Soms krijg ik het idee dat de hele multi culturele samenleving een groot werkgelegenheidsproject voor SPH studenten is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Dit is toch wel het domste van het hele onderzoek:
[..]
Investeren in nieuw werkvlok terwijl je het bestaande werkvolk wat werkloos thuis zit de pleuris laat krijgen.
En dat laatste... mijn god. Het had ook voorkomen kunnen worden. Maar blijkbaar wil men de problemen hier hebben zodat ze zich weer in de aandacht kunnen zetten met aangereikte oplossingen. Alhoewel oplossingen, het zijn conclusies. Oplossingen hebben ze niet.
Welke moskee is door een terreurgroepering gefinancierd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef raptorix het volgende:
Theoretisch? Hoe denk je dat de bouw van al die moskeeen gefinancieerd worden? Is het niet vanuit dubieuze landen, dan is het wel vanuit terroristische groepen.
Westermoskee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Welke moskee is door een terreurgroepering gefinancierd?
MG is geen terreurgroepering.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef raptorix het volgende:
Milli Görüs om er maar eens 1 te noemen.
Geen NWS-mod, dus hier is hij een gewone user.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef LogiteX het volgende:
Wat gaan we off topic, en dat onder leiding van een mod
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:49 schreef LogiteX het volgende:
Wat komen die Roemenen en Bulgaren hier doen? Werk doen wat eigenlijk door Turken en Marokkanen gedaan had moeten worden ? Is toch de wereld op zij kop. Beter blijven ze weg.
Het kon juridisch niet hard gemaakt worden, en de AIVD gaat niet roepen dat ze onderzoek naar hen doen, google maar wat rond, vind je genoeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
MG is geen terreurgroepering.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mill%C3%AE_G%C3%B6r%C3%BC%C5%9F
Noem er nog één?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Milli Görüs om er maar eens 1 te noemen.
Maar MG is dus geen terreurgroepering, ze zijn wel een islamiStische groepering.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:20 schreef raptorix het volgende:
Het kon juridisch niet hard gemaakt worden, en de AIVD gaat niet roepen dat ze onderzoek naar hen doen, google maar wat rond, vind je genoeg.
Dubieuze landen of niet, maar die twee moskeebestuurders zijn juist gematigd en worden met de dood bedreigd door extremisten.quote:Overigens ook dubieuze landen hebber hier maar al te graag een vinger in de pap: http://www.parool.nl/paro(...)-islampromotie.dhtml
Zodat ze kunnen controleren wat ze preken.quote:Overigens wel grappig dat Imams in Turkije juist weer ambtenaren zijn
MG Duitsland (waar de westermoskee onder viel) is veel radicaler dan de MG in Nederland, naar mijn weten hebben ze zelfs in verschillende landen op de lijst van Terroristische groepen gestaan.quote:
De PVV is geen vereniging of groep.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:24 schreef De_Guidance het volgende:
Als Milli Gorus een terreurgroep (en ik heb weinig met deze mensen, hun politieke overtuigingen zijn 100% tegengesteld aan de mijne) is, dan is de PVV dat ook.
Het is gewoon een groep mensen, die allerlei vage regels bedenken om zich aan de democratische regels te onttrekken. Of ontken je het bestaan van de PVV als partij, als een groep mensen met een doel?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
De PVV is geen vereniging of groep.
Ik las laatst dat je overweegt om op de PVV te stemmen. En Milli Görüs is in Duitsland inderdaad nogal radicaal, sowieso heb ik weinig met ze. Maar het zijn geen terroristen. Er zijn nooit aanslagen geweest van die beweging.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
MG Duitsland (waar de westermoskee onder viel) is veel radicaler dan de MG in Nederland, naar mijn weten hebben ze zelfs in verschillende landen op de lijst van Terroristische groepen gestaan.
En kan je even ophouden met PVVér? Ik kijk toevallig uit op de Westermoskee en heb daar helemaal geen probleem mee.
Voor duidelijkheid ik stem niet, en al helemaal niet op de PVV, als ik al stem dan doe dat hooguit als sympathiestem op een partij als Piraten, of partij van de Dieren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is gewoon een groep mensen, die allerlei vage regels bedenken om zich aan de democratische regels te onttrekken. Of ontken je het bestaan van de PVV als partij, als een groep mensen met een doel?
En jij zou je eerst vooral moeten schamen dat je op zo'n partij stemt, voor je mensen onterecht beschuldigd van terrorisme.
De PVV zijn ook geen terroristen, en je weet ook wel dat alle grote bewegingen hun millitaire en politieke tak scheiden, en die zin kan het inderdaad niet hard gemaakt worden dat MG direct een terroristische groep is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je overweegt om op de PVV te stemmen. En Milli Görüs is in Duitsland inderdaad nogal radicaal, sowieso heb ik weinig met ze. Maar het zijn geen terroristen. Er zijn nooit aanslagen geweest van die beweging.
Welke millitante tak van de MG? Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
De PVV zijn ook geen terroristen, en je weet ook wel dat alle grote bewegingen hun millitaire en politieke tak scheiden, en die zin kan het inderdaad niet hard gemaakt worden dat MG direct een terroristische groep is.
Je denkt dat ze hun geld verdienen met koekjes verkopen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welke millitante tak van de MG? Ik heb daar serieus nog nooit van gehoord.
Voornamelijk gewoon mensen die naar de moskeeën gaan en de leden die geld betalen hoor. Ook krijgen ze subsidie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat ze hun geld verdienen met koekjes verkopen?
Waar doel je op? Het enige wat ze eventueel aan terrorisme linkt, is toch juist dat ze geld doorsluisden, niet dat ze het verdiende?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat ze hun geld verdienen met koekjes verkopen?
Het feit dat jij MG als een leuke club ziet zegt genoeg, maar laten we ontopic gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voornamelijk gewoon mensen die naar de moskeeën gaan en de leden die geld betalen hoor. Ook krijgen ze subsidie.
Jij denkt dat ze gewapende overvallen plegen ofzo?![]()
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
Dat is toch ook wat ik zeg? Ik zeg dat dit soort organisaties altijd een scheiding hebben met hun millitante en politieke tak, dat heeft/had de ETA, IRA, etc ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waar doel je op? Het enige wat ze eventueel aan terrorisme linkt, is toch juist dat ze geld doorsluisden, niet dat ze het verdiende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |