Als het goed is blivjen die gewoon account gebonden. MAAR je moet wel ps+ hebben om ze te spelen, dus als je dit niet hebt word het geen gamen. Zodra deze weer aan staat doen ze het weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Ik zal mijn PS+ zo snel mogelijk activeren.
Nu had ik nog een vraag over PS+. Stel mijn abonnement loopt over één jaar af, en ik heb 2/3 weken geen PS+. Als ik na die 2/3 weken weer mijn PS+ activeer behoudt ik dan de spellen die ik ooit heb gedownload? Of omdat ik in die periode geen gebruik heb gemaakt van PS+ ben ik dan al mijn licenties kwijt voor al mijn eerder gedownloade games?
JEEEEZUS WEER IEMAND DIE ER OM VRAAGTquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:43 schreef juicyy het volgende:
Iemand die weet waar ik nog een PS4 kan kopen? Heb op zo'n 5 plaatsen een bestelling liggen maar nog niks. Ik wil er graag 1 hebben en dan pro clubs spelen met m'n vrienden net als Fifa 11,12,13...
Oké, dan weet ik wat ik moet doen als mijn PS+ bijna afloopt, gewoon een nieuw jaarabonnement erbij nemen. Thanks!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het goed is blivjen die gewoon account gebonden. MAAR je moet wel ps+ hebben om ze te spelen, dus als je dit niet hebt word het geen gamen. Zodra deze weer aan staat doen ze het weer
Bazengamequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik wat ik moet doen als mijn PS+ bijna afloopt, gewoon een nieuw jaarabonnement erbij nemen. Thanks!
Ik heb vandaag Lego Marvel uitgespeeld incl. Platinum Trophy. Mijn eerste Platinum Trophy ooit!Ik ben namelijk niet zo'n trophy hunter maar wilde er toch minstens één hebben. Koste me veel tijd, maar dan heb je ook iets.
Vrijwel alle Lego games vind ik erg tof. De humor en het gemak waarmee je deze games kunt oppakken zijn ongekend. Het is echt een game voor jong en oud.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bazengameheb je geen redbricks gebruikt dan om het wat sneller te maken? Ik had geloof ik 100.000.000.00 muntjes oid aan t eind door die redbrick coin stacks
Ik speelde het samen met mn vriendinquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Vrijwel alle Lego games vind ik erg tof. De humor en het gemak waarmee je deze games kunt oppakken zijn ongekend. Het is echt een game voor jong en oud.
Maar ik heb wel gebruik moeten maken van red bricks om de trophy van 1.500.000.000 muntjes te kunnen halen, anders is dat ook echt niet te doen. Volgens mij heb ik nu bijna 9.000.000.000 muntjes. Dat is ook niet zo moeilijk als elk muntje met 3.840 wordt verdubbeld. Toch heb ik meer dan 35 uur in deze game gestoken om uiteindelijk mijn platinum trophy te kunnen halen.
Mijn vriendin heeft het nog erg druk met haar tentamens helaas. Ik heb het dus helemaal in mijn eentje moeten doen. Lego LOTR ga ik nog wel samen met mijn vriendin spelen, want de films vind ze helemaal te gek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik speelde het samen met mn vriendinheel gezellig enzo
lego the hobbit is dat dan toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft het nog erg druk met haar tentamens helaas. Ik heb het dus helemaal in mijn eentje moeten doen. Lego LOTR ga ik nog wel samen met mijn vriendin spelen, want de films vind ze helemaal te gek.
Nee, je loopt de film delen van The Lord of The Rings door. Dit jaar komt wel een Lego game gebaseerd op The Hobbit en die verschijnt ook op de PS4.quote:
ohh maar dat zijn die oude games al? Niet voor de ps4 dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Nee, je loopt de film delen van The Lord of The Rings door. Dit jaar komt wel een Lego game gebaseerd op The Hobbit en die verschijnt ook op de PS4.
Klopt, er is pas één Lego game op de PS4 en dat is Lego Marvel Super Heroesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh maar dat zijn die oude games al? Niet voor de ps4 dus?
oeh nice! de lego film ook toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:24 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Klopt, er is pas één Lego game op de PS4 en dat is Lego Marvel Super Heroes. De volgende Lego game die op de PS4 uit gaat komen is gebaseerd op Lego The Movie. Deze game komt over twee weekjes al uit.
Dan reageer je niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JEEEEZUS WEER IEMAND DIE ER OM VRAAGT
NEE DAT WETEN WE NIET, lees eens wat topics door man ipv gelijk dom te vragen of iemand nog stiekem een stash ps4s heeft.
Ze zijn uitverkocht, daar gaat het de laatste 30 delen hier al over.
Pff dat constante gezeik om de leveringen komt me echt de neus uit, kan daar geen apart topic voor komen ? Houden we deze lekker schoon met daadwerkelijke info over de ps4, de games, en de randapparatuur
Ja de film ook. Lijkt me toffe film, maar ik koop de film wel wanneer die uit komt op blue ray. De Lego game haal ik wel als die in de budgetbak ligt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh nice! de lego film ook toch ?
benieuwd waar ie over gaatDe game dan
Neem je pil, slet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JEEEEZUS WEER IEMAND DIE ER OM VRAAGT
NEE DAT WETEN WE NIET, lees eens wat topics door man ipv gelijk dom te vragen of iemand nog stiekem een stash ps4s heeft.
Ze zijn uitverkocht, daar gaat het de laatste 30 delen hier al over.
Pff dat constante gezeik om de leveringen komt me echt de neus uit, kan daar geen apart topic voor komen ? Houden we deze lekker schoon met daadwerkelijke info over de ps4, de games, en de randapparatuur
Waar gaat ie over?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ja de film ook. Lijkt me toffe film, maar ik koop de film wel wanneer die uit komt op blue ray. De Lego game haal ik wel als die in de budgetbak ligt.
quote:
Nee dat incompetente gezeik om die levertijd moet eens afgelopen zijn, 90% van het topic gaat over niets anders dan de levertijden, ZE ZIJN ER NIET, HEEL SIMPEL, dan had je godverdomme maar op tijd moeten PREorderen in plaats van nu te janken over de levertijden en als je te lui bent om even terug te lezen kan je bij voorbaat de @#$@ al krijgen.quote:
Ik heb niet gepreorderd en vrijdag besteld en vandaag in huis, en nu? Ik heb hem eerder terwijl er al sinds november en eerder mensen nog op de wachtlijst staanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Nee dat incompetente gezeik om die levertijd moet eens afgelopen zijn, 90% van het topic gaat over niets anders dan de levertijden, ZE ZIJN ER NIET, HEEL SIMPEL, dan had je godverdomme maar op tijd moeten PREorderen in plaats van nu te janken over de levertijden en als je te lui bent om even terug te lezen kan je bij voorbaat de @#$@ al krijgen.
Zoals ik al zei, maak anders een topic over de levertijden aan, kan daar al die meuk in.
Dit is een topic over de PS4 en daar horen nou eenmaal nu de levertijden bij, als je het niet interessant vindt lees je het toch niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Nee dat incompetente gezeik om die levertijd moet eens afgelopen zijn, 90% van het topic gaat over niets anders dan de levertijden, ZE ZIJN ER NIET, HEEL SIMPEL, dan had je godverdomme maar op tijd moeten PREorderen in plaats van nu te janken over de levertijden en als je te lui bent om even terug te lezen kan je bij voorbaat de @#$@ al krijgen.
Zoals ik al zei, maak anders een topic over de levertijden aan, kan daar al die meuk in.
Het is tijdelijk joh, de komende maanden en jaren heb je er geen last meer van, tot de PS5.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Alleen maar relaxed voor je toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb niet gepreorderd en vrijdag besteld en vandaag in huis, en nu? Ik heb hem eerder terwijl er al sinds november en eerder mensen nog op de wachtlijst staan
Ajoh gewoon over heen lezen, zijn gewoon enthousiast en ongeduldig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen maar relaxed voor je toch?
ik heb t hier over dat constante gezever dat mensen hem nog niet hebben
psnow doen ze dat mee toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Drankster het volgende:
Als dit waar is, holy shit
'PS1- & PS2-spellen naar PS4'
Bij het bericht staat fysieke versies. Je kan dus straks gaan streamen of gewoon het schijfje erin doen van je PS1 of PS2 spel. Ik heb deze consoles nooit gehad dus voor mij zou het wel echt een uitkomst zijn om nog een paar oude toppers te kunnen spelen.quote:
Geen fysieke spellen hoor. Zelfde technologie als PS3 en Vita, waarbij digitale PS1 en PS 2 games worden gespeeld met emulator techniek. Dus hopelijk alle aangekochte games ook op de PS4 te spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Bij het bericht staat fysieke versies. Je kan dus straks gaan streamen of gewoon het schijfje erin doen van je PS1 of PS2 spel. Ik heb deze consoles nooit gehad dus voor mij zou het wel echt een uitkomst zijn om nog een paar oude toppers te kunnen spelen.
En je vindt het niet erg om iemand anders zijn PSN naam te gebruiken? Dat zou voor mij het grootste struikelblok zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
Ik kan mischien een PS4, FIFA 14, PSN en twee controllers van iemand overkopen voor 520 euro.Dat is wel een goede deal lijkt me. Ik ben alleen wel zo'n autist die het leuk vindt om de doos te bewaren.
![]()
Oh wacht, als je PSN koopt kan je dat niet voor meerdere PSN's gebruiken op een Playstation?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En je vindt het niet erg om iemand anders zijn PSN naam te gebruiken? Dat zou voor mij het grootste struikelblok zijn
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh wacht, als je PSN koopt kan je dat niet voor meerdere PSN's gebruiken op een Playstation?
Oh dan koop ik wel een nieuwe, niet erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh dan koop ik wel een nieuwe, niet erg.
Oh serieus? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.
quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.
precies dit al in google ingetypt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand een lijstje van upcoming games op volgorde van release?
Kom er net toevallig achter ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef Massief het volgende:
Iemand ook het probleem met de controller dat het randje van de thumbstick af valt? Heb er niks geks mee gedaan maar gaat gewoon los. Aardig gaar.
Bij controllers van 60 euro per stuk hoort dat gewoon absoluut niet te gebeuren. Sony heeft al wel aangegeven de kapotte controllers gewoon gratis te vervangen volgens mij, binnen de garantieperiode uiteraard, maar goed, dat is nu dus nog wel het geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt opzet dopjes kopen. Kosten 2eur incl en geven meer grip en ben je daar ook van af
hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drankster op 28-01-2014 23:08:52 ]
Als ik een PS4 haal later koop ik die er sowieso bij. Ik vond de bolle sticks van de PS3 juist erg prettig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt opzet dopjes kopen. Kosten 2eur incl en geven meer grip en ben je daar ook van af
Thiefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |