psnow doen ze dat mee toch ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Drankster het volgende:
Als dit waar is, holy shit
'PS1- & PS2-spellen naar PS4'
Bij het bericht staat fysieke versies. Je kan dus straks gaan streamen of gewoon het schijfje erin doen van je PS1 of PS2 spel. Ik heb deze consoles nooit gehad dus voor mij zou het wel echt een uitkomst zijn om nog een paar oude toppers te kunnen spelen.quote:
Geen fysieke spellen hoor. Zelfde technologie als PS3 en Vita, waarbij digitale PS1 en PS 2 games worden gespeeld met emulator techniek. Dus hopelijk alle aangekochte games ook op de PS4 te spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:26 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Bij het bericht staat fysieke versies. Je kan dus straks gaan streamen of gewoon het schijfje erin doen van je PS1 of PS2 spel. Ik heb deze consoles nooit gehad dus voor mij zou het wel echt een uitkomst zijn om nog een paar oude toppers te kunnen spelen.
En je vindt het niet erg om iemand anders zijn PSN naam te gebruiken? Dat zou voor mij het grootste struikelblok zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
Ik kan mischien een PS4, FIFA 14, PSN en twee controllers van iemand overkopen voor 520 euro.Dat is wel een goede deal lijkt me. Ik ben alleen wel zo'n autist die het leuk vindt om de doos te bewaren.
![]()
Oh wacht, als je PSN koopt kan je dat niet voor meerdere PSN's gebruiken op een Playstation?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En je vindt het niet erg om iemand anders zijn PSN naam te gebruiken? Dat zou voor mij het grootste struikelblok zijn
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh wacht, als je PSN koopt kan je dat niet voor meerdere PSN's gebruiken op een Playstation?
Oh dan koop ik wel een nieuwe, niet erg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je PS Plus bedoelt en dat is accountgebonden ja.
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oh dan koop ik wel een nieuwe, niet erg.
Oh serieus? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.
quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[..]
PS+ is niet accountgebonden maar consolegebonden. Als het hoofdaccount op een console PS+ heeft hebben alle andere accounts op die PS4 ook PS+. Je kunt dus prima je eigen account gebruiken en toch PS+ hebben.
precies dit al in google ingetypt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Iemand een lijstje van upcoming games op volgorde van release?
Kom er net toevallig achter ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:15 schreef Massief het volgende:
Iemand ook het probleem met de controller dat het randje van de thumbstick af valt? Heb er niks geks mee gedaan maar gaat gewoon los. Aardig gaar.
Bij controllers van 60 euro per stuk hoort dat gewoon absoluut niet te gebeuren. Sony heeft al wel aangegeven de kapotte controllers gewoon gratis te vervangen volgens mij, binnen de garantieperiode uiteraard, maar goed, dat is nu dus nog wel het geval.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt opzet dopjes kopen. Kosten 2eur incl en geven meer grip en ben je daar ook van af
hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drankster op 28-01-2014 23:08:52 ]
Als ik een PS4 haal later koop ik die er sowieso bij. Ik vond de bolle sticks van de PS3 juist erg prettig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Je kunt opzet dopjes kopen. Kosten 2eur incl en geven meer grip en ben je daar ook van af
Thiefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |