blijkbaar is die afspraak niet mogelijk, anders had ie die afspraak wel...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En in al die jaren heeft ie dus nooit een afspraak op papier gehad dat als em iets mocht overkomen tijdens t sporten dat t vergoed zou worden. Dat is inderdaad een beetje dom imho als je wekelijks 200+kg op je nek legt.
Was ie zich er van bewust dan heeft ie zelf t risico genomen. Geen waardeoordeel verder maar ik vind t gewoon opvallend. Hopelijk herstelt ie snel, niemand kiest ervoor om invalide te raken.
De waarheid zal ergens in 't midden liggen. Zoiets zal wel onbetaalbaar zijn. Maar als ik morgen door m'n hoeven zak met 120 kg op m'n nek en raak verlamd is er ook niemand die voor mij gaat collecteren. gegokt en verloren, heel vervelend maar t doet me echt niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
blijkbaar is die afspraak niet mogelijk, anders had ie die afspraak wel...
houdt hem dat tegen om alsnog elite te gaan liften? Blijkbaar niet...
Sommige mensen laten zich niet tegenhouden door eventuele risico's. Dat er dan wat gebeurt.. ja dat kan gebeuren ... gelukkig heeft de community genoeg genoten en geleerd van Lilly dat ze bereid zijn wat terug te geven.
no guts no glory
Klopt, maar jij hebt dan ook niks bereikt in die wereld(met alle respectquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef fathank het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in 't midden liggen. Zoiets zal wel onbetaalbaar zijn. Maar als ik morgen door m'n hoeven zak met 120 kg op m'n nek en raak verlamd is er ook niemand die voor mij gaat collecteren. gegokt en verloren, heel vervelend maar t doet me echt niks.
ja ik bedoel maarquote:
Ja mensen gaan ook in een file naar de kuip rijden om Paul Walker te eren. Omdat ie een paar films heeft gemaakt met getunede auto's dus dat zegt me niet zoveel. Dan geef ik m'n geld liever aan KiKa of 't Ronald McDonald huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt dan ook niks bereikt in die wereld(met alle respect) Hij wel.
hij heeft mensen geholpen, geïnspireerd en het uiterste uit mensen gehaald. Blijkbaar genoeg mensen, want de teller die loopt hard op.
Als ik nu dood zou gaan zouden er misschien 50 mensen om mij rouwen. Als een bekend inspirerend persoon doodgaat zijn dat er wel miljoenen.
Ja maar Paul walker heeft wel tonnen aan goede doelen gegeven, kan je hem nog zo kansloos vinden.. dat geld is wel goed gebruikt door die doelen die jij bijv. noemt. Mijn 50 euro per maand valt daarbij in het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja mensen gaan ook in een file naar de kuip rijden om Paul Walker te eren. Omdat ie een paar films heeft gemaakt met getunede auto's dus dat zegt me niet zoveel. Dan geef ik m'n geld liever aan KiKa of 't Ronald McDonald huis.
Lets agree to disagree.
Ik vind Paul Walker niet kansloos. Wel de mensen die een paar films van em gezien hebben en het dan nodig vinden om op een parkeerplaats met hun open uitlaten 2 minuten tyfusherrie te maken om hem te erenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja maar Paul walker heeft wel tonnen aan goede doelen gegeven, kan je hem nog zo kansloos vinden.. dat geld is wel goed gebruikt door die doelen die jij bijv. noemt. Mijn 50 euro per maand valt daarbij in het niet.
idd Lets agree to disagree
true dat is ook bullshit, maarja .. sbs6 volk is dit land mee gevuld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind Paul Walker niet kansloos. Wel de mensen die een paar films van em gezien hebben en het dan nodig vinden om op een parkeerplaats met hun open uitlaten 2 minuten tyfusherrie te maken om hem te eren.
Dat negers Mandela herdenken is dan weer een ander verhaal
Lol onbeperkt crossfitten voor 75 euro per maand zo te zien? Das makkelijk binnenlopen. Je hoeft als gym zijnde geen dure apparaten met ipad en tv integratie te kopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
crossfit begint ook mijn facebook te vervuilen
[ afbeelding ]
fffuuuu
1miljoen+ kijkers voor Utopia zegt genoegquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true dat is ook bullshit, maarja .. sbs6 volk is dit land mee gevuld.
wow die zag ik nog niet eens..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol onbeperkt crossfitten voor 75 euro per maand zo te zien? Das makkelijk binnenlopen. Je hoeft als gym zijnde geen dure apparaten met ipad en tv integratie te kopen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow die zag ik nog niet eens..
lmao ... wat een monsterlijk marketing concept wel.
100 leden en je loopt echt hard binnen
| 1 2 3 4 5 6 | De prijzen voor abonnementen (per maand): 3MND 6MND 1 JAAR PER WOD* 2WOD ¤ 80,- ¤ 70,- ¤ 60,- ¤ 6,92 3WOD ¤ 90,- ¤ 80,- ¤ 70,- ¤ 5,38 Unlimited ¤ 100,- ¤ 90,- ¤ 80,- ¤ 2,64 10 ritten** ¤ 125,- - - ¤ 12,50 |
lolwut..srs?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef fathank het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Lol crossfit amsterdam
Als die mensen daar voldoening uit halen dan is dat toch mooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind Paul Walker niet kansloos. Wel de mensen die een paar films van em gezien hebben en het dan nodig vinden om op een parkeerplaats met hun open uitlaten 2 minuten tyfusherrie te maken om hem te eren.
Dat negers Mandela herdenken is dan weer een ander verhaal
http://www.crossfitamsterdam.nl/membership-info/quote:
Ja geweldig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die mensen daar voldoening uit halen dan is dat toch mooi.
wtf het lettertype voor dit stuk:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.crossfitamsterdam.nl/membership-info/
KILL THE HORDEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
Je kan dus ORC worden ofzo? Gewoon een dikke RPG ja dat crossfit
De kosten voor de On Ramp Classes bedragen ¤150,- per persoon. Hierin zitten dus je eerste 6 CrossFit lesuren en als je in 2 weken klaar bent, nog 2 weken vrij WOD-en. Daarna kan je besluiten welke abonnementsvorm het beste bij je past.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
wtf het lettertype voor dit stuk:
CROSSFIT IS EEN INTENSIEVE MANIER VAN TRAINEN. DOORDAT ONZE WORKOUT OF THE DAY (WOD) DAGELIJKS VARIËERT EN WIJ TRAINEN ONDER ZEER HOGE INTENSITEIT, IS HET ESSENTIEEL DAT JE DE JUISTE TECHNIEKEN AANLEERT IN ALLE ONDERDELEN VAN CROSSFIT. DAAROM KUN JE BIJ ONS ALLEEN LID WORDEN ALS JE EERST DE “ON RAMP CLASS” (ORC) VOLGT.
soort van scientology sektequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je een Crossfit gym runt dan moet je ook een deel aan Crossfit Inc. afstaan. Betalen voor het voeren van de naam geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |