abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:15:22 #76
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_136052978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als dat niet besproken is met die vrouw is dat ontzettend verkeerd.
Dat sowieso.
quote:
Die vrouw bepaald
dat is met een t
quote:
, indien bij machte, zelf wel of zij dat doet, en aangezien zij daar geen probleem mee heeft doet ze dat niet, want ze weet wel feilloos te vertellen wat dat geluid veroorzaakt. Ik zou me, als ik terminaal was, ook niet druk maken om dat soort dingen.

Tevens doet TS dat niet om die vrouw te helpen.
Nee ze heeft een eigenbelang. En terecht. Het is de vraag of ze dit met toestemming van de buurvrouw doet.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_136053115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, die vergelijking.
Zegt degene die een beademingsapparaat vergelijkt met een wasmachine
  Moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 15:21:01 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136053283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Dat sowieso.

[..]

dat is met een t

[..]

Nee ze heeft een eigenbelang. En terecht. Het is de vraag of ze dit met toestemming van de buurvrouw doet.
Als die vrouw last had van die meter, dan had ze die actie zelf wel ondernomen. Dat heeft ze niet, want ze heeft slaappillen. Als het zo is dat die meter ZO veel lawaai maakt dat de vriendin van TS er niet van kan slapen, dan moet dat geluid in 't huis van die vrouw wel ontzettend hard zijn, en NOG doet ze er niks aan. Dus dan heeft ze briljante slaappillen icm met dat ze zo ziek is dat het toch al bijna is afgelopen.

Blijkbaar heeft ze geen familie want die zouden zich ook wel storen aan dat kabaal, en heb je TS die even op hoge poten aan komt met het verhaal van 'ja joh hey vervelend dat je kanker hebt eej maar ja weet je ZIJ kan niet slapen dus uh, anders fix je die godverdomde kutmeter even of ik doe t voor je'.

OF....OF...ik noem maar iets heel geks. Het valt reuze mee met het kabaal wat die meter maakt en die vriendin van TS stelt zich maar wat aan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136053480
Wat reageert iedereen hier overdreven zeg. Geluid van de buren kun je helemaal gek van worden, dan kun je toch best even kijken of daar iets aan te doen is. Het is niet alsof TS zegt dat de vrouw maar gewoon moet gaan verhuizen ofzo. De wereld draait door, en zolang TS alles een beetje normaal brengt mag ze best verwachten dat er in ieder geval iets wordt gedaan aan de geluidsoverlast. Als dat door Liander gedaan moet worden kost het de vrouw waarschijnlijk niets, kan TS nog even aanbieden alles af te handelen zodat de vrouw er geen last van heeft en dan is iedereen weer blij.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:26:18 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136053572
Mensen reageren overdreven zodat er weer andere mensen kunnen reageren met dat iedereen zo overdreven reageert. Want die heb je er ook weer altijd bij. Zo krijgt iedereen een kans.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136053640
Kan me je ergernis goed voorstellen ts. Niet kunnen slapen van lawaai gemaakt door anderen is het ergste wat er is. Misschien kun je de wijkagent eens benaderen?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:29:51 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136053723
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
Kan me je ergernis goed voorstellen ts. Niet kunnen slapen van lawaai gemaakt door anderen is het ergste wat er is. Misschien kun je de wijkagent eens benaderen?
_O-
pi_136054052
Ik snap het niet zo goed , het is een brom/ratel geluid en als het van de meter afkomt lijkt me echt niet dat het een superluid geluid is, of je moet er met je oor tegen aan liggen.

Ergens begin ik te denken dat je zelf het probleem veel erger maakt dan het is door hele overdreven dingen te gaan doen omdat jullie last hebben van haar meter ga jij bellen om het te vervangen ???

Ik denk eigenlijk dat er een beetje naar problemen gezocht word.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:35:46 #84
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_136054089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als die vrouw last had van die meter, dan had ze die actie zelf wel ondernomen. Dat heeft ze niet, want ze heeft slaappillen. Als het zo is dat die meter ZO veel lawaai maakt dat de vriendin van TS er niet van kan slapen, dan moet dat geluid in 't huis van die vrouw wel ontzettend hard zijn, en NOG doet ze er niks aan. Dus dan heeft ze briljante slaappillen icm met dat ze zo ziek is dat het toch al bijna is afgelopen.

Blijkbaar heeft ze geen familie want die zouden zich ook wel storen aan dat kabaal, en heb je TS die even op hoge poten aan komt met het verhaal van 'ja joh hey vervelend dat je kanker hebt eej maar ja weet je ZIJ kan niet slapen dus uh, anders fix je die godverdomde kutmeter even of ik doe t voor je'.

OF....OF...ik noem maar iets heel geks. Het valt reuze mee met het kabaal wat die meter maakt en die vriendin van TS stelt zich maar wat aan.
Waar haal je vandaan dat ze terminaal is?

En logisch toch dat TS het aankaart. 't Feit dat de buurvrouw het niet hoort betekent niet dat het niet vervelend/storend is voor anderen. Daarnaast denk ik dat het niet meer dan redelijk is dat ze samen kijken naar een oplossing.

Kanker of wat dan ook is geen excuus
pi_136054257
Niet kunnen slapen is ook niet zo fijn, dus dat je er iets aan wil doen lijkt mij niet zo gek.

Ik denk alleen dat het niet zo heel simpel is. Maar een normaal gesprek hierover moet kunnen. Misschien is er wel een stiller apparaat beschikbaar?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:42:31 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136054428
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:39 schreef DS4 het volgende:
Niet kunnen slapen is ook niet zo fijn, dus dat je er iets aan wil doen lijkt mij niet zo gek.

Ik denk alleen dat het niet zo heel simpel is. Maar een normaal gesprek hierover moet kunnen. Misschien is er wel een stiller apparaat beschikbaar?
Even bijlezen, D.
pi_136054813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef Lienekien het volgende:

Even bijlezen, D.
Ik werd moe van het worstelen door verongelijkte posts omdat je kennelijk niet meer een normaal gesprek mag voeren met iemand die kanker heeft...

Maar goed, dat bleek dus wel gewoon de manier. ;)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:51:45 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136054879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik werd moe van het worstelen door verongelijkte posts omdat je kennelijk niet meer een normaal gesprek mag voeren met iemand die kanker heeft...

Maar goed, dat bleek dus wel gewoon de manier. ;)
Had ze nou eerst dat gesprek gevoerd, dan was het allemaal niet nodig geweest.
pi_136055056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ach... Eind goed, al goed.
pi_136055250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Dat was toch juist de hele bedoeling van dit topic? TS geeft nota bene in de TT aan "Dilemma", waar voor mij uit blijkt dat ze ook niet zo goed wist wat ze er nou mee moest en een beetje raad wilde alvorens het gesprek met die buurvrouw aan te gaan.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_136055252
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, ach... Eind goed, al goed.
pi_136055280
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is niet aardig...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:19:50 #93
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_136056245
Ben benieuwd hoe dit topic was gelopen als de buurvrouw een moslima was ipv een kankerpatiënt.
pi_136056360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Maargoed. het volgende:
Ben benieuwd hoe dit topic was gelopen als de buurvrouw een moslima was ipv een kankerpatiënt.
En moslima met een beademingsapparaat?
Die moet dan ook wel doodziek zijn, dus waar ben je dan benieuwd naar?
pi_136056393
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is aardiger om een bloemetje te geven als de buuv nog leeft,,, en misschien af en toe een
boodschapje voor haar doen. maar ja..
pi_136056860
Daar komt nog bij dat de zieke buurvrouw gebrekkig Nederlands spreekt omdat ze van Portugese afkomst is....
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:38:40 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136056978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:36 schreef Fokkiebaby het volgende:
Daar komt nog bij dat de zieke buurvrouw gebrekkig Nederlands spreekt omdat ze van Portugese afkomst is....
In de tussentijd had je arme vriendin ook oordoppen kunnen kopen. Weet niet of dat al genoemd is?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136056998
Beter veroorzaak je gewoon even een stroomstoring.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_136057013
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

In de tussentijd had je arme vriendin ook oordoppen kunnen kopen. Weet niet of dat al genoemd is?
Nee je bent de eerste _O-
pi_136057053
Heeft iemand al oordoppen genoemd?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')