Jij bent zelf slim-links wil je zeggenquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat soort praat is tegenwoordig helemaal hip onder de domrechtse fractie op het internet.
Geenstijl is drie deuren verderop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:32 schreef raptorix het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom en wie deze mensen naar Nederland wil hebben behalve wat linkse gutmenschen die ver uit hun buurt wonen.
Beter gaan ze allemaal terug. Al die buitenlanders zijn gewoon een bedreiging voor de Nederlandse cultuur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Misschien gaan Polen , Hongaren en Tsjechen wel terug en Roemenen en Bulgaren niet, net als eerder met de Italianen en Spanjaarden vs. de Marokkanen en Turken
Het word wel beter in landen als polen denk ik
Sargasso ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geenstijl is drie deuren verderop.
Hoezo ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:55 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Beter gaan ze allemaal terug. Al die buitenlanders zijn gewoon een bedreiging voor de Nederlandse cultuur.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:49 schreef LogiteX het volgende:
Wat komen die Roemenen en Bulgaren hier doen? Werk doen wat eigenlijk door Turken en Marokkanen Nederlanders gedaan had moeten worden ? Is toch de wereld op zij kop. Beter blijven ze weg.
VVD schaar ik inderdaad onder een linkse partij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn de liberalen nu ook al links? Of is iedereen die niet tegen iedere buitenlander is tegenwoordig een 'linkse gutmensch'?
Dat zeg ik niet, ik weet dat bijvoorbeeld de opleidingen voor developers in Bulgarije zeer goed aangeschreven staan, heb zelf met een bulgaarse collega gewerkt wat zeer goed beviel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar er kwamen hier toch alleen maar criminelen heen?
Ik ben niet rechts.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat soort praat is tegenwoordig helemaal hip onder de domrechtse fractie op het internet.
Klein Christelijk kun je over het algemeen wel onder rechts scharen. Echt rechtse partijen hebben we helaas nog niet, of vidn jij PVV rechts?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bestaat rechts in Nederland überhaupt wel naar jouw idee?
Investeren in nieuw werkvlok terwijl je het bestaande werkvolk wat werkloos thuis zit de pleuris laat krijgen.quote:Den Haag - Nederland moet meer investeren in de integratie van Roemenen en Bulgaren, anders zal de 'tragiek van de gastarbeidersgeschiedenis uit de jaren '60 en '70' zich herhalen.
De PVV valt volgens mij prima onder wat wij in Nederland de afgelopen decennia als extreem-rechts verstaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klein Christelijk kun je over het algemeen wel onder rechts scharen. Echt rechtse partijen hebben we helaas nog niet, of vidn jij PVV rechts?
Aha, het beviel jou zeer goed maar toch moeten we dit niet willen geef je aan. Het is immers iets voor "Linkse Gutmenschen", toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik weet dat bijvoorbeeld de opleidingen voor developers in Bulgarije zeer goed aangeschreven staan, heb zelf met een bulgaarse collega gewerkt wat zeer goed beviel.
Die partij ontwikkelt zich steeds meer tot een stel hippies. Alleen op het gebied van allochtonen zijn ze iets minder vrijgevig, maar om dat meteen rechts te noemen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De PVV valt volgens mij prima onder wat wij in Nederland de afgelopen decennia als extreem-rechts verstaan.
Een partij die mensen op basis van hun geloof rechten af wil nemen die anderen wel hebben lijkt mij wel heel degelijk onder de noemer extreemrechts te vallen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Die partij ontwikkelt zich steeds meer tot een stel hippies. Alleen op het gebied van allochtonen zijn ze iets minder vrijgevig, maar om dat meteen rechts te noemen.
Op dat punt misschien, maar de overige standpunten doen meer aan de SP denken. Geert heeft wat dat betreft een vreemde draai gemaakt. Van VVD'er naar SP'er met wat extreme standpunten over allochtonen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een partij die mensen op basis van hun geloof rechten af wil nemen die anderen wel hebben lijkt mij wel heel degelijk onder de noemer extreemrechts te vallen.
Hij heeft zijn plaats als gevestigde partij toch echt grotendeels te danken aan de extreem-rechtse deel van zijn gedachtegoed. De linkse delen gaf hij ook direct op toen onderhandelingen met VVD en CDA mogelijk bleken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Op dat punt misschien, maar de overige standpunten doen meer aan de SP denken. Geert heeft wat dat betreft een vreemde draai gemaakt. Van VVD'er naar SP'er met wat extreme standpunten over allochtonen.
Bij links Nederland al snel ''extreem rechts'' genoemd. Ik zou het vooral extreem dom noemen. Falend links beleid in combinatie met allochtonenhaat.
Dat probeer je, omdat daar telkens je focus op ligt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een partij die mensen op basis van hun geloof rechten af wil nemen die anderen wel hebben lijkt mij wel heel degelijk onder de noemer extreemrechts te vallen.
De PVV wil geen mensen op basis van hun bepaalde geloof rechten afnemen die andere gelovigen wel hebben?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat probeer je, omdat daar telkens je focus op ligt.
Misschien moet je eens naar jezelf kijken.
Dat willen de moslims zelf ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef arjan1112 het volgende:
Hij heeft wel een punt hoor, de pvv wil moslims anders behandelen als niet moslims
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |