Het dilemma kwam toch voort uit de blijkbaar verkeerde aanname dat het haar zuurstofapparaat betrof?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was toch juist de hele bedoeling van dit topic? TS geeft nota bene in de TT aan "Dilemma", waar voor mij uit blijkt dat ze ook niet zo goed wist wat ze er nou mee moest en een beetje raad wilde alvorens het gesprek met die buurvrouw aan te gaan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef b4kl4p het volgende:
Er is gewoon een stilte regel van 23 tot 6-7 ofzo hier in Nederland. Je kunt dus gewoon vragen of ze dan misschien niet een uurtje voor het slapen dat ding wat harder wil zetten zodat ze wat kan opladen voor de nacht. Dan moet hij uit.
Maak het gewoon bespreekbaar en kom samen tot een oplossing. Maar goed je weet je recht, je kunt eisen dat ze het apparaat 's nachts uitlaat wettelijk gezien.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me je ergernis goed voorstellen ts. Niet kunnen slapen van lawaai gemaakt door anderen is het ergste wat er is. Misschien kun je de wijkagent eens benaderen?
Oh, ik had het opgevat dat TS nogal worstelde met de geluidsoverlast van haar buurvrouw, want die heeft kanker die de geluidsoverlast 'veroorzaakt'. Klaag je over het geluid, klaag je dus over haar kanker, was het idee van TS die zich al dan niet terecht afvroeg of je daar dan wel wat van mocht/kon zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Het dilemma kwam toch voort uit de blijkbaar verkeerde aanname dat het haar zuurstofapparaat betrof?
Hear hearquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:09 schreef Elan het volgende:
Wat een ongelofelijk zeikwijf die vriendin van je.
Koop oordoppen en ga je ergens in een hoekje kapot zitten schamen dat je ook maar overweegt om die vrouw lastig te vallen met jullie gezeik, straks is ze dood en hebben jullie je rust terug, nu blij?
Het is het geluid van de gasmeter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Een slechte nachtrust is inderdaad dodelijk voor je toekomstplannen daar waar jullie überhaupt nog toekomst hebben...
Lastige kwestie dit... Je kunt moeilijk van iemand eisen om stiller te sterven. Wellicht kan je iets met haar kinderen/familie regelen, dan komt het toch wat minder direct over.
Waarom zou je iemand die al kanker heeft ook nog willen vergassen? Wrede shit mang.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is het geluid van de gasmeter.
Dan kan ze toch verplaatst worden naar een kamer/muur welke niet zo dicht aan de buren grenst? Dat ze stervende is is echt vervelend maar de wereld gaat voor andere gewoon door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die al kanker heeft ook nog willen vergassen? Wrede shit mang.
Wie, ze? Het is de gasmeter die geluid maakt. Je weet wel, die het gas meet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan ze toch verplaatst worden naar een kamer/muur welke niet zo dicht aan de buren grenst? Dat ze stervende is is echt vervelend maar de wereld gaat voor andere gewoon door.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef snakelady het volgende:
Mijn oma heeft ook zo'n aparaat gehad toen ze lonkkanker had en ik sliep in dezelfde kamer als haar en dat apparaat, zo'n herrie maakt dat toch ook weer niet?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja ik las het later inderdaad, wist niet dat die dingen zo'n herrie maakte overigens.quote:
want zij kon het lonken niet laten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef snakelady het volgende:
Mijn oma heeft ook zo'n aparaat gehad toen ze lonkkanker had en ik sliep in dezelfde kamer als haar en dat apparaat, zo'n herrie maakt dat toch ook weer niet?
Joh, ga eens uit van de daadwerkelijke situatie en vul daarvoor in de plaats niet zomaar 'alles' in, als in dat ze alles maar mag maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef Platina het volgende:
Al die moraalridders hier. Iemand heeft kanker en opeens mag ze alles maken en hebben de buren het maar te slikken.
En ja, dat is niet de daadwerkelijke situatie die ik beschrijf maar als ik die posts hier lees dan zijn er genoeg riddertjes die het graag zo zouden zien.
Stekker eruit, opgelost, slotje.quote:Wij vermoeden dat de overlast van dit apparaat komt.
Wat nu te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Het is de gasmeter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:45 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, en wat als ze nou bv een chirurg is en door het slaapgebrek niet in staat is evenveel mensen te helpen of redden? Hoeveel mag ten kosten gaan voor een kankerpatiënt?
Het is de gasmeter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
Ik kan me de reactie van de buurvrouw al helemaal voorstellen:
"Het spijt me dat ik jullie zoveel lastig val met doodgaan"
We hebben de update van TS gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Scorpie het volgende:
Hoe zijn we te weten gekomen dat het de gasmeter is?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef Fokkiebaby het volgende:
Update:
Zojuist bij de zieke buurvrouw geweest. Gevraagd hoe het nu met haar ging enzo en het een beetje tactisch gebracht en wat blijkt , het is de teller van haar gasmeter. Als de cijfertjes verspringen hoor je een soort ratelend geluid. De buurvrouw heeft er zelf snachts geen last van omdat ze slaappillen neemt.
Kan de huisbaas dan niks betekenen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben de update van TS gelezen.
[..]
We hebben gelezen dat TS Liander heeft gemaild.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan de huisbaas dan niks betekenen?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Fokkiebaby het volgende:
Ik heb zojuist Liander gemaild of ze de meter kunnen komen vervangen. Binnen 6 werkdagen krijg ik bericht.
Dan snap ik dit topic niet. Valt er niks anders meer te rellen hier?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hebben gelezen dat TS Liander heeft gemaild.
[..]
Al onze hoop is op jou gevestigd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan snap ik dit topic niet. Valt er niks anders meer te rellen hier?
Zelfs ik kan niet heksen met dit topic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al onze hoop is op jou gevestigd.
wie weet blijft die feeks nog 2 jaar leven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een troll, hè? Toch? Normale mensen denken toch niet echt zo? Die kopen toch even oordopjes voor the time being? Toch?
Ik wil mijn best wel doen, maar ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan snap ik dit topic niet. Valt er niks anders meer te rellen hier?
We weten niet eens of ze terminaal is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
wie weet blijft die feeks nog 2 jaar leven.
Mensen die niet gewoon het fatsoen hebben om snel dood te gaan.
Wisten we dat maar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
We weten niet eens of ze terminaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |