van de meest voorkomende gebeurtenissen ter wereld beschrijven met een term bedoeld voor onmogelijke dingen.
Ik krijg dan toch echt de neiging om 'per ongeluk' dat karretje omver te schoppen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:42 schreef Sheldon. het volgende:
Het kind rent met een kinder-winkelwagentje door de AH, en rijdt tegen iemands been. Moeder kijkt de persoon lachend aan, ''haha, dat jochie van me toch he'', en de andere persoon heeft er ook maar om te lachen.
quote:
OUD is in the housequote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef SimplyAlex het volgende:
TS is jaloers ... TS heeft nooit dit soort liefde gekend van zijn eigen moeder.
Misschien moet je die moeder dan afschieten om het kind te reddenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind kinderen wel lief![]()
Maar die moeders kunnen wel heel irritant zijn. Derhalve terechte klacht.
Dat lijkt mij inderdaad de meest redelijke oplossing die mogelijkerwijs te bedenken is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je die moeder dan afschieten om het kind te redden
Maar nadenken over de astronomisch lage kans dat leven zich van een ééncellig organisme heeft geëvolueerd naar de complexe organismes die een ongehoorde hiërarchische samenleving hebben opgebouwd die het mogelijk maakt om boodschappen te halen in plaats van ze te verzamelen op een plekje dat (zover we weten) uniek is in het hele universum in zijn ontwikkeling, ho maar. Dat is gewoon zo, maar een baby uitkakken dát is het wonder. Sure.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, een van de meest voorkomende gebeurtenissen ter wereld beschrijven met een term bedoeld voor onmogelijke dingen.
Nee beter dat dat kutkind van jou leert om netjes naast jou te blijven lopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
Beter jij blauwe schenen dan die lompehorken die mijn kind altijd omver bumpte met hun fatsige heupen of bierpenzen. Gewapend met zo'n karretje was zij iig wel veilig.
Ik moet blauwe schenen krijgen omdat iemand anders jouw lelijke kind omver loopt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
Beter jij blauwe schenen dan die lompehorken die mijn kind altijd omver bumpte met hun fatsige heupen of bierpenzen. Gewapend met zo'n karretje was zij iig wel veilig.
Dan laat je je kind thuis waar het NIET in de weg loopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
En zie hier, de aso-momquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
deed ze ook altijd, maar dat maakte voor die achterbuurt tokkies kennelijk niet uit. Ze werd regelmatig harthandig nog dichter tegen me aangeduwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee beter dat dat kutkind van jou leert om netjes naast jou te blijven lopen.
Ja, want JOUW kind is het centrum van het universum, en het is absoluut niet jouw taak om ervoor te zorgen dat ze niet omver gebumpt wordt door haar gewoon bij je te houden in een plek zoals de supermarkt waar mensen komen om vaak snel en haastig boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef pepper_961 het volgende:
Dit is gewoon gelul van je. Niemand die in supermarkten bewust kinderen omver loopt. Je moet je kind gewoon een beetje bij je houden, vooral als ze nog het evenwicht van een pinguïn hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
deed ze ook altijd, maar dat maakte voor die achterbuurt tokkies kennelijk niet uit. Ze werd regelmatig harthandig nog dichter tegen me aangeduwd.
En dan laat ik een, toen 3 jarig kind, alleen thuis en dan gebeurt er wat en dan krijg je de volgende reacties;quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dan laat je je kind thuis waar het NIET in de weg loopt.
idd, natuurlijk hou ik gewoon rekening met het kind, dat kan er niets aan doen dat het intens verrot wordt opgevoed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit is gewoon gelul van je. Niemand die in supermarkten bewust kinderen omver loopt. Je moet je kind gewoon een beetje bij je houden, vooral als ze nog het evenwicht van een pinguïn hebben.
Fixed!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:58 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Ik moet blauwe schenen krijgen omdat iemand anders jouw prachtige kind omver loopt?
Dan huur je een oppas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
En dan laat ik een, toen 3 jarig kind, alleen thuis en dan gebeurt er wat en dan krijg je de volgende reacties;
" waar waren de ouders?!"
" een kind van drie alleen thuis laten!"
En als dat niet past gewoon de hele tijd op je schouders dragen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:03 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dan huur je een oppas.
Anders zet je dat kind in een winkelwagen waar het niet in de weg loopt.
Huh?! Kut, waar komt die "t" vandaan?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Harthandig, en dat moet dan een kind opvoeden.
Jij bent zeker ook zo'n moeder die haar kind alle etenswaren in zijn/haar klauwen laat houden en dan zo trots gaat uitleggen ten overstaande van iedereen wat het is, waar het vandaan komt, en dat het ''appel'' heet, om vervolgens die appel helemaal beursgedrukt weer terug in het schap te leggen.. Maar hé, jouw kind heeft weer wat geleerd.quote:
Zoals ik al zei, ze liep vlak naast me, maar bij sommige zit het lompe vet kennelijk ook voor de ogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:01 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Dit is gewoon gelul van je. Niemand die in supermarkten bewust kinderen omver loopt. Je moet je kind gewoon een beetje bij je houden, vooral als ze nog het evenwicht van een pinguïn hebben.
Wat heb jij tegen mensen met overgewicht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze liep vlak naast me, maar bij sommige zit het lompe vet kennelijk ook voor de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |