Van de Playstation-website.quote:Do I lose access to my PlayStation Plus games if my subscription expires?
You can keep any content you pay for on top of your sunscription fee, such as a game downloaded at a special offer price, and you can keep using all games downloaded at no extra cost as long as you remain subscribed to PlayStation Plus.
Will I get access to my PlayStation Plus games if I renew my subscription after it has lapsed?
Yes, upon renewal of your subscription you will get access to your PlayStation Plus games.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Oh dit zondermeer. Belachelijk dat het moet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij controllers van 60 euro per stuk hoort dat gewoon absoluut niet te gebeuren. Sony heeft al wel aangegeven de kapotte controllers gewoon gratis te vervangen volgens mij, binnen de garantieperiode uiteraard, maar goed, dat is nu dus nog wel het geval.
kloptquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Er staat toch:
Will I get access to my PlayStation Plus games if I renew my subscription after it has lapsed?
Yes, upon renewal of your subscription you will get access to your PlayStation Plus games.
Volgens mij kun je al je games die je eerder hebt gedownload weer spelen zodra je ps+ weer activeert.
Je weet dat deze zelfde vraag nog geen 50 post hierboven ook al beantwoord is he ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 04:15 schreef Drxx het volgende:
Vraagje over PS+ content na verloop abonnement.
Ik weet dat de games die je 'gratis' krijgt via PS+ alleen te spelen zijn wanneer je een lopend abonnement hebt. Dus als je abonnement verloopt, kun je de spellen pas weer spelen als je je abonnement verlengt.
Nu zag ik bij de meeste PS+-spellen een "expiration date" staan. Dat hangt natuurlijk samen met wanneer mijn PS+ verloopt. Maar er is één ding wat voor mij niet duidelijk is m.b.t. games die ik al gedownload én geïnstalleerd heb, namelijk:
Wat gebeurt er als ik mijn subscriptie pas een week na de laatste dag verleng, en ik dus effectief een week zonder PS+ heb gezeten? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten. De meeste zeggen dat er niets verandert, je kunt gewoon je spellen blijven spelen zoals altijd.
Maar ik hoor van andere mensen weer dat je dan je (inmiddels verlopen) spellen weer opnieuw moet downloaden (niet kopen, maar wel downloaden), omdat de termijn waarin je mocht spelen inactief is geraakt en dit door het systeem is opgepikt. Dat je dus eigenlijk een nieuwe speelbare periode, met een nieuwe expiration date, aangaat door het spel opnieuw te downloaden.
Wat is waar? Als ik namelijk alles opnieuw moet downloaden (en labelen), dan wil ik in mijn agenda zetten dat ik een week van tevoren mijn abonnement vernieuw. Maar het liefst stop ik zulke domme dingen natuurlijk niet in mijn agenda
[..]
Van de Playstation-website.
Ik vind dit dus op meerdere manieren interpreteerbaar. "Keep" (vetgedrukt) lijkt te insinueren dat je niets opnieuw hoeft te downloaden, maar er staat ook "as long as you remain subscribed.". Er staat niets over een periode zonder Plus ertussenin.
Bedankt
Doe eens niet zo irritant Jimbo. Niet iedereen zit hier op f5 te drukken om elke post te lezen. Laat het vare aub.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat deze zelfde vraag nog geen 50 post hierboven ook al beantwoord is he ?
Gewoon blijven oefenen joh, binnen een uurtje moet je het wel onder de knie hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:03 schreef Idanue het volgende:
Net even op de test range gevlogen in BF4, de lucht in komen lukt wel maar dat is ook alles.
Ik denk dat ik maar lekker met beide benen op de grond blijf.
behalve dan dat de miniguns echt voor geen meter werken...quote:Met helicopters kun je ziek veel schade aanrichten.
Oh ik vind de Little Bird met minigun juist het beste, vooral bij maps met hoge gebouwen waar dan een zooitje snipers rustig denken op het dak te kunnen zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef Retarded het volgende:
[..]
behalve dan dat de miniguns echt voor geen meter werken...
Mocht je abo nog niet verlopen zijn: je kunt altijd een abo erbij kopen, die dagen worden er gewoon bij opgeteld. Hoef je ook geen week zonder te zittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 04:15 schreef Drxx het volgende:
Vraagje over PS+ content na verloop abonnement.
Voeg me toe voor FIFA. PSN: Ashtasticz.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:35 schreef jackson het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de Bart Smit actie was een succes hier. Inmiddels de PS4 binnen. Had niet verwacht dat het allemaal ging lukken. Direct Fifa gehaald en ik twijfel over Battlefield.
Is er iemand hier die toevallig van Battlefield af wil?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef Santello het volgende:
Ik zou trouwens nog geen seasons spelen totdat de error code gefixed is. Fifa en andere games vallen telkens uit. Hierdoor een loss gekregen in mijn allereerste seasons match
Speel zelf eigenlijk alleen FUT. 2vs2 Seasons hebben ze eruit gesloopt toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Voeg me toe voor FIFA. PSN: Ashtasticz.
Ik zou trouwens nog geen seasons spelen totdat de error code gefixed is. Fifa en andere games vallen telkens uit. Hierdoor een loss gekregen in mijn allereerste seasons match
Je kunt wel co-op seasons doen maar alleen met iemand via PSN.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Speel zelf eigenlijk alleen FUT. 2vs2 Seasons hebben ze eruit gesloopt toch?
Anders is het wel lachen om samen eens seasons te doen.
Ik ook. Dat ga ik mooi niet meer doen dus. Blijkbaar speelt dit probleem al sinds december volgens de bekende game sites. Dit is echt niet coolquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar Seasons.
Doen wequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Speel zelf eigenlijk alleen FUT. 2vs2 Seasons hebben ze eruit gesloopt toch?
Anders is het wel lachen om samen eens seasons te doen.
Ik heb alleen soms last van dat de squad file zgn. niet hetzelfde is als die van mijn tegenstander maar dat gebeurt altijd voor de wedstrijd begint en kost me geen loss.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ga ik mooi niet meer doen dus. Blijkbaar speelt dit probleem al sinds december volgens de bekende game sites. Dit is echt niet cool
Ooh tof! Dat is een goede game-mode vind ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt wel co-op seasons doen maar alleen met iemand via PSN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |